Rallija „Kurzeme” testa ātrumposmā uzvar Gross

 
Kurzeme 2013 | 30.augusts 2013 2:16

Rallija „Kurzeme” testa ātrumposmā ceturtdienas vakarā uzvaru izcīnījis sacensību galvenais favorīts Georgs Gross ar „Ford Focus WRC”, kurš tuvāko sekotāju Sīmu Plangi 5,89 kilometrus garajā trasē apsteidza par 6,27 sekundēm.

Testa ātrumposmā rezultāti bija ļoti blīvi, un 9.vietu no otrās šķīra vien 3,57 sekundes.

Foto: Publicitātes foto

Trešo labāko laiku uzrādīja Vasilijs Grjazins ar „Ford Fiesta S2000” automašīnu, no G. Grosa atpaliekot 7,62 sekundes. Tikai 0,31 sekundi V. Grjazinam zaudēja Aivis Egle, vēl 0,47 sekundes lēnāks bija Ots Tanaks, kurš vien par sekundes desmitdaļu apsteidza Raulu Jētu. Septītais ātrākais ceturtdienas vakarā bija Timmu Korge, 8.vietu ieņēma Mārtiņš Svilis, bet 9.vietu – Rolands Muraks.

N4 grupā ātrāko laiku uzrādīja S. Plangi, 2.vietā ierindojās A. Egle, bet 3.vietu ieņēma O. Tanaks.
Starp sacensību favorītiem minētais Martins Kangurs, Aleksejs Lukjaņuks un Jānis Vorobjovs testa ātrumposmā nepiedalījās.

Starp priekšpiedziņas automašīnām ātrākais bija Kristaps Feldmanis, kurš par 1,02 sekundēm apsteidza 3.vietā pasaules čempionāta junioru ieskaites kopvērtējumā esošo igauņu talantu Sanderu Parnu. Ralfs Sirmacis Parnam zaudēja divas sekundes un bija trešais ātrākais R2 klasē.

Pirmais testa ātrumposmā devās V. Grjazins, un viņa laiks ilgu laiku bija ātrākais, pirmajā mēģinājumā par 28 sekundēm apsteidzot septiņkārtējo Vācijas čempionu Matiasu Kāli ar „Škoda Octavia WRC”, bet Latvijas čempionāta līderi Aivi Egli – par 6,5 sekundēm. Savukārt G. Gross pirmajā mēģinājumā uzrādīja vien par 2,89 sekundēm ātrāku laiku.

Otrajā mēģinājumā Vācijas čempions jau bija daudz ātrāks, un savu laiku uzlaboja par 21 sekundi, bet trešajā braucienā – vēl par četrām sekundēm. Rezultātā, M. Kāle testa ātrumposmā ierindojās 10.vietā.
Testa braucienā sportisti drīkstēja doties trīs reizes, pirms tam divas reizes ar to iepazīstoties.
Jau rīt Liepājā sāksies vasaras motorsporta dzīves centrālais notikums - Ātruma Festivāls - Rallijs „Kurzeme 2013”. Šis gads ir īpašs, jo Liepājā notiks ne tikai Latvijas čempionāta posmi rallijā un rallijsprintā, bet arī Igaunijas rallija čempionāta posms.

Kopumā rallijam pieteikušās 105 ekipāžas, no kurām 37 startēs Latvijas, bet 34 – Igaunijas čempionāta ieskaitē, bet 27 ekipāžas veiks saīsinātu distanci kā rallijsprinta dalībnieki.

Kurzemes rallija 2013 oficiālais sadarbības partneris iAuto.lv

Oficiālā rallija atklāšana paredzēta piektdien plkst. 16:00. Pēc tās rallisti dosies uz starta, lai pirmajā sacensību dienā kopā veiktu septiņus rallija ātrumposmus Aizputes un Skrundas novadā.

Sestdien, 31. augustā, Liepājas Ostas promenādē pulksten 10:00 tiks dots starts rallija otrajai dienai. Ātruma Festivāla noslēdzošajā dienā skatītāji varēs vērot piecus rallija grants ātrumposmus: Nīcas un Rucavas novadā, kā arī Aizputes un Durbes novadā. Rallija noslēgumā sportisti vēl pēdējo reizi mērosies spēkiem pilsētas ātrumposmā Liepājas ostā.

Kurzemes rallija programma, starta laiki un karti skaties šeit

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti