LAF Standarta automobiļu komisijas biedri paliek uzticīgi Jurim Mūrniekam

 
LAF | 12.novembris 2013 11:07

Šoreiz uz Standartautomobiļu padomes priekšsēdētāja vietu savas kandidatūras bija pieteikuši veseli trīs kandidāti – Gatis Krastiņš, Normunds Vuguls un Juris Mūrnieks.

Sestdienas, 9.novembra rītā viesnīcā „ABC” bija pulcējušies gan standarta automobiļu sacensību organizatori, gan sportisti, gan Latvijas autosporta federācijas pārstāvji. Šeit norisinājās  LAF Standarta automobiļu komisijas (SAK)  pilnsapulce, kuras svarīgākais uzdevums šoreiz bija  nolemt, kam uzticēt Standarta automobiļu komisijas turpmāko vadību.

Latvija automobiļu federācijas prezidenta Jāņa Nagļa vadītā SAK pilnsapulce bija gana konstruktīva. Tika uzklausīts gan Jura Mūrnieka atskats uz iepriekšējos gados padarīto, sportistu priekšlikumi un ierosinājumi saistībā ar standarta automašīnu sacensību disciplīnām un turpmāko šo autosporta veidu attīstību.

Savā atskatā uz iepriekšējos gados paveikto Juris Mūrnieks akcentēja rallija supersprinta perspektīvas, nepieciešamību paaugstināt standarta automobiļu sacensību publicitāti un uzlabot tehnisko dienestu darbu, veiksmīgo savulaik populārā amatieru rallija, tagad minirallija, projekta attīstību, tāpat informēja par darbu pie jaunās rallijsprinta disciplīnas – Klasikas kausa izveides, kā arī plānoto sadarbību ar Lietuvu sadarbības posmu rīkošanā.

Šoreiz uz Standartautomobiļu padomes priekšēdētāja vietu savas kandidatūras bija pieteikuši veseli trīs kandidāti – reģionālo amatieru sacensību un treniņu organizators Gatis Krastiņš, autosportists un līdzšinējās SAK padomes loceklis Normunds Vuguls un esošais LAF SAK vadītājs Juris Mūrnieks.

Foto: Dace Janova

Katrs no pretendentiem iepazīstināja ar savu līdzšinējo darbību un pieredzi, redzējumu uz Standarta automobiļu komisijas turpmāko darbu, kā arī atbildēja uz interesentu jautājumiem.

Balsu skaitīšanas komisijai -Reinim Pozņakam un Raimondam Strokšam, savi pienākumi šoreiz bija jāpilda īpaši rūpīgi, jo Jurim Mūrniekam un Normundam Vugulam atdoto balsu skaits atšķīrās tikai par 10 balsīm.

Par LAF SAK padomes priekšsēdētāju, pilnsapulces dalībniekiem pieņemot lēmumu  atklātā balsojumā, atkārtoti kļuva Juris Mūrnieks .

Juris Mūrnieks pateicās par izrādīto uzticību un iepazīstināja klātesošos ar savu komandu - jauno SAK padomes sastāvu.

SAK biedru pilnsapulce apstiprināja Standarta automobiļu komisijas padomi, kurā darbu turpinās Andris Millers, Jānis Teteris, Mārtiņš Bička, Itars Siliņš, Jānis Sniedzāns, Juris Aperāns.

SAK padome papildināsies arī ar diviem jauniem dalībniekiem – rallijsprinta un rallija supersprinta pilotu Ventu Bičuli un Vilhelmu Sniedzānu, kura pieredze kā senākā Latvijas rallija „Sarma” dibinātājam un organizatoram Standarta automobiļu komisijā neapšaubāmi būs patiesi vērtīga.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 14

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti