Klāt pasaules rallijkrosa čempionāts 3

 
Jānis Grīnhofs speciāli iAuto | 1.maijs 2014 13:00

Jau šo svētdien, 4.maijā Portugālē, Montalegro startēs jaunais Pasaules čempionāts rallijkrosā, kurā piedalīsies arī jēkabpilietis Reinis Nitišs. Kā veiksies Reinim un cik aizraujošs būs čempionāts, redzēsim jau pavisam drīz.

Reiņa "kaujas" auto Foto: erc24.com

Ar sacensībām Montalegro savu ceļu sāk pirmais Pasaules čempionāts rallijkrosā. Pateicoties promoutera IMG pūlēm, populārais Eiropas čempionāts pagājušā gada nogalē ieguva Pasaules čempionāta statusu. Jaunais čempionāta statuss piesaistīja lielu sportistu uzmanību. Dalību čempionātā apstiprinājuši dažādu seriālu pārstāvji. Papildus intrigu radīs komandu cīņas, jo organizators ir izveidojis tām atsevisķu ieskaiti.

Pagaidām dalību ir apstiprinājušas sešas komandas, taču ar nākamajiem posmiem skaits pieaugs. Tātad Portugālē tiks aizvadītas pirmais posms, pavisam čempionātā būs 12 posmi un tas noslēgsies novembrī. 9 posmos, kuri tiks aizvadīti Eiropas trasēs paralēi norisināsies Eiropas rallijkrosa čempionāts. Portugālē sportisti sacentīsies gan Pasaules, gan Eiropas ieskaitē. Pasaules čempionātā  braucēji sacentīsies tikai ar jaudīgajiem Super Car spēkratiem, bet Eiropas ieskaitē arī ar Super 1600 un Touring Car klases braucamajiem.

Raibs un intriģējošs Portugālē būs arī dalībnieku sastāvs. Uz starta stāsies vairāku seriālu čempioni, Pasaules rallija eksčempions Petters Solbergs, Globālā rallijkrosa čempionāta uzvarētājs Tomas Heikkinens, bijušais CART un F1 čempions Žaks Vilenēvs, divkārtējais Eiropas čempions Super Car klasē Timurs Timerzijanovs, agresīvais un ātrais anglis Liams Dorans un viņa komandas biedrs, Touring Car čempions Dereks Tohils, kā arī Olsbergs MSE pārstāvošie, Super 1600 zvaigznes Andreas Bakkeruds un Reinis Nitišs. Andreas Super Car klasē aizvadīja pagājušo sezonu un ir jau uzkrājis zināmu pieredzi.

Reinim šī būs pirmā sezona karaliskajā klasē, taču jēkabpilietis ir talantīgs braucējs un labs skolnieks un ir gatavs visus pārsteigt ar labu sniegumu. Reinis deg nepacietībā doties trasē un reālā cīņā ar konkurentiem saprast savu ātrumu, varēšanu. Kā Reinis pats atzīst, viegli nebūs, daudz lietu jāapgūst pirmo reizi, jāiegūst pieredze, taču sportists ir apņēmības pilns. "Liela uzmanība būs jāpievērš starta manevram, jāiemanās kāds jauns knifiņš. Super 1600 klasē izmantotie paņēmieni te vairs nestrādā. Kaut ko izdomāsim, startam šajā sporta veidā ir ļoti liela nozīme", tā Reinis Nitišs. Reinis nebūs vienīgais latvietis Montelegro trasē. Eiropas čempionātā Super 1600 klasē ar Reno Twingo Set Promotion komandas sastāvā uz starta izies Jānis Baumanis. Vēlēsim mūsējiem veiksmi!  

 
Visi komentāri
 
atvars 1.maijs 2014 14:58
3 3 Atbildēt

ļer ļer ļer.. raksts par neko.

SANCCO 1.maijs 2014 19:53
3 1 Atbildēt

Lai zenam veicās!

Sportiska un tehniskā veiksme lai nepamet mūsu talantu!

ekspatriots 2.maijs 2014 10:22
0 1 Atbildēt

TV varēs redzēt???

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti