Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

iAuto intervija: saruna ar Reini Nitišu pirms sacensībām Biķerniekos 4

 

Foto: reinisnitiss.com

Jānis Grīnhofs speciāli iAuto | 28.septembris 2016 20:30

Jau šajā nedēļas nogalē Biķerniekos rūks pasaules ātrākie rallijkrosa auto. Starp braucējiem būs arī jēkabpilietis Reinis Nitišs, kurš trasē dosies ar Olsbergs/MSE sagatavoto Ford Fiesta spēkratu.

Kā jau tika ziņots Reinis atgriezies pie Ford Fiesta stūres. Jau iepriekšējā posmā Barselonā jēkabpilietim bija iespēja startēt ar Fordu un aprast ar šī gada modofikāciju. Starplaikā starp Barselonas un Rīgas sacensībām šo rindu autoram bija iespēja parunāt ar Reini par komandu maiņu sezonas izskaņā.

Kādas sajūtas tev ir atgriešoties pie Ford un Osbergs/MSE?

Reinis Nitišs. Sajūtas ir labas. jau Barselonā sapratu, ka auto daudz kas ir pamainījies kopš iepriekšējās sezonas. Taču bija arī man jau zināmas lietas. Auto viennozīmīgi labāk brauc. Ir sajūta, ka viss salikts pa "plauktiņiem". Mums uz doto brīdi šis bija viss pieņemamākais variants. Taču es nepārstāvēšu Olsbergs/MSE komandu. Esmu privātais braucējs, komandas "klients".

Šosezon tev bija plāns attīstīt jaunu auto. Kāpēc pēkšņi tāds lēmums, gandrīz sezonas vidū pārtraut sadarbību ar Renē Mūniha komandu?

R.N. Sākums bija daudzsološs, bet viss sāka ievilkties. Potenciāls Seat bija, taču attīstība gāja nepareizajā virzienā. Komanda ar visiem risinājumiem gribēja tikt galā pati, neņemot vērā jau esošo pieredzi. Tas daudzas lietas apgrūtināja, kavēja virzīšanos uz priekšu. Sezonas gaitā komanda daļēji nepildija sākumā panāktās vienošanās. Kaut kas bija jāmaina. Taču galvenais iemesls, auto nebija ātruma. Tāda sacensība, kāda bija Francijā, vairs nebūs. Tā vairāk bija apstākļu sakritība, kuru izmantojot un nobraucot bez kļūdām, tika finālā sasniegta piektā vieta. Tāpēc Kanādas posma laikā tika pieņemts lēmums pārtraukt sadarbību ar Renē komandu. 

Kāda bija šķiršanas?

R.N. Šķiroties paspiedām viens otram roku. Nebija nekādu aizvainojumu. Renē izprata situāciju un novēlēja veiksmi turpmāk. Izrādīdams savu pozitīvo attieksmi, Mūnihs deva iespēju nobraukt Francijas posmu. 

Vai Ford ir pietiekoši konkurētspējīgs?

R.N. Ford Fiestai daudz kas jauns nācis klāt. Barselona jau daļēji apradu ar jaunievedumiem. Biķerniekos varēšu ātrāk aklimatizēties ar šo auto. Fiesta viennozīmīgi kļuvusi jaudīgāka, labāk vadāma. Komanda ieguldijusi lielu darbu. Uzskatu, ka droši varēšu pacīnīties ar vadošajiem braucējiem. Liela nozīme ir komandas profesionalitātei. Mehāniķi zin savu darbu un labi strādā. Viegli uzturēties komandā, kur visus pazīsti un ir darbīga, pozitīva atmosfēra. Tas noteikti cels manu motivāciju Biķernieku trasē.

Vai pašmāju trasē nebūs vieglāk cīnīties?

R.N. Visi TOP braucēji ir pietiekoši profesionāli. Jau pēc treniņiem viņi būs apraduši ar trasi un mēs būsim līdzīgās pozīcijās. Varbūt kaut ko pamainīt vienīgi varētu laika apstākļi 

 
Visi komentāri
 
LMT 29.septembris 2016 8:07
4 5 Atbildēt

Plātīzers ir līmenī!

Ervīns 29.septembris 2016 8:38
6 2 Atbildēt

LMT - kāpēc tādas muļķības ir jāraksta? Reinis jau ir ļoti daudz sasniedzis un novēlu vairākas uzvaras daudzos čempionātos!

Latelekoms 30.septembris 2016 19:14
2 0 Atbildēt

Vecīt, Tev mazāk būtu jāpļāpā!

kkl 30.septembris 2016 19:15
1 3 Atbildēt

kas tas Nitiš tāds ir ,tas kas kas ar muti tik brauc un platās?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Saeimā mēģinās lūkot, kā izlabot pašiem nesaprastus OCTA likuma grozījumus; savākti jau 14 000 parakstu 20

Saeimas sēdē šodien vērtēs opozīcijas iesniegtos grozījumus Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas (OCTA) likumā, kas labo pieņemto normu, kas paredz, ka OCTA polise turpmāk būs obligāti jāiegādājas visiem transportlīdzekļiem, ja vien nav pārtraukta to reģistrācija uz laiku. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām Huyndai Tucson lādējamo hibrīdu (+ VIDEO) 3

Jaunākais Hyundai Tucson ārēji izskatās tāpat kā iepriekš. Kas mainījies? Šī ir ceturtās paaudzes Tucson modeļa modernizētā versija. Eiropas tirgum to vēl arvien ražo Čehijā, un tirdzniecībā tā nonāca vien gada vidū. Lasīt vairāk

 

No 1.decembra ceļu satiksmē tikai ar atbilstošām ziemas riepām 10

Tuvojoties Ceļu satiksmes noteikumos noteiktajam ziemas periodam, VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija" (CSDD) sadarbībā ar Valsts policiju pēdējo dienu laikā visā Latvijas teritorijā veikusi tehniskās kontroles uz ceļiem, lai pārbaudītu transportlīdzekļa tehnisko stāvokli un riepu atbilstību ziemas prasībām. Lasīt vairāk

 

"RB Rail" šogad atalgojumam tērē ap 17 miljoniem eiro 2

Baltijas valstu kopuzņēmums AS "RB Rail" šogad atalgojumam tērē ap 17 miljoniem eiro, liecina Latvijas Televīzijas raidījuma "Kas notiek Latvijā?" apkopotā informācija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti