Pavadīju garas nedēļas mēģinot atrast auto, kurš pilnībā atbilstu manām sākotnējām vēlmēm. Skaidri zināju, ka vēlos tieši Saab 9-5, ne vecāku par 1999. gadu, vismaz 2.3 motoru un vēlams Aero ar maksimālu komplektāciju. Tika atrasti daži varianti, kuri tika aizdzīti uz diagnostiku E&S auto. Šo procedūru iesaku izmantot visiem, kas plāno iegādāties lietotu Saab. Iztērējot Ls35.00 uz diagnostiku var ietaupīt pat vairākus tūkstošus uz remontiem jau īsi pēc to iegādes. Un tipiskākais remonts pēc iegādes - ķēdes maiņa, kas izmaksā ~Ls700.
Saabs laikam ir auto, kas nespēj atstāt vienaldzīgus nedz tā pielūdzējus, nedz pretiniekus. Auto, kurā nav iespējams neiemīlēties pabraucot kaut vai pāris dienas. Klasika, pat snobisms interjerā un eksterjerā, komforts... Un protams - aizdedzes atslēga PAREIZAJĀ vietā! Kā noteikt - cik automašīnai bijuši saimnieki/braucēji? Pēc nezinātāju skrāpējumiem uz stūres mēģinot iebāzt aizdedzes atslēgu tur, kur viņa nav jābāž! : )
Un pie tā visa Griffin komplektācija, 3.0 V6 dzinējs. Tiešām prieks braukt...
Un vēl viens būtisks arguments par labu Saab iegādei: šis auto nav riska grupā! Un tas nozīmē, ka KASKO apdrošināšana uz gadu jums izmaksās krietni zem 10% no auto vērtības un nebūs jāpavada daudzas stundas apdrošināšanas kantoros uzrādot atslēgu komplektus, signalizācijas, telpas kontroles un tā tālāk... Un arī naktī varēsiet gulēt pavisam mierīgi, jo vienīgais iemesls, kādēļ garnadži varētu apskādēt jūsu auto, varētu būt nevērīgi automašīnā pamestas mantas. Šos auto vienkārši NEZOG!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Aprasktā izmantota bagāta valoda, patīkami lasīt, taču varēji mazliet vairāk par pašu auto. Kāda komplektācija, kā ar patēriņu, kā ar dinamiku salīdzinājumā ar Aero?
Komplektācija - kā jau Griffinam! :) Pilnīgi viss, ieskaitot koka apdares stūri, ventilējamus beņķus un Harman Cardon 9 skaļruņu akustisko sistēmu.
Salīdzinājums ar Aero ir izsakāms ciparos - Aero pie 2.3l ir ~230hp, bet Griffinam pie 3.0l ir 200hp. Nezinu, nav nācies patestēt Aero, bet ar Griffina zirgiem, griezes momentu un turbīnu jau ir stipri pāri galvai. Reti jau gadās iespēja izmantot pilnu jaudu. Un nav nekādas vajadzības citiem to pierādīt. Es pats zinu, kas ir zem motora pārsega un ar to ir gana, lai būtu luksoforu pavēlnieks. ;)
Kas attiecas uz degvielas patēriņu, tad tam ir jābūt identiskam ar Aero. Neskatoties uz to, ka Aero ir it kā mazāks motors, tomēr zirgi mīl paēst. Un visticamāk Aero degvielas šlanga ir pat nedaudz resnāka par Griffina... :)
Šodien aizdzinu savu auto uz servisu pārbaudīt ritošo daļu un nolasīt datora kļūdas. Beigās jau meistars gandrīz apvainojās par to, ka viņam nebija ko tur darīt. Pamēģināja pāris skrūves pievilkt stingrāk, paskatījās un datorā, bet arī neko sliktu neatrada... Fantastiska sajūta, par kuru pat ir vērts samaksāt! :)
Jaa es ar iepirku 9-5 ar 3.0 motoriiti man laikam no pilniigi visaam ekstraam nav ventileejamu beņķu un elektriski reguleejamu beņķu paarejais ir viss. Gads gan 98. beigas bet nezina vai tas ko iipasi maina. Paarbaudiiju servisaa ritoso, motoru pats paskatiijos neko taadu sliktu neredzeeju un neredzu (vienam citam eksemplaaram ko skatiijos arii ar 3.0 motoru tosols vaariijas gaazejot sitam nee. Eļļa arii nekur netek. HVZ kas veel vareetu buut?!) Sitam ir zobsiksna nevis ķēede un attieciigi nomaiņa laikam nav tik daarga. Gribeejaas uz E&S aizdziit bet tur jau muuziigi rindas un paardeveeejss negribeeja gaidiit jo steidzami paardeva paneemu pa 5000EUR.
Vieniigie defekti paslaik izdedzis SID displejs augseejais (remonts 40LVL) + 2 bukses aimuguree jaanomainaa paareejais laikam ir OK.
NU un tiesaam 10 var mieriigi likt masiinai kaa taadai jo tas kas tiek ieguuts par to naudu nu es pat nevaru uzreiz taa iedomaaties konkurentus :)
Salona apdare perfekta koks aada, komforts: nekas negrab iet diezgan miiksti bet nav nekaadas saansveres liikumos. Skaņas izolaacija super. pie 100KM/H dzirdama ļoti vaaja veeja šalkoņa nekaadi trokšņi no riepaam utml. Dizains muusdieniigs nu vispaar ļoti izdevies atšķiriigs no citiem. Un man daudzi ir jautaajusi vai nav neerta atsleegas vieta es tad saku ka ir pat loti eerti. Veel man ir bijis ar 2.3 motoriiti bet tam tomeer dinamika nav tik laba kaa V6 + piekare ir cietaaka + grib iegrabeeties ik pa briidim. Starp citu tas nebija vieniigais eksemplaars kuram patiik iegrabeeties sad tad. Versija 3.0 liekas ka ir pamatiigaak nostraadaata.
Cikt tev sanaak pateerins pa šoseju? Man bija taa ka braucu uz Bausku un noleemu pameerit rezultaati bija pat loti diivaini. Uz turieni 6.6l/100KM ar iesleegtu kondisku. Likas taa diivaini. Atpakal braucot 7.13l/65KM atkal diivaini bet nu jau preteejaa noziimee. Uzpildi veicu pielejot pilnu baaku Riigaa aizbraucu liidz bauskai atkal pilnu. Tad uz Riigu un atkal pilnu.
Laikam jau attalums nav pietiekami liels lai rezultaats buutu objektiivs.
10% kasko prasa no jauniem shvaljiem kuri brauc ar bmw...
ne riska gadiijumos tas ir ap4% un pat zem.
Janis: Par cik man parasti mērīšanai objektīvākais maršruts ir uz laukiem un atpakāl un braucam parasti visa ģimene, tad 8.9l/100km man šķiet ir labs rādītājs. Ja brauc vienmērīgi un nestresojot. Stipri zemāk gan manuprāt ir samērā maz ticams patēriņš. Ja nu vienīgi no kalna un pa vējam... :))
Q: Grūti spriest, jo polises pērku kā parasts mirstīgais, bez blata apdrošināšanas kantoros. Cik esmu ar kolēģiem runājis - nevienam citam šis cipars nav noslīdējis zemāk par man piedāvāto, par tuvošanos 4% nemaz nerunājot....
Vēl daži objektīvi momenti par Saab 9-5, tiesa gan jauno Aero... ;)
http://www.youtube.com/watch?v=hDLS57tssQU
"Tipisks remonts pēc auto iegādes"? - parasti ir zobsiksnas un eļļas maiņa, bet -ķēde- ??? - cik tad viņš ir
nogājis?!
Ja ķēde sāk grabēt, tad parasti nomaina nostiepēja kluci vai rullīti un tas sanāk stipri lētāk.
Neesmu dzirdējis, ka tā pārtrūktu no vecuma vai ātrāk par miljonu!
Tiko paņēmu tieši tādu pašu Grifiņu. Kasko man sanāca 372 Ls. Ja būstu bijis BMW, tad noteikti KASKO cena būtu krietni augstāka. Vienīgi degvielas patēriņa ziņā šis auto viennozīmīgi nav domāts braukšanai pa pilsētu. Šī auto stihija ir šoseja. Vēl ļoti patīkami ir šķērsot tramvaja sliedes, pat nevar pamanīt ka tu viņām esi pārbraucis pāri, tas notiek tik mīksti, it kā sēdētu mājās uz dīvāna, pie sava televizora. :)
Vai kāds nezin, cik maksā nomainīt šim auto visas atslēgas, izrādās, ka autoplacī man iesmērēja atslēgu komplektu, kur viena atslēga ir no kāda cita auto. Tagad naktis jāguļ mašīnā, jo kādam, kautkur ir otra atslēga no mana auto. Ak jā un vai var pievīlēt atslēgu, vai atslēgā nav gadījumā kāds imobilaizers, vai kas tamlīdzīgs? Varbūt , ka lētāk sanāk ielikt papildus signalizāciju un priekš Kasko pievīlēt otro atslēgu.
Komfortabls, un izskatīgs auto.