Nobraucu 5 gadus, tagad stāv kā rezerves auto. Tikai brauct ar porsche var izprast slaveno autoru Ferdinantu Porsche. Par auto: 2.0i, 125zs, smags( lai turētos pie zemae) atrums veigli iespeejams 200km/st ( sajuuta kā braucot ar 100 ), pilnīgi cinkota virsbūve ( arii jumts )- vispaar neruusee jaa nav sists. Rererves dallam probleemu nav - mistrojums no VW un AUDI, dziesma paraadaas pie 4500 un vairāk.
Labais: dinamika ooo!!!, stabilitaate - duraka uztoicciv, (nodots sievai netika apmests un sasists veselu gadu!!!) degviela pie 120- 6 - 7litri ( neiespeejami bet fakts, jo gaisa pretes'tiiba zem 0.3) 200 20 -25, uniķaala vadiiba sansliidee, uz liidzena asfalta apmest nav iespeejams.
Sliktais: smaga stuure( nav pasriprinaataaja), pie braukssanas jaapierod( zems utt), bet arii jaaatrod. Arii tagat izbraucu paslidinaaties
Nekad nenovecojussaas formass - sporta klasika
Nezinu vai patureehsu muzejam vai pardossu
Jaa interesee: eksperts@demvar. lv
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ka tev ar tehniskajam problemam, cik daudz izmaksa remonts, kadas ir ekspluatacijas izmaksas?
Labpraat piebildiishu (924 / 1980): braucot aatraak par 50km/h labi vien ir, ka pastiprinaataaja nav; plaisaa panelja augshpuse gluzhi kaa sierai, absoluuti debilas konstrukcijas kondicionieris- japaanju razhojuma:); no plusiem- aarkaartiigi izturiiga ritoshaa dalja un virsbuuve - 3 gados un 70 tk.km tika nomainiits 1 prieksheejaa ritenja gultnis (der no golf2 aizmugures), stuures pirksti, vairaakas reizes bremzhu kluchi un Visas elljas. Motors gan jaapieskata - 2 reizes naacaas mainiit shpricei sprauslu saljnikus (audi1,8i), termostatu (vw LT), augstspiediena suuknis no vieteejaas bendzas nobeidzaas peec pusgada.
Kapitaala fiiche vasaraa ir iznjemamais jumts.
Vispaar- ja nav bijis sists, principaa ir muuzhiiga mashiina.
Zheel, ka naacaas paardot.
Augsheejais komentaars laps - izstaas ka tas Porshs ir no visaadaam lamataam kopaa salikts :)
Porsche rūpnīca pati kaunējās par to, ka izlaidusi šo 924 modeli.TAS NAV PORSCHE!!! Tā ir parodija par tēmu Porsche. Īsts porsche sākas ar 944 modeli. 924 ir no citu auto atkritumiem kopā salikts. Pat PORSCHE vēstures enciklopēdijā par 924 ir visai maz rakstīts, jo nav jau ko rakstīt.
raivo
vai tev pats Ferdinands teica ka viņam kauns vai kāds cits rūpnīcas darbinieks
tikai nevajag pārspīlēt - jā tāds mēģinājums uztaisīt tautas auto bija
bet ja mēs visus auto ar oooo motoriem nosauksim par atkritumiem diez vai tas būs pareizi
Vislabaakais no Porsche noteikti ir 1977. gada Porsche 911 Turbo!!!
tā ar'i ir mistrojums VW. Audi un bikiņ porsche. Firmas kauna traips ,lai izpatiktu tiem, kuri savā mūžā īstu PO nevarēs nopirkt. īsts kulta auto shrotiem
Šo aparātu mēdz dēvēt par strādnieku porshe
Porsche 924 ir labs un izturīgs auto. Man pašam pašlaik ir '85 924tais(otrs pēc skaita). Kad to nopirku uzreiz sapratu - tā ir mūža mīlestība. Ekspluatācija tam ir lēta, bet kā jau poršs prasa saimnieka nemitīgu uzmanību - bieži jāmazgā, jārūpējas gan par tehnisko gan vizuālo kārtību.
Visiem dirsējiem un gudriniekiem varu pateikt to, ka ja 924tā nebūtu, nebūtu arī vairs PORSCHE firmas. Tieši pateicoties šim modelim tika veiksmīgi pārvarēta krīze 70tajos. Tā, ka atdosim šim auto pienācīgo godu.
Cienijamie gudrinieki, jūs nekad nebrauksiet ar PORSCHE, lai ko jūs tur kurkstētu. Bet 924 ir, bija un būs PORSCHE.
Lai, ko arī citi runātu es mīlu šo AUTO!!!
P.S. Ja, kāda īpašumā ir šāds auto, tad varat interesēties par rezerves daļām pie manis, jo iepriekšējais 924tais man ir izjaukts.
Nekaads tur Oooo motors 924 nav.
Vai man kaads nevareetu pateik kur var iegaadaaties detallas priekss 924?
To Smits: Porsche centraa :D
arii mans taads briinums kaa porsche 924 ir.. nu vienkaarshi superiigs auto,lai neteiktu ideaals.. :) tie dazhi miinusi nav pamanami uz labumu fona.. :D
poshe ir porshe!!nepaarspeejama kvalitaate! esmu brucis ar porshe carera turbo! tas tik ir auto!!
$is gan bija visai populars "zapitis" masam,delj ta cenas,neka cita,jo kajau iepriek$ kungi mineja tas savakts kopa no VW un Audi daljam. Motors 2litrigais bija sastopams pat Audi 100 un Volkswagen LT businjos(ar parveidojumiem protams). Maksimalais atrums pec gramatas $im brinumam 201km/h,uzraviens 0-96km/h-9.9sek. Tiem kam bija vairak pesso devas pec Turbo versijas,kurai bija tads pats motors(ar savadaku galvu un varstiem) un KKK turbinu,ka rezultata 170zs,max atrums 225km/h,0-100km/h 7.8sek. Velak tika jauda palielinata lidz 177zs,bet tas nepalidzeja modeli veiksmigi pardot tapat......Secinajums ir viens,ta ir maza neveiksme Por$u vesture. Par 911TURBO pieminot,to priek$a gan cepuri nost,jo tas jau ir cits limenis,pat 1974.gada izlaiduma(tad tos saka razot)! P.S. Starpcitu bus jaieliek varbut bildes un apraksts par manam izjutam ar 2005.gada 911Turbo S kabriti.........:)
->polarlacis
lasu un brīnos, kur tādu info par p924 var atrast. Faktiski Tevis rakstītais ir vīzdegunīgs P911īpašnieka (pēc Tevis rakstītā noprotu, ka Tev ir šāds auto) spriedelējums par tēmu, kurā diemžēl Tu neesi īpaši iedziļinājies.
Tātad viss pēc kārtas:
9.9 sekundes līdz 100km/h bija US versijas 924. Pie mums sastopamajiem Eiropas versijas 924 šis rādītājs bija 9,5 sekundes.
Tieši P924 un tā pēcnācējs P944 bija visvairāk pārdotie Porsche tolaik. Tika pārdoti vairāk kā 250 tūkstoši šo abu modeļu Porsche. Faktiski šis modelis izvilka Porsche firmu no finansu nepatikšanām 70to gadu vidū, kad bija iestājusies naftas krīze.
Audi daļu plašais pielietojums ir izskaidrojams ar to, ka sāktotnēji P924 Porsche konstruēja VAG grupai, tomēr iestājoties krīzei, Porsche saprata, ka tieši salīdzinoši mazjaudīgo sporta auto segments "aizies" un projekts tika atpirkts no VAG grupas.
Interesanti ir tas, ka P924 2.0 dzinēja jauda 1975.gadā īpaši neatpalika no lētā gala 911tā jaudas. Attiecīgi 125Zs 924tajam un 150Zs 911tajam. Tomēr konstruktori parūpējās, lai no Porsche 924 dzinēja papildus jaudu izspiest nevar un, lai daudz lētākais , bet vadāmībā neizsakāmi labākais P924 no tirgus neizspiestu firmas flagmani P911. Iemesls, kādēļ 924tā motors nepadodas standarta jaudas palielināšanas paņemieniem, ir tas, ka uz Audi 100 bloka (vēlāk izmantots arī VW LT) ir uzlikta speciāli "tizli" konstruēta dzinēja galva. Vēlākajam P924 turbo jau ir cita galva un kopā ar turbo tas dod 170/177Zs.
Viens ir gan ir tiesa, 924 tajam bija pielipusi nepelnītā nabago Porsche slava. Šī iemelsa dēļ, nelīdzēja ne reklāmas braucieni apkārt pasaulei ekstremālos apstākļos, ne arī Carerras nosaukuma piešķiršana (spļāviens kārtīga P911 īpašnieka sejā, vai ne? ;) ) un nākamais modelis tika nosaukts par 944.
Lai kliedētu mītu par nabago P924, varētu vēl minēt eksluzīvo GTS (245zs) un GTR (375Zs) kura pamatā bija tas pats vecais Audi100 dzinēja bloks. Šādi auto ir liels retums un maksā ~ 50K Eur.
Ja, kādam ir papildus interese par Porsche 924, varat apmeklēt interneta adresi www.924.id.lv, kur tiekas Latvijas Porsche automašīnu entuziasti.
Pie iepriekšminētā varu papildināt to, ka 924 cena tolaik bija aptuveni tāda pati kā e21 323, t.i. 3 sērijas dārgākajam modelim. Lai gan 924tais bija nesalīdzināmi lētāks kā citi Porsche, spriediet paši vai tas bija pieejams katram, kurš to vēlējās iepirkt.