Sadursmē ar autobusu uz Liepājas šosejas viens bojāgājušais (+ FOTO) - iAuto

Sadursmē ar autobusu uz Liepājas šosejas viens bojāgājušais (+ FOTO) 97

 

Foto: iAuto.lv Aculiecinieks

iAuto.lv | 25.februāris 2025 10:54

Šorīt, 25. februārī uz Liepājas šosejas notikusi smaga autoavārija vieglajam auto ietriecoties satiksmes autobusā. Avārijā viens cilvēks gājis bojā, seši ievainoti.

 
iAuto.lv portāla redakciju šaņēma sekojošu informāciju no Līnas Bagdones, Valsts policijas sabiedrisko attiecību nodaļas vecākās speciālistes:
 
"Šodien ap pulksten 06.45 uz autoceļa A9, Mārupes novadā, Babītes pagastā, notika sadursme starp vieglo automašīnu un satiksmes autobusu. Pēc policijas rīcībā esošās sākotnējās informācijas vieglās automašīnas vadītājs gāja bojā, kā arī negadījumā cieta sešas personas, no kurām četras nogādātas uz medicīnas iestādi. Šobrīd negadījuma vietā strādā operatīvie dienesti"

Foto: iAuto.lv Aculiecinieks

 
97 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
ro 25.februāris 2025 11:46
27 4 Atbildēt

Tieši tā!Un kamēr šādas 4 joslu maģistrāles nebūs, diemžēl traģiskas avārijas piedzīvot risks būs..un nekādas gudras runāšanas nepalīdzēs..nu vienīgi var 30km/h pārvietošanās ātrumu uz šosejas uzlikt, tas tak tagad trendā😂.. p.s. Reku tak Ķekavas apvedceļu privātā būvpartnerība perfekti izbūvēja un pat nauda palika pāri, jo nebija valsts iesaistīta😅

Original Nja 26.februāris 2025 9:23
20 2 Atbildēt

Sen jau bija laiks saprast, ka ne jau ātrums ir pie vainas, bet gan šībrīža noslodzei nepiemērotie ceļi, kā arī pusceptie jaunie vadītāji + atrofētie elektroautisti, kuri, ja arī savulaik ir mācējuši braukt, šobrīd paļaujas uz "drošības sistēmām". Neviens ātruma ierobežojums vai radars nelīdzēs, kamēr netiks sakārtota infrastruktūra atbilstoši mūsdienu standartiem un faktiskajam auto skaitam uz ceļa. Ātruma samazināšana un radari nav ilgtermiņa risinājums, izņemot, ja mērķis ir peļņa, slēpjoties aiz drošības aizsega.

Liepājas un Ventspils šosejas ir ļoti noslogotas, attiecīgi, jo vairāk auto, jo vairāk iespējas notikt avārijai - elementāra matemātika. J

Neesmu dzirdējis, ka pēdējos gados būtu bijušas letālas avārijas uz Jelgavas, Jūrmalas, Daugavpils, vai jaunās Ķekavas šosejas. Tas tā, viela pārdomām tiem, kas kliedz, ka 4 joslas neko nemainīšot.

iAuto 25.februāris 2025 11:24
20 8 Atbildēt

4 joslu ceļi uz Valsts nozīmes pilsētām

 
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Lielāka par Parīzi - BYD ceļ izmēros neredzētu autorūpnīcu 5

Gigantiskā būve aizņems teritoriju, kas platības ziņā lielāka par Parīzi un 10 reizes lielāka nekā Tesla Nevadas Gigafactory. Lasīt vairāk

 

Zināms, kam 2024. gadā visvairāk pārdotu elektroauto 5

2024. gads ir bijis izaicinājumu pilns visiem elektrisko transportlīdzekļu ražotājiem, taču vieniem veicies labāk, citiem sliktāk. Pie pirmajiem pieskaitāms vairums Ķīnas autobūves uzņēmumu, pie otriem – visi pārējie. Lasīt vairāk

 

Kur tiek izvietotas videokameras un kādus Ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumus tās fiksē? (+ VIDEO) 7

Kā Rīgā, tā citās pilsētās arvien vairāk tiek uzstādītas kameras, kas fiksē un kontrolē, vai autovadītāji ievēro Ceļu satiksmes noteikumus. Raidījuma #4studija skatītājs vēlas saprast, vai Kuldīgas pašvaldības policijā esošās videonovērošanas kameras ir sertificētas, un vai balstoties uz to ierakstiem piemērotie sodi ir likumiski. Lasīt vairāk

 

Audi pilnīga pāreja uz tikai elektriskiem modeļiem līdz 2033. gadam vairs nav spēkā 21

Tāpat kā vairāki citi autoražotāji, arī Audi atkāpies no sākotnējiem plāniem un paziņojis par mērenāku pieeju elektriskajai nākotnei. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti