iAuto intervija: saruna ar Reini Nitišu pirms sacensībām Biķerniekos - iAuto

iAuto intervija: saruna ar Reini Nitišu pirms sacensībām Biķerniekos 4

 

Foto: reinisnitiss.com

Jānis Grīnhofs speciāli iAuto | 28.septembris 2016 20:30

Jau šajā nedēļas nogalē Biķerniekos rūks pasaules ātrākie rallijkrosa auto. Starp braucējiem būs arī jēkabpilietis Reinis Nitišs, kurš trasē dosies ar Olsbergs/MSE sagatavoto Ford Fiesta spēkratu.

Kā jau tika ziņots Reinis atgriezies pie Ford Fiesta stūres. Jau iepriekšējā posmā Barselonā jēkabpilietim bija iespēja startēt ar Fordu un aprast ar šī gada modofikāciju. Starplaikā starp Barselonas un Rīgas sacensībām šo rindu autoram bija iespēja parunāt ar Reini par komandu maiņu sezonas izskaņā.

Kādas sajūtas tev ir atgriešoties pie Ford un Osbergs/MSE?

Reinis Nitišs. Sajūtas ir labas. jau Barselonā sapratu, ka auto daudz kas ir pamainījies kopš iepriekšējās sezonas. Taču bija arī man jau zināmas lietas. Auto viennozīmīgi labāk brauc. Ir sajūta, ka viss salikts pa "plauktiņiem". Mums uz doto brīdi šis bija viss pieņemamākais variants. Taču es nepārstāvēšu Olsbergs/MSE komandu. Esmu privātais braucējs, komandas "klients".

Šosezon tev bija plāns attīstīt jaunu auto. Kāpēc pēkšņi tāds lēmums, gandrīz sezonas vidū pārtraut sadarbību ar Renē Mūniha komandu?

R.N. Sākums bija daudzsološs, bet viss sāka ievilkties. Potenciāls Seat bija, taču attīstība gāja nepareizajā virzienā. Komanda ar visiem risinājumiem gribēja tikt galā pati, neņemot vērā jau esošo pieredzi. Tas daudzas lietas apgrūtināja, kavēja virzīšanos uz priekšu. Sezonas gaitā komanda daļēji nepildija sākumā panāktās vienošanās. Kaut kas bija jāmaina. Taču galvenais iemesls, auto nebija ātruma. Tāda sacensība, kāda bija Francijā, vairs nebūs. Tā vairāk bija apstākļu sakritība, kuru izmantojot un nobraucot bez kļūdām, tika finālā sasniegta piektā vieta. Tāpēc Kanādas posma laikā tika pieņemts lēmums pārtraukt sadarbību ar Renē komandu. 

Kāda bija šķiršanas?

R.N. Šķiroties paspiedām viens otram roku. Nebija nekādu aizvainojumu. Renē izprata situāciju un novēlēja veiksmi turpmāk. Izrādīdams savu pozitīvo attieksmi, Mūnihs deva iespēju nobraukt Francijas posmu. 

Vai Ford ir pietiekoši konkurētspējīgs?

R.N. Ford Fiestai daudz kas jauns nācis klāt. Barselona jau daļēji apradu ar jaunievedumiem. Biķerniekos varēšu ātrāk aklimatizēties ar šo auto. Fiesta viennozīmīgi kļuvusi jaudīgāka, labāk vadāma. Komanda ieguldijusi lielu darbu. Uzskatu, ka droši varēšu pacīnīties ar vadošajiem braucējiem. Liela nozīme ir komandas profesionalitātei. Mehāniķi zin savu darbu un labi strādā. Viegli uzturēties komandā, kur visus pazīsti un ir darbīga, pozitīva atmosfēra. Tas noteikti cels manu motivāciju Biķernieku trasē.

Vai pašmāju trasē nebūs vieglāk cīnīties?

R.N. Visi TOP braucēji ir pietiekoši profesionāli. Jau pēc treniņiem viņi būs apraduši ar trasi un mēs būsim līdzīgās pozīcijās. Varbūt kaut ko pamainīt vienīgi varētu laika apstākļi 

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Ervīns 29.septembris 2016 8:38
6 2 Atbildēt

LMT - kāpēc tādas muļķības ir jāraksta? Reinis jau ir ļoti daudz sasniedzis un novēlu vairākas uzvaras daudzos čempionātos!

LMT 29.septembris 2016 8:07
4 5 Atbildēt

Plātīzers ir līmenī!

Latelekoms 30.septembris 2016 19:14
2 0 Atbildēt

Vecīt, Tev mazāk būtu jāpļāpā!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Bentley par 250 000 eiro, kā ikdienas auto 7

Kāds holandietis ar luksusa klases Bentley Continental GT veicis vairāk kā 300 000 eiro, par degvielu vien samaksājot aptuveni 65 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Plānotās izmaiņas vinješu likmēs attiecas tikai uz kravas automašīnām 24

Plānotie grozījumi Autoceļu lietošanas nodevas (ALN) likumā nosaka vinješu jeb likmju izmaiņas, kuru mērķis ir mazināt negatīvo ietekmi uz vidi un autoceļiem. Likmju paaugstināšana nodrošinās taisnīgāku līdzdalību infrastruktūras izmaksu segšanā – jo lielāka transportlīdzekļa radītā slodze uz autoceļiem, jo lielāks maksājums. Lasīt vairāk

 

Krievijā apstājas simtiem Porsche: kas noticis? 20

Krievijā liels skaits Porsche automobiļu īpašnieku pēdējo nedēļu laikā saskārušies ar dīvainu problēmu – automašīnu vairs nevar iedarbināt. Lasīt vairāk

 

4 miljoni eiro nav arguments - visi Bugatti Tourbillon jau pārdoti 6

Neraugoties uz cenu, kas bez PVN sasniedz gandrīz 4 miljonus eiro, visi Bugatti Tourbillon eksemplāri jau ir rezervēti un brīvā pārdošanā vairs nav pieejami. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti