Visi komentāri - Piektdien par ātruma pārsniegšanu sodīti 242 autovadītāji

Piektdien par ātruma pārsniegšanu sodīti 242 autovadītāji 5

 
Nozare.lv | 28.februāris 2015 13:16

Pagājušajā diennaktī uz Latvijas ceļiem par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu noformēti 242 protokoli. Visvairāk vadītāju par ātruma pārsniegšanu pieķerti Zemgales reģionā - 81.

 

Savukārt par braukšanu alkohola reibumā ceturtdien aizturēti septiņi autovadītāji - trīs Rīgas reģionā, bet pārējos reģionos pa vienam.

Aizvadītajā diennaktī ceļu satiksmes negadījumos cietuši 17 cilvēki, aģentūru LETA informēja Valsts policijas (VP) pārstāvis Toms Sadovskis.

Vakar plkst.16.20 uz Ventspils šosejas notika trīs automašīnu sadursme, kurā cieta vairāki cilvēki. Automašīna "Toyota Land Cruiser" ietriecās tajā pašā virzienā braucošās automašīnas "Audi 80" aizmugurē. "Audi" bija apstājies krustojumā, lai veiktu kreiso pagriezienu.

"Audi" tika izstumta pretējā braukšanas joslā, kur sadūrās ar automašīnu "Opel". Tukuma slimnīcā nogādāts 1957.gadā dzimis vīrietis, 2014.gadā dzimis zēns, 1976.gadā dzimusi sieviete un 1959.gadā dzimis vīrietis.

Plkst.11.41 Rīgā, Dzirnavu un Merķeļa ielas krustojumā vīrietis ar velosipēdu uzbrauca gājējam. Negadījumā cieta velosipēdists, 1991.gadā dzimis vīrietis, kurš no hospitalizācijas atteicās un 1933.gadā dzimušais gājējs, kurš nogādāts slimnīcā.

Plkst.15.22 Rīgā, Satekles un Kurbada ielas krustojumā notika automašīnu "Renault" un "BMW" sadursme. Negadījumā cieta divas 2014. un 2007.gadā dzimušas meitenes.

Plkst.18.38 Rīgā, Stirnu ielā automašīna "Volvo" sadūrās ar automašīnu "BMW". Cieta abu automašīnu vadītāji. "Volvo" vadītājs no hospitalizācijas atteicās, bet "BMW" vadītājs, 1983.gadā dzimis vīrietis tika nogādāts ārstniecības iestādē.

Kopā aizvadītajā diennaktī reģistrēti 79 ceļa satiksmes negadījumi.

 
Visi komentāri
 
Vernons 28.februāris 2015 21:43
1 1 Atbildēt

" Automašīna "Toyota Land Cruiser" ietriecās tajā pašā virzienā braucošās automašīnas "Audi 80" aizmugurē. "Audi" bija apstājies krustojumā, lai veiktu kreiso pagriezienu."

Kas notiek? Vai " Audi 80" 200 metru attālumā nespēja ieslēgt kreiso virziena rādītāju? Ieņemt kreiso malējo stāvokli braukšanas virzienā?

Kopš kura laika CSN 119., 118.4., 70.,73., 77. un 10. punkti ir miruši? Kā lai apbrauc šķērsli, CSN113. punkts, ja tas, šķērslis, nepilda elementāras lietas?

"Audi 80" vainīgs sadursmes izraisīšanā!

Un to paredz CSN 4., 6. un 10. punkti, kas noteic kārtību un secību, kā katram no mums uz ceļa ir jārīkojas.

Ja kādam ir cita versija, tad Jūsu "izgājiens"!

livs 1.marts 2015 1:18
0 0 Atbildēt

Man ir cita versija!

Atslēgas vārdi te ir "Audi bija apstājies krustojumā" - tas nozīmē ka Audi nevis strauji bremzēja, nerādīja signālus vai meta "saulītes" vai darījā kādas citas muļķības uz ceļa, bet Audi bija normāli apstājies ievērojot visas noteikumu prasības un tur stāvēja palaižot pretī braucošos(stāvēja kādas sekundes 10-15). Bet tai pat laikā Toyota vadītājs no mugurpuses nesās uz 150 ar augsti paceltu karogu vienā rokā , ar otru rādīdams uz Audi un saukdams "TU man esi PRIEKŠĀ - TEV JĀGARANTĒ MANA DROŠĪBA" un stūri nepagriezis un gāzes pedāli neatlaižot lepni ienesās Audi pēcpusē.

Te var izdomāt 100 versijas ieskaitot mūsu mīļo visur vainīgo, bet braukt nemākošo BMW parādīšanos no nekurienes, jo rakstā ir minēts tikai tas ka notika sadursme un Audi bija priekšā - viss. No tā neko nevar spriest par to situāciju un muļķīgākais ko var izdarīt ir vilkt laukā CSN un mēģināt kaut ko pierādīt.

P.S.: ne visi krustojumi pat uz galvenajām šosejām Latvijā ir tādi ka ieņemot kreiso malējo stāvokli tevi pa labo pusi var apbraukt kāds kas ir platāks par motociklu.

Vernons 1.marts 2015 11:05
0 0 Atbildēt

Apollo ir bildes! Rosināšu Tavu iztēli aizdomāties vēltālāk. CSN aizliedz apstāties un stāvēt, ja strap stāvošo auto un nepārtraukto līniju ir mazāk par trim metriem! Tas par satiksmes organizāciju!

Vēl viens variants, džipam pa priekšu brauc vēl viens "gulētājs",kurš pēdējā brīdī noreaģē un pa labi apbrauc stāvošo! Un arī tā notiek bieži vien!

Es Audi 100 vietā stāvētu uz labās nomales un gaidītu, kad abos virzienos aizbrauktu un tikai tad veiktu tur kreiso pagrienu! CSN 10. punkts prasa rīkoties "TĀ", bet arī īsti nepasaka "KĀ", jo katram priekšā esošam par savu rīcību netiek prasīts garantēt drošību! Un tagad visi ir "laimīgi", ka jāārstējas slimnīcā?

4 metri plata asfaltētā daļa katrā virzienā, 8 metri kopējais asfalta platums un trīs vieglie nespēj samainīties uz vienas līnijas.Kaut kas nav kārtībā ne ar domāšanu, ne ar satiksmes organizāciju.

Pirmais solis:- policijai jāpieņem pareizs lēmums!

livs 2.marts 2015 0:52
0 1 Atbildēt

"CSN aizliedz apstāties un stāvēt, ja strap stāvošo auto un nepārtraukto līniju ir mazāk par trim metriem" - kāda nepārtrauktā līnija - tas ir krustojums(bildēs skaidri var redzēt ka pašā krustojumā neviena balta līnija nav, tātad nogriesties a kreisi var!!!) un krustojumā nogriežoties pa kreisi ir jādod ceļš ieņemot kreiso malējo stāvokli - tajā ceļa platumā pēc bildēm spriežot to nemaz nevar neizdarīt.

"Vēl viens variants, džipam pa priekšu brauc vēl viens "gulētājs"..." - nu es jau teicu ka tur var visādus brīnumus izdomāt.

"Es Audi 100 vietā stāvētu uz labās nomales" - es tādai rīcībai idejiski pilnībā piekrītu, tikai, ja jau esi redzējis bildes , tad gan jau pamanīji ka brauktuvi no nomales atdala nepārtraukta baltā līnija(uz šosejas Rīga-Ventspils praktiski visā garumā) un tā darot šajā vietā tu pārkāpsi CSN.

"CSN 10. punkts prasa rīkoties "TĀ", bet arī īsti nepasaka "KĀ"" - 10. punkts varbūt arī nepasaka, bet izlasot visus CSN punktus cilvēkam vajadzētu būt sajēgai ka, ja priekšā šaurā krusojumā stāv mašīna, tad ir laicīgi jābremzē tā lai vajadzības gadījumā varētu apstāties neizraisot sadursmi.

Lai burtiski ievērotu vienmēr visus CSN punktus, satiksmes organizācijai, infrastruktūrai un transporta līdzekļiem ir jābūt ideālā kārtībā, tikko tas tā nav, tā ir jāsāk improvizēt izvēloties mazāk bīstamo pārkāpumu. Un jo biežāk rodas nepieciešamība improvizēt, jo lielāks ieradums ir to darīt arī tad, kad to nevajag darīt.

Vernons 3.marts 2015 15:52
0 0 Atbildēt

Ierīkot ātruma samazināšanas joslu ir problēma? Vai jāgaida nākamā sadursme?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti