Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Hyundai Sonata 2004 Novērtējums: 9
Šodien radās iedvesma pastāstīt iauto lasītājiem par savu otro auto - 2004. gada modeļa Sonatu GLS. Tautā daudzi lietpratēji šo auto sauc par "jagurlīdzīgo". Kā ilggadējam Skandimotors klientam, 2009. gada rudenī, man bija iespēja ar cienijamu atlaidi iegādāties mazlietotu Hyundai Sonata , kas atradās salona veikala autoplacī. Kā iemaksu salonam nodevu savu Ford Mondeo, ar kuru biju veiksmīgi nobraucis sešus gadus. Ar visiem lizinga procentiem un nodoto fordiņu, tas auto iegādes pasākums izmaksāja ap 3000 eiro. Auto bija idealā tehniskā stāvoklī, ar iepriekš veiktām regularām apkopēm turpat Skandi servisā. Auto saņēmu ar nupat izietu apkopi un veiktu TA. Nobraukums tam bija tikai 80000km, kas saskanēja ar servisa grāmatiņā norādīto. Viss bija OK - kā saka: tikai braukšanas vaina. Un galvenā braucēja tam auto būs mana meita.
PAR AUTO: Tātad, 2004. gada izlaiduma Hyundai Sonata GLS, tumši pelēkā metalikas krāsā, 2.0, 131zs. dzinējs, automats, ar teju pilnu elektroaprīkojumu un ksenona gaismām, 16. izmēra riteņiem. Auto vizuli ļoti glīts, tam ir izteiksmīgs "jaguaram" līdzīgs dizains. Pieļauju, ka korejieši pat varbūt nedaudz pārcentušies ar šo līdzību. Cik dzirdēts, viņi par to saņēmuši daudz pārmetumus. Bet, tā jau nav mūsu darīšana. Salons tumšs, ar samta drēbes apdari. Pietiekoši plašs un ērts, bet mīnuss ir salīdzinoši zemie griesti. Panelis ērts un pārskatāms, un ne pārāk uzbāzīgs(bez koka imitacijas). Izgatavots no mīksta materiala, grabēšanas pazīmes salonā vēl nav fiksētas. Bet, salīdzinoši: jaunajā 2005. gada Sonatā, vietas salonā ir daudz vairāk, tai ir arī daudz augstāki griesti, kas ir būtisks faktors. Pietiekoši liels ir arī bagažas nodalījums.
BRAUKŠANA: Auto , līdzīgi kā jaunā Sonata, arī ir ļoti kluss. BET, jāakcentē, kā šis paaudzes Sonata braucot ir daudz līganāka un mierīgāka nekā viņas jaunākā 2005. gada "māšele" - tas nu ir fakts. Arī pa lauku ceļiem piekare ir pietiekoši klusa. Dzinēja jauda ir pilnībā pietiekoša straujai braukšanai, automats arī darbojas veikli un nevainojami. Uz asfalta ātrumā virs 120 km. h auto turas lieliski, nav nekādu vibraciju un lieku trokšnu. Veiksmīgi ar to nobraucu visu pagājušo ziemas sezonu - arī ziemā auto problemas neradīja. Dzinējs pieleca arī dienās, kad bija zem mīnus 30 grādiem, noturība uz sniega arī laba. Piebildīšu, ka salons šim auto uzsilst DAUDZ ātrāk un labāk nekā jaunajai 2005. gada sonatai. Par to pārliecinājos šoziem, kad braucu ar savu jauno Sonatu. Tā nu tas ir.
BOJĀJUMI: Līdz pat 2010. gada pavasarim nekādu bojājumu nebija. Biju nobraucis teju 10 000km. Tā kā meitai bija jādomā par skolas beigšanu un ekšiem, nekādi lielie aut prieki viņai nesanāca - auto vairākus mēnešus stāvēja garažā. BET, jūlijā negaidīti sākās pirmie tehniskie brīnumi - dzinējs pēc iedarbināšanas sāka slēgties laukā. Vietējas nozīmes servisā tika noteikts - vainīgs kloķenes rotacijas kontroles datčiks, kas tika nomainīts. Tas kopā ar darbu izmaksāja nedaudz virs 100ls. Diemžēl, darbs servisā tika paveikts nekvalitatīvi - pēc mēneša atkal tas datčiks izgāja no ierindas: tas nav bijis pareizi nostiprināts.. Šoreiz auto tika remontēts Skandi motors servisā. Pie viena, uz tuvējās apkopes rēķina pirmo reizi tika mainīta zobsiksna un "roļiki". Tas remontu protams sadārdzināja līdz pat 400 ls. Bet, tad arī viss bija kārtībā. Nekādi citi bojājumi līdz šim nav sevi pieteikuši. Šoziem arī ģimenē nebija nepieciešamības pēc otra auto, tas visu ziemu nostāvēja garažā. Tikai aprīlī plānoju iziet TA un uzsākt braukšanu ar to. Diemžēl, arī krīzes faktors traucē. Nepatīkami, bet fakts.
SECINĀJUMI: Godīgi varu teikt - aprakstītais auto Hyundai Sonata ir ļoti interants un patīkams auto. Latvijā šādi auto ir salīdzinoši nelielā skaitā - aptuveni kādi 50 gab. Tāpēc, ielās pamanāmi reti. Cik zināms, ši modeļa Sonatas joprojām vēl ražo Krievijas rūpnicā TAGAZ - krievzemē šiem auto joprojām ir augsti reitingi. Jaunajai Sonatai tur popularitāti iegūt neizdevās. Ja autovadītājam ir interese kļūt individuālākam uz kopējā autobraucēju fona, tad ši auto izvēle var būt pareizākā un pat labākā. Pilnīgi droši, ka vismaz līdz 200 000km nobraukumam problēmu nebūs un auto kalpos teicami. Godīgi sakot, man ar šo Sonatu patīk braukt labāk nekā ar to otru - jauno. Tā vizuali ir "klasiskāka" un atšķiras no audi, passatu, oktaviju un mondeo stila tūkstošiem.
Šo Sonatu sīkāk iepējams apskatīt www. tagaz. ru mājas lapā - tur ir arī bildes, apraksti, brošura.
IkdienasViesis @ 8.marts 2011 0:00
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti