Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Senator 1990 Novērtējums: 7
3,0 24V
Auto tika iegadats pilnigi nejausi, savu pirmo masiniti nevelejos ne tik lielu izmeros, ne dzineja tilpuma. Noteicosais bija cena (pazinam steidzami vajadzeja naudu) un auto tika iegadats par loti draudzigam naudinam.
Japiebilst, ka popels ir apgadats ar labu italu gazes pliti (preteja gadijuma nabaga students tai benzina kapsetai virsu neskatitos : )). Aparats ir loti divaina komplektacija: kondicionieris, automats un... vairak neka! Pat stikli jaskruve ar roku... Bet, nemot vera, ka viss uzticamakais agregats ir tads kura nav, tad tas ari ir labi. Tas gan visdrizak nav markas un modela, bet bijuso saimnieku nopelns, ka auto ir tiesam laba i tehniska, i vizuala stavokli. Rusa bija tikai uz vienam aizmugurejam durvim, bet tas bija acimredzami sistas un neparak labi sataisitas.
Pa 9iem menesiem, cik juzoju to brinumu, daritsi ir tik, praktiski ne cik : ). Nomainiti amortizatori, to jau chomaks teica sakuma, ka vajadzesot. Ar tiem ir viena interesanta fiica, tie ir ar mainam stingribu un resp. maksa ~reizes 4as dargak, problema risinas metodom 'vtika' ieliekot parastus gaziniekus. Kad vasara uznaca tropu tveice sapratu, ka nebutu pa skadi pacelt kondicionieri. Nacas iepildit freonu, nomainit paris trubinas un apmainit radiatoru. Nu principa tas ari pagaidam viss. Divaini, bet fakts : ). Kas vel divaini - salons tikpat ka negrab : -0, atskiriba no citiem sis burvigas : ) markas modeliem. Kas vel, ir ieteikusi uzmanit lai neuzvaritu, tas lielajiem R6 nemaz nepatik.

Plusi:
- lieliskas gaitas ipasibas, uz 160km/h, pa nevisai labu asfaltu iet ka vilciens pa sliedem. (max. cik ir braukts 220km/h)
- kluss (pie tiem pasiem 160km/h var klusi sarunaties... ).
- der daudz dalu, it ipasi ritosai, der no Omegas, ar kuram pilni shroti.
- esot samera uzticama APK, ritosa un dzineji (ta runa : ))

Minusi:
- liels degvielas paterins (gaze): pilseta 14-17l, uz trases zem 10l nesanak, tur daleji vainigs mans brauksans stils, bet vispar sai benzina kapsetai viennozimigi jaliek gazes plits, tad var rullet.
- neprestiza marka, daziem tas esot svarigi : )
- rusejot (ta runa : ))
TlakaisKamis @ 11.februāris 2003 0:00
Visi komentāri
 
raivo 12.februāris 2003 11:02
0 0 Atbildēt

Cik samaksāji par šo auto? Cik tev liela ikmēneša apdrošināšana?

Tlakais Kamis 12.februāris 2003 11:41
0 0 Atbildēt

Auto tika nopirkts par 1400 bakshiem (bet ta bija dempinga cena :)) un Pareksa apdrosinasana ar kaut kadam atlaidem uz gadu maksaja Ls 36,31 :), cik maksa ja nem uz menesi nezinu....

Tlakais Kamis 12.februāris 2003 11:41
0 0 Atbildēt

Auto tika nopirkts par 1400 bakshiem (bet ta bija dempinga cena :)) un Pareksa apdrosinasana ar kaut kadam atlaidem uz gadu maksaja Ls 36,31 :), cik maksa ja nem uz menesi nezinu....

raivo 13.februāris 2003 8:46
0 0 Atbildēt

Vai pārdot negribi?

TlakaisKamis 13.februāris 2003 10:08
0 0 Atbildēt

Neeeeeaaa, pardot netaisos.
Vispar patiesiba esmu apmierinats ka zilonis ar so auto.
Ja agrak uz gazes plitim skatijos, ar lielu skepsi un nekad nedomaju, ka pats tadu juzosu, tagad domas esmu mainijis par 180gradiem. Izmaksas manam 3,0l 204ZS (labi busim godigi nemsim tos gazes 10% no jaudas nost ~180ZS), 2,4TD vai benzinniekam 1,6 ir loti lidzigas, bet ja padoma kurs no siem variantiem dod vairak performances - tad mana izvele vienmer slieksies uz pirmo variantu...

raivo 13.februāris 2003 10:50
0 0 Atbildēt

Es kādreiz ar tādu dabūju pabraukāt kādus trīs mēnešus. Tas bija 1989.gada Senators ar 3.0 24V motoru,bet atšķirībā no Tava šamam bija salikts gandrīz visas iespējamās ekstras, ko vien OPEL spēja piedāvāt 80-gadu beigās(visi logi el., el.lūka, ādas salons,borta kompis ar LCD,koka apdare, el.lukturu kor., el.sēdekļi ar atmiņu un vēl šis tas).Protams bija automats, bet man patika.Arī bija ar gāzi, kuru viņš ēda diezgan daudz, bet toreiz gāze maksāja 16s/l. Pilsētā diezgan grūti atrast piemērotu vietu noparkošanai, bet citādi vienmēr palikusi tāda kā nostaļģija pēc šā auto.Tagad protams Senatori palikuši stipri lētāki,bet grūti atrast ar gāzi, jo benzīnu viņš ēd apm.13-15l uz 100km.Atbaida arī tas ka Senator ir vislielajā klasē, gada nodoklis ir 45Ls. Bet ļoti daudz detaļu der no OPEL OMEGA A un tās nav dārgas.

TlakaisKamis 13.februāris 2003 11:26
0 0 Atbildēt

Ka jau teicu tad uzticamakais agregats ir tads kura nav :), un zinot popela 'izturigas' elektro ietaises esmu tikai priecigs, ka nav lieku kramu, kuri agrak vai velak pasaka 'cau'. Sedekli ari man regulejas n-tos veidos tikai jagroza rokturisi, bet tada senatora fiica ka el. panelis man nav un labi, jo labak patik parastais spidometrs. Lukturu hidrokorektors tiesa ari man ir :).
Bet baudu, kadu auto dod atvelkot pa soseju nespej aiztumsot ne gabariti ne degv. paterins, kurs izmaksas nav nemaz tik sapigs, jo sastada apmeram tikpat cik kaut kadam 1,6benzina kadetam, bet KAIFS :)

raivo 13.februāris 2003 13:05
0 0 Atbildēt

Jā, man arī labāk patīk analogais mērinstrumentu panelis. Tam ar ko es braukāju stabilizatori mira nost (viens ap 15Ls), vai normāli tur?

Tlakais Kamis 14.februāris 2003 14:33
0 0 Atbildēt

Pagaifdam man nav nekadu pretenziju pret stabilizatoriem, laikam ir paveicies :).

automociic 29.oktobris 2003 18:55
0 0 Atbildēt

Taa kaa bijusi dariisana ar 3 opiem senatoriem, varu teikt ka stabilizatori shiem visiem ir samainiiti, dabonami arii pa 12ls vagonu ielaa, tikai tie neesot it kaa tik kruti. Pats liku tos daargaakos, nu jau 1,5g nav nekaadu probleemu ar tiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti