Rallijkrosa pilots Baumanis Francijā prognozē spraigu cīņu 2

Foto: Publicitātes foto

Dzintars Hmieļevskis | 4.septembris 2014 9:00

Gatavojoties FIA pasaules un Eiropas rallijkrosa čempionāta posmam Francijā, Bretaņā, kas notiks šajā nedēļas nogalē, 6. un 7. septembrī, Latvijas sportists Jānis Baumanis, kurš startē Eiropas čempionāta "Super 1600" klasē aizvadījis testus un prognozē spraigas sacensības šīs nedēļas nogalē Loeā (Lohéac) trasē.

“Kopvērtējumā patlaban atrodos trešajā pozīcijā savā klasē, un mans mērķis ir rezultātu uzlabot, lai varētu cīnīties arī par augstākām vietām. Nenoliedzami, papildus spriedzi rada sezonas noslēguma tuvums, jo atlikuši vairs tikai trīs sacensību posmi, tādēļ katrs izcīnītais punkts šobrīd ir zelta vērtē − atbildība ir ļoti liela, jo arī konkurenti ir nopietni gatavojušies Francijas posmam," stāsta J. Baumanis.

Francijā notiekošā FIA pasaules un Eiropas rallijkrosa čempionāta posma trasi J. Baumanis raksturo kā viltīgu un ātru. Trases kopējais garums ir 1088 metri, no tiem 67% ir grants segums.

"Rallycross of France" ir viens no populārākajiem FIA pasaules un Eiropas rallijkrosa čempionāta posmiem, un pulcē lielu sacensību dalībnieku un skatītāju skaitu. Pērn šo posmu klātienē apmeklēja 70 000 skatītāju. Trase tiek saukta arī par Rallijkrosa templi, jo aplis veidots arēnas formā un skatītājiem ir lieliska redzamība no apkārt esošajiem pauguriem.

Trīs posmus pirms 2014. gada sezonas beigām J. Baumanis ar 113 izcīnītiem punktiem atrodas kopvērtējuma trešajā pozīcijā. Čempionāta līderis ar 145 punktiem ir krievu braucējs Sergejs Zagumenovs, kuram ar 120 punktiem seko viņa tautietis Ņikita Misuļa. 4. un 5. vietu kopvērtējumā ar 100 punktiem ieņem dāņu braucējs Ulriks Linnemans un čehs Ondrejs Smetana.

Maksimālais punktu skaits, ko iespējams izcīnīt vienā posmā ir 30 punkti.

Neraugoties uz lielo konkurenci šogad sportistiem no Latvijas ir izredzes izcīnīt godalgotās vietas gan "Super 1600", gan "Super Car" klasēs, kur Reinis Nitišs pēc aizvadītiem septiņiem no 12 posmiem atrodas 3. vietā.

 
Visi komentāri
 
xx89 5.septembris 2014 9:14
0 0 Atbildēt

Pamatā visas rallijkrosa trases ir pārskatāmas no viena skatu punkta. Francijas trase ir gan interesanta, gan prasīga braucējiem, tomēr labākās trases atrodas vairāk uz ziemeļaustrumiem(skandināvu trases tīri objektīvi tiek uzskatītas par visīstākajām, jo to izveidē izmantoti visi iespējamie elementi). Skandināvu trasēs liela loma tiek atvēlēta reljefa izmaiņām un tramplīniem. Dalībnieku sastāvs šogad pagaidām fiksēts Zviedrijā.

Crankshaft 6.septembris 2014 8:15
0 0 Atbildēt

Dārgie iAuto, ja pieturamies pie likumiem svešvārdu atainošanā latviski, tad tā apdzīvotā vietiņa saucas

"Loeaka", ja gribas, var noklausīties

www.forvo.com/word/seigneur_de_loh%C3%A9ac/

Loeakas trase vispār ir gabaliņš bez kauliem, ļoti ātra un saldēdiens ir tramplīns "dzokeraplī" kurš arī tā nav dāvana,

ir ātrs un garākais visā Eiropas rallijkrosā. Liela problēma varētu būt tās franču braucēju masas - kad paskatās uzvārdus vien, jau tā jocīgi paliek... :-( Jācer, ka mūsu

puikas nepievils! Veiksmi abiem!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen T-Roc tagad ar 190 Zs dīzeļdzinēju un jaunām aprīkojuma iespējām (+ FOTO)

Volkswagen papildina kompaktā krosovera T-Roc motoru izvēli ar jaunu dīzeļdzinēju, kā arī Black Style un Beat aprīkojuma paketēm. Lasīt vairāk

 

Veiksmīga izvairīšanās (+ VIDEO) 13

Vieglās automašīnas vadītājs veiksmīgi izvairās no autobusa, kas gandrīz uzgāžas tam virsū. Lasīt vairāk

 

Honda modernizējusi krosoveru CR-V (+ FOTO) 6

Honda modernizējusi krosovera CR-V versiju Ziemeļamerikas tirgum. Galvenais jaunums – hibrīdmodelis tagad arī šim reģionam. Lasīt vairāk

 

Eksperti: Latvija nedrīkst pārvērsties par “netīra” transporta un “šrotu zemi” 27

Latvijas uzņēmējiem un iesaistītajām valsts institūcijām ir jāīsteno nopietnu pasākumu komplekss, lai pēc dažiem gadiem izvairītos no draudošajām sankcijām par klimata mērķu nesasniegšanu transporta jomā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti