Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel monterej 1992 Novērtējums: 9
Džipu izvēlējos apzināti, OPELi piespiedkārtā.
Patiesībā OPEL MONTEREY ir tīrasiņu japānis, kurš mūsu platuma grādos tirgojas zem OPEL zīmes, un ne jau pats OPEL ir slikts, bet kā apvidnieks...
Vienpadsmit gados kuros esmu fiksēts kā autobraucējs, esmu valdījis 12 dažādu firmu, dažādu piedziņu, dažādus braucamos. Taču tikai četrus gadus pieskaitu sevi pie džipistu kastas. Negribu aizvainot reālo apvidus braucēju svētākās jūtas, vienkārši apsverot visus plusus un mīnusus, par sev piemērotāko izvēlos apvidus auto.
Manis nospraustie kritēriji:
- braukšanas drošība un stabilitāte,
- paaugstināta caurgājamība,
- ietilpīgs, universāla tipa kuzovs,
- ekonomiskums (dīzelis),
- daļēja imunitāte pret ceļu nelīdzenumiem (lasi - bedrēm),
- laba pārredzamība.
Mans auto atbilst šiem kritērijiem ar uzviju. Kā pirmajam manā rīcībā esošajam apvidniekam viņam ir pakaļas tilta "bloķis", kas uzlabo manas izredzes bezceļu apstākļos, taču nav ne patstāvīga pilnpiedziņa, ne starpasu diferenciāls kas liedz braukt patstāvīgā 4x4 (tāpēc kā treniņu klasiskās piedziņas braukšanas sacensībās izmantoju Menģeles ledus apļus, kur cietu pilnīgu fiasko).
Priecājos, kad priekšējā tilta pieslēgšana nav automātiska (ISUZU TROOPER īpašnieki zin kas par hemoroju ir automātiskās muftas). Braukšanu daudz gludāk šim modelim atšķirībā no iepriekšējā, nodrošina pakaļas tilta resoru nomaiņa uz atsperēm.
Zinot latvisko tieksmi kritizēt, neiedziļināšos tehniskajos sīkumos, tacū rādītāju par mašīnas pozitīvajām īpašībām un uzticamību minēšu faktu - esmu atteicies no otra auto, un zinātāji mani par mazohistu viss nenosauks.
Mans pieņemamais braukšanas stils ir pieklājīgs un pārdomāts, esmu īsts ģimenes braucējs. Taču ārpus lielceļa izmantoju mazāko treniņa iespēju, lai slīpētu savas braucēja iemaņas. Diemžēl nevaru atļauties braukt nopietnos bezceļus.
Kā vairums AUTONET lasītājiem auto man nozīmē vairāk kā pārvietošanās līdzeklis.
Ranger @ 1.februāris 2003 0:00
Visi komentāri
 
RD 13.aprīlis 2003 11:31
0 0 Atbildēt

Vai motors ir 3.1 diizelis?Cik patere degvielu dazados rezimos?

Ranger 23.aprīlis 2003 21:25
0 0 Atbildēt

Tam RD. 3.1TD ir 4cilindru turbodīzelis. Jau rūpnīcā paredzētais degv. patēriņš ir 9.1l/100 km, sevišķi nesīkumojos, jo zinu - lai vai kā brauktu, ja "nebrien" bezceļus, ap 10l tas tēriņš grozās.

Amen 16.marts 2005 1:00
0 0 Atbildēt

pats brucu ar shadu auto nu ko lai saka jaa mashina ir laba bet ir siikumi (elektriba un vissi slegji) kas mani tracina kaa teiksim manam 97 gada Monterey am ir tadas lietas
1. ap -15 gradiem iesleedzaas pashas gaismas
2. visa elektriba nak no Japanas ar citiem standartiem un citam cenam relejs maksa 30 lvl un jagaida 2 meneshi
tablete nu relejs regulators 180 lvl un vel aizmuguree bamperii nak lukturi kas dabalaa maksaa 120 lvl

monteros 4.februāris 2007 12:48
0 0 Atbildēt

Lietoju Montereju pāris gadus un varu teikt, ka mašīna ļoti laba. Ar automātiskajām muftām nav problēmu, ja vien tās apseko un noregulē. Regulēšanas paplāksnes ar soli 0,5mm var dabūt gan Adam auto, gan Fassko. Muftām ar izlaiduma gadu pēc 95g. ari jāmaina adatgultnis. Esmu pats tam izgājis cauri gan ar Fronteru, gan Montereju. Ļoti svarīgi ir lietot atbilstošu eļļu tiltos, it īpaši attiecas uz modeļiem ar pašbloķējošo aizmugures diferenciāli (teorētiski var pēc VIN atšifrēt, ja vien dzīves laikā nav mainīts reduktors). Dranķīgos celos labi un stabili var braukt ar saslēgtu priekš un aizmugurējo tiltu. Obligāti kvalitatīvas, vienādas riepas. Līdz 90km/h nav novērojamas vibrācijas un trokšņi. Nedrīkst ilgstoši braukt pa asfaltu tādā režīmā. Šiem auto jāpieiet ar mieru, pirms šķēršļjoslas forsēšanas apstājies , apdomā, ieslēdz "razdatku" uz pazemināto pārnesumu un rāmu garu pārbrauc. Tiekot uz sausa ceļa, OBLIGĀTI jāapstājas, jāpadod pāris metru atpakaļ, lai atslēdzas AUTOMĀTISKĀS muftas. Protams, tas sagādā neērtības, bet summējot plusus, t.i. mehāniska 4x4 piedziņa, ekspluatācijas izmaksas, iegādes cena, ir nieks. Viss iepriekš minētais neattiecas uz piedališanos trofi reidos vai tamlīdzīgās izdarībās, jo tam ir vajadzīga mašinas sagatavošana.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti