Sirmacis un Blūms startēs rallijā Gulbis 2013

Ralfs Sirmacis. Foto: Aigars Tīdmanis

OKartes Autosporta Akadēmija | 7.jūnijs 2013 13:15

8. jūnijā Cesvaines apkārtnē norisināsies Latvijas rallijsprinta čempionāta 4. posms - „Gulbis 2013”. Šajās sacīkstēs startēs OKartes Autosporta Akadēmijas piloti Ralfs Sirmacis/Māris Kulšs un Emīls Blūms/Andris Mālnieks.

Šajā nedēļas nogalē, 8. jūnijā, Cesvaines apkārtnē norisināsies Latvijas Rallijsprinta Čempionāta 4. posms - „Gulbis 2013”. Šajās sacīkstēs startēs arī divas „OKartes Autosporta Akadēmijas” rallija komandas ekipāžas – Ralfs Sirmacis/Māris Kulšs un Emīls Blūms/Andris Mālnieks.

Šajā rallijsprintā 2WD open klasē ir pieteikušies 15 dalībnieki. Tajā skaitā viens no spēcīgākajiem OKAA konkurentiem, Atis Bruņinieks, kurš pirmo reizi karjerā startēs ar Ford Fiesta R2, un Andis Neikšāns, kurš šajās sacīkstēs nolēmis piedalīties ar BMW M3 automašīnu. Uz šo rallijsprintu abas OKartes Autosporta Akadēmijas ekipāžas dodas ar dažādiem mērķiem.

Ekipāža R.Sirmacis/M.Kulšs arī šogad startē rallijsprinta čempionāta ieskaitē un šobrīd ieņem otro vietu kopvērtējumā, tāpēc mērķis ir cīnīties par augstāko rezultātu. R.Sirmacis: „Šajā rallijsprintā ir jāatgūst līderpozīcijas čempionāta kopvērtējumā. Šobrīd 1. vietu ieņem Atis Bruņinieks, un nevienam nav noslēpums, ka viņš ir spēcīgs konkurents. Tāpat arī Emīls Blūms noteikti būs ātrs. Domāju, ka būs laba cīņa.”

Emīls Blūms, kurš Talsos piedzīvoja avāriju, šo rallijsprintu aizvadīs treniņrežīmā. Galvenais mērķis ir atgūt pārliecību pār sevi. E. Blūms: „Šajās sacīkstēs rezultāts noteikti nebūs mūsu prioritāte. Ir jāatgūst stabilitāte, kuru pazaudējām Talsos. Protams, nevar braukt arī ļoti lēni, bet lieki nekur neriskēšu. Tagad, pēc piedzīvotās avārijas, man ir ļoti svarīgi nostiprināt savu sadarbību ar stūrmani. Tā kā šobrīd starp lielajiem rallijiem ir neliela pauze, tad šis rallijsprints mums būs labs treniņš, lai uz nākamajām sacensībām mēs būtu pienācīgi sagatavojušies atkal sastādīt nopietnu konkurenci mūsu sāncenšiem.”

Kopā rallijsprintā „Gulbis 2013” sportistiem būs jāaizvada 5 ātrumposmi ar kopējo garumu 45,64 km. R.Sirmacis/M.Kulšs startēs ar 19. numuru, bet ekipāžai E.Blūms/A.Mālnieks piešķirts 20. starta numurs.

OKartes Autosporta Akadēmijas galvenais sponsors ir OKarte. Projektu atbalsta arī If Apdrošināšana un Ford. Labvēļi ir arī Latvijas Automobiļu federācija un Fiesta R2 dīleris Baltic Motorsport Promotion. Sporta riepas piegādā Pirelli. Tehnisko atbalstu nodrošina Rallija Klubs un Chiptuning.lv, informatīvi palīdz Ātruma Cilts, Go4Speed.lv un Radio 101 Rūc.

2013.gadā ekipāžu Sirmacis/Kulšs atbalsta arī Pata AB, Pirtel, Motul, Peat Export, Krown, JOSA, caune.lv un Kaļķu Vārti; ekipāžas Blūms/Mālnieks sponsori ir Raunas Bruģakmens, Trimen Tractors, ERline auto, būvfirma Renesance, Optimeyz un Kaspariņš.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Dzīvnieks pagalam un šoferis arī (+ VIDEO) 4

Irkutskas (Krievija) apgabalā Isuzu furgona vadītājs uzbrauca govij, iebrauca pretējā joslā un sadūrās ar pretimbraucošo Mercedes kravinieku. Isuzu vadītājs gāja bojā uz vietas. Lasīt vairāk

 

Šveicieši Dakāras rallijā startēs ar 37 gadus vecu Niva (+ FOTO) 3

Niva Red Legend Team ekipāža no Šveices Dakar Classic rallijā piedalīsies ar 1984.gada Lada Niva. Lasīt vairāk

 

Saeimas sekretārs lūgs VARAM nepieļaut noteikt maksu par iebraukšanu Jūrmalā visu gadu 29

Saeimas sekretārs Andrejs Klementjevs (S) lūgs Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai (VARAM) nepieļaut noteikt maksu par iebraukšanu Jūrmalā visa gada garumā. Lasīt vairāk

 

Veiksmīgā izmainīšanās (+ VIDEO) 6

Tikai mirkli pēc tam, kad vieglais auto izmainās ar pretimbraucošo atkritumu vedēju, smagsvars ar visu kravu iegāžas pretējā joslā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti