Saukāna ekipāžai 88.vieta "Dakaras" rallijreida otrajā posmā

 

Foto: www.dakar.com

Nozare.lv | 7.janvāris 2014 10:37

Latviešu autosportists Māris Saukāns kā krievu braucēja Antona Grigorova stūrmanis pirmdien ieņēma 88.vietu prestižā "Dakaras" rallijreida otrā posma vieglo automašīnu konkurencē.

Par otrā posma uzvarētāju vieglo automašīnu klasē kļuva pieckārtējais sacensību laureāts francūzis Stefans Peterhansels ("Mini"), kurš par 46 sekundēm apsteidza 2010.gada čempionu Karlosu Sainsu no Spānijas, kurš pārstāv "Red Bull" komandu. Tikmēr trešais bija 2009.gada "Dakāras" uzvarētājs Žinels de Viljērs no DĀR ("Red Bull").

Tikmēr ar "OSCar" braucošie Grigorovs/Saukāns finišēja 51 minūti un 54 sekundes aiz uzvarētāja.

Ar "OSCar" sacensībās startē arī lietuvieša Benedikta Vanaga ekipāža, kas otrajā posmā ierindojās 56.pozīcijā 98 ekipāžu konkurencē.

Peterhansels kļuvis par līderi arī kopvērtējumā, par 28 sekundēm apsteidzot Sainsu, bet vairāk kā četras minūtes viņam zaudē Nasers al Atija no Kataras ("Mini").

Savukārt Grigorovs/Saukāns kopvērtējumā ieņem 84.vietu.

Saukāns ir vienīgais Latvijas pārstāvis šīgada "Dakaras" rallijreidā.

Tikmēr motociklu konkurencē nepārspēts otrajā posmā palika Sems Sanderlends no Lielbritānijas ("Honda"), kurš par 39 sekundēm apsteidza Čīles motobraucēju Francisku Lopesu no Čīles (KTM), bet trešais bija pirmā posma uzvarētājs spānis Hoans Varreda Vorts ("Honda").

Motociklu klasē kopvērtējuma līderis ir Vorts, kurš par divām minūtēm un trim sekundēm apsteidz Lopesu, bet trešais vēl pēc pusminūtes ir Sanderlends.

Smago automašīnu klasē par otrā posma uzvarētāju kļuva Nīderlandes sportista Žerarda de Roja ekipāža ("Iveco"), kurš izvirzījies vadībā arī kopvērtējumā.

Šīgada sportisti "Dakaras" rallijreidā 13 posmu garumā sacenšas no Argentīnas pilsētas Rosario līdz Valparaiso pilsētai Čīlē.

"Dakaras" rallijreids, kurā pērn nestartēja neviens Latvijas pārstāvis, sesto reizi pēc kārtas norisinās Dienvidamerikā. Rallijreids no 1979. līdz 2007.gadam 29 reizes norisinājās Āfrikā. 2008.gadā tas drošības iemeslu dēļ tika atcelts.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti