Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

iAuto intervija: saruna ar Reini Nitišu pirms sacensībām Biķerniekos 4

 

Foto: reinisnitiss.com

Jānis Grīnhofs speciāli iAuto | 28.septembris 2016 20:30

Jau šajā nedēļas nogalē Biķerniekos rūks pasaules ātrākie rallijkrosa auto. Starp braucējiem būs arī jēkabpilietis Reinis Nitišs, kurš trasē dosies ar Olsbergs/MSE sagatavoto Ford Fiesta spēkratu.

Kā jau tika ziņots Reinis atgriezies pie Ford Fiesta stūres. Jau iepriekšējā posmā Barselonā jēkabpilietim bija iespēja startēt ar Fordu un aprast ar šī gada modofikāciju. Starplaikā starp Barselonas un Rīgas sacensībām šo rindu autoram bija iespēja parunāt ar Reini par komandu maiņu sezonas izskaņā.

Kādas sajūtas tev ir atgriešoties pie Ford un Osbergs/MSE?

Reinis Nitišs. Sajūtas ir labas. jau Barselonā sapratu, ka auto daudz kas ir pamainījies kopš iepriekšējās sezonas. Taču bija arī man jau zināmas lietas. Auto viennozīmīgi labāk brauc. Ir sajūta, ka viss salikts pa "plauktiņiem". Mums uz doto brīdi šis bija viss pieņemamākais variants. Taču es nepārstāvēšu Olsbergs/MSE komandu. Esmu privātais braucējs, komandas "klients".

Šosezon tev bija plāns attīstīt jaunu auto. Kāpēc pēkšņi tāds lēmums, gandrīz sezonas vidū pārtraut sadarbību ar Renē Mūniha komandu?

R.N. Sākums bija daudzsološs, bet viss sāka ievilkties. Potenciāls Seat bija, taču attīstība gāja nepareizajā virzienā. Komanda ar visiem risinājumiem gribēja tikt galā pati, neņemot vērā jau esošo pieredzi. Tas daudzas lietas apgrūtināja, kavēja virzīšanos uz priekšu. Sezonas gaitā komanda daļēji nepildija sākumā panāktās vienošanās. Kaut kas bija jāmaina. Taču galvenais iemesls, auto nebija ātruma. Tāda sacensība, kāda bija Francijā, vairs nebūs. Tā vairāk bija apstākļu sakritība, kuru izmantojot un nobraucot bez kļūdām, tika finālā sasniegta piektā vieta. Tāpēc Kanādas posma laikā tika pieņemts lēmums pārtraukt sadarbību ar Renē komandu. 

Kāda bija šķiršanas?

R.N. Šķiroties paspiedām viens otram roku. Nebija nekādu aizvainojumu. Renē izprata situāciju un novēlēja veiksmi turpmāk. Izrādīdams savu pozitīvo attieksmi, Mūnihs deva iespēju nobraukt Francijas posmu. 

Vai Ford ir pietiekoši konkurētspējīgs?

R.N. Ford Fiestai daudz kas jauns nācis klāt. Barselona jau daļēji apradu ar jaunievedumiem. Biķerniekos varēšu ātrāk aklimatizēties ar šo auto. Fiesta viennozīmīgi kļuvusi jaudīgāka, labāk vadāma. Komanda ieguldijusi lielu darbu. Uzskatu, ka droši varēšu pacīnīties ar vadošajiem braucējiem. Liela nozīme ir komandas profesionalitātei. Mehāniķi zin savu darbu un labi strādā. Viegli uzturēties komandā, kur visus pazīsti un ir darbīga, pozitīva atmosfēra. Tas noteikti cels manu motivāciju Biķernieku trasē.

Vai pašmāju trasē nebūs vieglāk cīnīties?

R.N. Visi TOP braucēji ir pietiekoši profesionāli. Jau pēc treniņiem viņi būs apraduši ar trasi un mēs būsim līdzīgās pozīcijās. Varbūt kaut ko pamainīt vienīgi varētu laika apstākļi 

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Ervīns 29.septembris 2016 8:38
6 2 Atbildēt

LMT - kāpēc tādas muļķības ir jāraksta? Reinis jau ir ļoti daudz sasniedzis un novēlu vairākas uzvaras daudzos čempionātos!

LMT 29.septembris 2016 8:07
4 5 Atbildēt

Plātīzers ir līmenī!

Latelekoms 30.septembris 2016 19:14
2 0 Atbildēt

Vecīt, Tev mazāk būtu jāpļāpā!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Saeimā mēģinās lūkot, kā izlabot pašiem nesaprastus OCTA likuma grozījumus; savākti jau 14 000 parakstu 20

Saeimas sēdē šodien vērtēs opozīcijas iesniegtos grozījumus Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas (OCTA) likumā, kas labo pieņemto normu, kas paredz, ka OCTA polise turpmāk būs obligāti jāiegādājas visiem transportlīdzekļiem, ja vien nav pārtraukta to reģistrācija uz laiku. Lasīt vairāk

 

Valdība konceptuāli vienojas no sākuma Rīgu neiekļaut "Rail Baltica" dzelzceļa trasē (+ VIDEO) 8

Vairāku stundu diskusijas, asa viedokļu apmaiņa, bet skaidrs ir viens – ko darīt ar projektu “Rail Baltica” ir sāpīgs jautājums. Trūkst ne tikai naudas, bet arī plāna, ko darīt tālāk. Par ko valdībai izdevās vienoties, un ko sola projekta nākotne? Lasīt vairāk

 

Kā pasargāt dzinēju no priekšlaicīgas aizdegšanās? 16

Tiekšanās pēc energoefektivitātes un izmešu mazināšanas mudina automašīnu ražotājus izstrādāt arvien mazākus dzinējus. Turbokompresora tehnoloģija nodrošina, ka mazāka tilpuma dzinējs var būt tikpat jaudīgs. Tomēr mazam dzinējam bez pareizās apkopes draud liela problēma – priekšlaicīga aizdegšanās. Lasīt vairāk

 

Škoda katapultējas uz pretējo joslu (+ VIDEO) 8

Komentārā teikts, ka Škoda vadītājs saduras ar priekšā braucošo Audi, novirzās no kursa un uzbraucot zaļajai zonai, kas nostrādā kā tramplīns, pārlido apstādījumam un nonāk uz ielas, kur kustība virzās uz pretējo pusi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti