Vakar Rīgā automašīna nāvējoši traumējusi kādu 58 gadus vecu velosipēdistu.
Valsts policijas Sabiedrisko attiecību nodaļā aģentūru LETA informēja, ka Juglas ielā 1987.gadā dzimusi sieviete, vadot automašīnu "Honda", notrieca velosipēdistu, 1956.gadā dzimušu vīrieti. Cietušais no gūtajām traumām notikuma vietā nomira.
Savukārt Augusta Deglava un Ilūkstes ielas krustojumā automašīna "Audi", kuru vadīja pagaidām neidentificēta persona, notrieca divus gājējus, 1998.gadā dzimušus jauniešus, un no notikuma vietas aizbrauca. Abi cietušie ar traumām nogādāti slimnīcā.
Tikmēr Gogoļa ielā, automašīna "Audi", kuru vadīja 1971.gadā dzimis vīrietis, notrieca gājēju, 1983.gadā dzimušu vīrieti, kurš šķērsoja ielu tam neparedzētā vietā ārpus gājēju pārejas. Cietušais ar dažādām traumām nogādāts slimnīcā.
Kopumā pagājušajā diennaktī Latvijā reģistrēts 51 ceļu satiksmes negadījums, kuros cietuši astoņi cilvēki un viens cilvēks gājis bojā. Rīgas reģionā reģistrētas 27 avārijas, kurās cietuši pieci cilvēki un viens cilvēks gājis bojā.
Protams, priekšā esošais satiksmes dalībnieks "svētais", tam CSN un loģiska rīcība pie kājas.
Kad sāksim macīt un popularizēt CSN pēc šo noteikumu 4., 6. un 10. punktu uzstādījuma - "Katram jarīkojas TĀ, lai neveidotu bīstamu situāciju"?
P.S.: teksu aiz pirmās domu zīmes ( - ) nekādā gadījumā neuztvert noietni un nemēģināt atkārtot mājās(...tas ir - dzīvē).
Man liekas ka es sāku saprast kaut ko par tiem priekšā esošajiem.
Tas ir tā - es gribu pāriet pāri ielai, bet taisni tur, kur es esmu izdomājis iet pāri, kāds ņem un parkojās. Es ritīgi sadusmojos un skrienu ar galvu pa priekšu mašīnā iekšā. Avārija. Pats gar zemi, mašīnai sānos neiela bukte, bet vainīgs viennozīmīgi ir auto vadītājs - maisās te MAN pa kājām un neredz ka ES jau esmu ieņēmis kursu un vispār viņš šajā situācijā ir priekšā esošais satiksmes dalībnieks, kuram galvenais pienākums ir nodrošināt drošību visiem sākot ar tiem, kurus viņam ir visgrūtāk ieraudzīt: tiem, kas aklajā zonā; kas pašā aizmugurē; sānos; un par tiem, kas priekšā - uz priekšu nav nekāda jēga skatīties , tas tikai traucē drošības nodrošināšanu pārējiem. Nemaz jau nerunājot par signāliem - no sāniem un priekšas tak nevar redzēt ka viņš ir ielicis atpakaļgaitā, vai tad nevar saprast ka tas pārējiem irjāparāda ar rokām. Un tā lai nebūtu nekādu pārpratumu, jārāda kā viņš grozīs stūri, piemeklēs pārnesumus un lai visiem būtu skaidrs, kur tieši viņš grasās novietot auto pirms šī manevra ir jāizkāpj ārā un ar kritiņu jāatzīmē, kur tieši atradīsies visi četri mašīnas stūri.
Jo 4., 6., un 10. punkts patiesībā attiecas tikai uz priekšā esošajiem(nav svarīgi kādā virzienā viņi brauc un vai vispār brauc, galvenais ka priekšā), tur vienkārši nav līdz galam paskaidrots.
Un vispār vajadzētu noteikumos ieviest punktu, ka tad kad ES braucu, tad visiem ir jāpaiet maliņā. Nu vai pašā sliktākajā gadījumā jārāda laicīgi viss ko darīs un ar roku jārāda, jo no tām gaismiņām mašīnas aizmugurē neko nesaprotu un kurš gan var zināt ka priekšā esošais bremzēs pirms krustojuma, kurā deg sarkanais signāls - nu vienkārši uzprasās lai viņam brauktu virsū.
Nudien nesaprotu kā visi citi tajā bardakā, kas ir uz ielām, tiek galā un katra krustojumā nav metāllūžņu un līķu kaudzes.
Nekā personīga, bet nu dažubrīd apmēram šādi izklausās.
CSN 4.,6.un 10. punkti nosaka kārtību un secību, kā darbojas Noteikumi, kā katram uz ceļa ir jābūt aprīkotam, un kā katram ir jārīkojas.
Tavas loģikas garā pentere neiet kopā ar šiem trim konkrētiem punktiem. Tu viņus nezini!
Un noziedzīgu politiku ceļu satiksmē kultivē CSDD, policija un prokurori. Ja netici, tad liec priekšā konkrētu piemēru un apspriedīsim.
Grūti Tev būs ko iestāstīt šim vienkāršajam autovadītājam. Bet prieks, ka godam veic sauvu eksperta darbu.
Pasauli neizmācīsi, bet vismaz censties vajag. Vismaz mani izteicieni ir folklorizējušies, pat oponenti lieto! Vēlu veiksmi!