Autosporta entuziasti tiekas ar rallijkrosa zvaigzni Reini Nitišu (+ foto) 4

 
T/C Mols | 3.augusts 2017 8:37

Vakar, 1. augustā t/c „Mols” visiem interesentiem bija iespēja tikties ar Latvijas autosportistu Reini Nitišu, kuras laikā varēja nofotografēties pie sportista auto, kā arī saņemt autogrāfu un EKS RX komandas suvenīru.


Jau šīs nedēļas nogalē Kanādas pilsētā Truārivjērā no 4. līdz 6.augustam notiks „World RX of Canada” sacensības, kurās šosezon jau astoto reizi piedalās arī mūsu autosportists Reinis Nitišs, braucot EKS komandas sastāvā. Sportists sacensībās piedalīsies ar Audi S1 EKS RX automašīnu.

2017.gada sezonu Reinis Nitišs aizvada AUDI EKS komandā kā vienības trešais pilots. EKS komanda 2016. gadā izcīnīja čempiontitulu komandu ieskaitē, bet tās līderis Matiass Ekstroms kļuva par pasaules čempionu braucēju ieskaitē. EKS komanda uz starta stājas ar Audi S1 EKS RX quattro mašīnām, kurām zem motora pārsega ir 560 ZS divlitru turbomotors. 750 Nm grieze un visu riteņu piedziņa ideālos laika un saķeres apstākļos 100 km/h atzīmi ļauj sasniegt 2 sekundēs, kas ir ātrāk nekā Formula 1.

Savukārt tirdzniecības centrā „Mols” nedēļas garumā līdz 6.augustam gaidīti visi autosporta fani, lai apskatītu un nofotografētos pie Reiņa Nitiša automašīnas.

“T/C “Mols” kā autobraucējiem īpaši draudzīgs tirdzniecības centrs ir gandarīts par iespēju piedāvāt mūsu apmeklētājiem aktuālus auto un sporta notikumus. Mēs ar prieku atbalstām autosportu un autosportistus, tādēļ priecājamies un esam pagodināti, ka visiem interesentiem bija iespēja satikt mūsu rallijkrosa zvaigzni Reini Nitišu tieši pie mums,” par šīsnedēļas notikumu stāsta t/c „Mols” menedžere Liene Karpova.

Par Reini Nitišu
Reinis Nitišs pirmos soļus autosportā spēris jau septiņu gadu vecumā. 1995. gadā Jēkabpilī dzimušais sportists pirmos nozīmīgos panākumus guvis jau pirms 18 gadu vecuma, izcīnot FIA Eiropas rallijkrosa čempiona titulu Super 1600 ieskaitē. Kopš 2014. gada jēkabpilietis Nitišs ir FIA pasaules rallijkrosa čempionāta dalībnieku saraksta neatņemama sastāvdaļa, kā arī līdz šim jaunākais autosportists, kas uzvarējis kādā no FIA pasaules rallijkrosa čempionāta posmiem. 2014. gadā 18 gadu vecumā iegūta 1.vieta Hellas trasē Norvēģijā.

2017.gada sezonu Reinis Nitišs aizvada AUDI EKS komandā kā vienības trešais pilots. EKS komanda 2016. gadā izcīnīja čempiontitulu komandu ieskaitē, bet tās līderis Matiass Ekstroms kļuva par pasaules čempionu braucēju ieskaitē. EKS komanda uz starta stājas ar Audi S1 EKS RX quattro mašīnām, kurām zem motora pārsega ir 560 ZS divlitru turbomotors. 750 Nm grieze un visu riteņu piedziņa ideālos laika un saķeres apstākļos 100 km/h atzīmi ļauj sasniegt 2 sekundēs, kas ir ātrāk nekā Formula 1.

 

 
Visi komentāri
 
reinis 3.augusts 2017 11:06
3 0 Atbildēt

Zvaigzni- haha. Ja Nitiša tēvs tā saka tad iauto tā raksta haha

LMT 3.augusts 2017 11:06
2 0 Atbildēt

Plātīšanās zvaigzne!

taisnība 3.augusts 2017 11:23
2 0 Atbildēt

#tētukanauda

fg 3.augusts 2017 14:40
1 0 Atbildēt

balamute un tirlins

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti