Jānis Baumanis devītais, Artis 4.vietā pēc pirmās dienas (+ FOTO) 1

 

Foto: Rihards Baumanis

Aldis Putniņš | 14.oktobris 2018 8:04

Brāļi Baumaņi aizvadījuši pirmo sacensību dienu Vācijas posmā FIA pasaules čempionātā rallijkrosā. Jānis Baumanis pēc pirmās dienas ierindojas 9.vietā, kamēr Artis Eiropas čempionāta Super1600 klasē ieņem 4.pozīciju.

Jānis uzvar savā braucienā 2.kvalifikācijā
Pirmajā kvalifikācijas kārtā Jānis Baumanis startēja kopā ar titulēto “Volkswagen” rūpnīcas komandas braucēju Peteru Solbergu, abiem “Olsbergs MSE” vienības pārstāvjiem Kevinu Ēriksonu un Robinu Larsonu, kā arī Sirilu Reimondu, kurš līdz šim startēja Eiropas čempionāta ieskaitē. Startā, ciešā cīņā, izdevās noturēt trešo pozīciju, bet pirmās kvalifikācijas kopsummā 12. laiks.
Otrajā kvalifikācijas braucienā Jānim startā blakus stāvēja Larsons, “GCK Renault” braucēji Gerlēns Šišerī un Liams Dorans, un bijušais komandas biedrs Timurs Timerzjanovs. Pirmajā līkumā notika pamatīga grūstīšanās, tomēr Jānim no tās izdevās izbraukt līderpozīcijā. Atlikušos četrus apļus Jānis veica spoguļos neatskatoties, izcīnot uzvaru savā braucienā. Otrās kvalifikācijas koplaikā Jānim astotais rezultāts, kamēr pēc divām kvalifikācijām Jānis ieņem 9.vietu, kas dod vietu pusfinālā, tomēr priekšā vēl divas kvalifikācijas kārtas.

“Labi realizēju izplānoto stratēģiju”
Jānis Baumanis: “Kā jau Esteringas trasē vienmēr ir bijis – 1.pagrieziens ļoti interesants. Q1 Ēriksonas atkal skaisti devās pa ārmalu un apdzina vairākus konkurentus, bet vēlāk es pamanīju, ka viņam ir bojāts aizmugurējais ritenis un tāpēc pats izvēlējos pirmajā aplī doties Džokerī, jo šajā trasē apdzīt ir ļoti grūti. Uz Q2 ļoti labi sagatavojāmies un lieliski noskaņojos. Starts varbūt nebija perfekts, bet turpinājumā labi realizēju izplānoto stratēģiju, atradu pareizo pozīciju trasē 1.līkumā, kur palīdzēja Timura Timerzjanova un Liama Dorana radītais haoss. Izcīnīju līderpozīciju braucienā, uzvarēju braucienu un uzrādīju labu laiku, kas deva astoto vietu 2.kvalifikācijā. Esam atraduši vietas, kur varu vēl uzlabot savu ātrumu. Pēc pirmās dienas esmu devītais un gaidu rītdienu!”

Artis līderu četriniekā pēc pirmajām divām kvalifikācijām
Pirmajā kvalifikācijā Artis Baumanis izcīnīja otro vietu savā braucienā, bet kvalifikācijas koplaikā ierindojās 6.vietā. Otrais brauciens Artim padevās veiksmīgāks – uzvara savā braucienā un 4.vieta gan otrajā kvalifikācijā, gan divu kvalifikāciju kopsummā. Artis turpina cīņu par Eiropas čempiona titulu S1600 klasē, tomēr viņa galvenais konkurents un komandas biedrs Rokas Baciuškas izcīnīja uzvaras abos kvalifikācijas braucienos, kas nozīmē, ka Artim rīt priekšā smaga darba diena.

“Cītīgi stradājam un analizējam kļūdas”
Artis Baumanis: “Pirmā diena iesākās labi, treniņos man bija otrais laiks, tikai 0,1s aiz komandas biedra. Ātrums bija atrasts un izdomājām, kur šo trūkstošo desmitdaļu atrast. Diemžēl kvalifikācijas braucienos pazaudēju šo uzņemto tempu un nespēju atrast to ritmu, kas bija uzņemts treniņos. Pēc pirmās dienas esmu ceturtajā vietā, kas nav slikti, taču zinot, kāds bija ātrums sākumā, gaidīju daudz labāku rezultātu. Q1 nevaiksmīgs starta incidents 1.līkumā atmeta mani uz trešo vietu un turpinājumā jau bija grūti atrast ritmu. Q2 padevās starts, izbraucu kā pirmais, bet pašam bija problēma ar 1.pagriezienu un tāpēc cītīgi strādāju ar inženieri, lai izanalizētu kļūdas pirms rītdienas. Rīt jauna diena un cīnīsimies līdz galam.”

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 14.oktobris 2018 13:21
2 2 Atbildēt

Rallijkrosa ideja nav slikta. Un to var sataisīt daudz skatāmāku pasākumu.

1) Novākt tās visas vienvietīgās nabagmašīnas. Vai izveidot jaunu klasi - V8.

2) Uz trases salikt dazādus šķēršļus, piemēram, tukšas mucas, kartona kastes, ūdens plūsmu uz stikliem, plastmasas alni ceļa vidū, utt

3) Džokera posmu izmainit pret daudz skatāmāku - piemēram, auto vajag apstāties - šoferim izskriet no kabīnes un kaut ko izdarīt. Vai ar pašu auto kaut ko izdarīt - piemeram, iestumt bumbu vārtos, nodriftēt apli, vai vēl kaut ko.

es domāju, ka reitings uzlabotos.

...

Citādi tagad tas sacīkstes ir nedaudz interesantākas par WRC, bet pietrūkst draiva. Un apnīk skatīties uz tiem odu motoriem un sīkajiem bērnu automobīlīšiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti