Sirmacis un Blūms startēs rallijā Gulbis 2013 - iAuto

Sirmacis un Blūms startēs rallijā Gulbis 2013

 

Ralfs Sirmacis. Foto: Aigars Tīdmanis

OKartes Autosporta Akadēmija | 7.jūnijs 2013 13:15

8. jūnijā Cesvaines apkārtnē norisināsies Latvijas rallijsprinta čempionāta 4. posms - „Gulbis 2013”. Šajās sacīkstēs startēs OKartes Autosporta Akadēmijas piloti Ralfs Sirmacis/Māris Kulšs un Emīls Blūms/Andris Mālnieks.

Šajā nedēļas nogalē, 8. jūnijā, Cesvaines apkārtnē norisināsies Latvijas Rallijsprinta Čempionāta 4. posms - „Gulbis 2013”. Šajās sacīkstēs startēs arī divas „OKartes Autosporta Akadēmijas” rallija komandas ekipāžas – Ralfs Sirmacis/Māris Kulšs un Emīls Blūms/Andris Mālnieks.

Šajā rallijsprintā 2WD open klasē ir pieteikušies 15 dalībnieki. Tajā skaitā viens no spēcīgākajiem OKAA konkurentiem, Atis Bruņinieks, kurš pirmo reizi karjerā startēs ar Ford Fiesta R2, un Andis Neikšāns, kurš šajās sacīkstēs nolēmis piedalīties ar BMW M3 automašīnu. Uz šo rallijsprintu abas OKartes Autosporta Akadēmijas ekipāžas dodas ar dažādiem mērķiem.

Ekipāža R.Sirmacis/M.Kulšs arī šogad startē rallijsprinta čempionāta ieskaitē un šobrīd ieņem otro vietu kopvērtējumā, tāpēc mērķis ir cīnīties par augstāko rezultātu. R.Sirmacis: „Šajā rallijsprintā ir jāatgūst līderpozīcijas čempionāta kopvērtējumā. Šobrīd 1. vietu ieņem Atis Bruņinieks, un nevienam nav noslēpums, ka viņš ir spēcīgs konkurents. Tāpat arī Emīls Blūms noteikti būs ātrs. Domāju, ka būs laba cīņa.”

Emīls Blūms, kurš Talsos piedzīvoja avāriju, šo rallijsprintu aizvadīs treniņrežīmā. Galvenais mērķis ir atgūt pārliecību pār sevi. E. Blūms: „Šajās sacīkstēs rezultāts noteikti nebūs mūsu prioritāte. Ir jāatgūst stabilitāte, kuru pazaudējām Talsos. Protams, nevar braukt arī ļoti lēni, bet lieki nekur neriskēšu. Tagad, pēc piedzīvotās avārijas, man ir ļoti svarīgi nostiprināt savu sadarbību ar stūrmani. Tā kā šobrīd starp lielajiem rallijiem ir neliela pauze, tad šis rallijsprints mums būs labs treniņš, lai uz nākamajām sacensībām mēs būtu pienācīgi sagatavojušies atkal sastādīt nopietnu konkurenci mūsu sāncenšiem.”

Kopā rallijsprintā „Gulbis 2013” sportistiem būs jāaizvada 5 ātrumposmi ar kopējo garumu 45,64 km. R.Sirmacis/M.Kulšs startēs ar 19. numuru, bet ekipāžai E.Blūms/A.Mālnieks piešķirts 20. starta numurs.

OKartes Autosporta Akadēmijas galvenais sponsors ir OKarte. Projektu atbalsta arī If Apdrošināšana un Ford. Labvēļi ir arī Latvijas Automobiļu federācija un Fiesta R2 dīleris Baltic Motorsport Promotion. Sporta riepas piegādā Pirelli. Tehnisko atbalstu nodrošina Rallija Klubs un Chiptuning.lv, informatīvi palīdz Ātruma Cilts, Go4Speed.lv un Radio 101 Rūc.

2013.gadā ekipāžu Sirmacis/Kulšs atbalsta arī Pata AB, Pirtel, Motul, Peat Export, Krown, JOSA, caune.lv un Kaļķu Vārti; ekipāžas Blūms/Mālnieks sponsori ir Raunas Bruģakmens, Trimen Tractors, ERline auto, būvfirma Renesance, Optimeyz un Kaspariņš.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 20

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti