“LMT Autosporta Akadēmija” izcīna dubultuzvaru Latvijas rallija čempionāta pirmajā posmā

 
LMT Autosporta Akadēmija | 2.februāris 2014 17:46

„LMT Autosporta Akadēmijas” ekipāžas lieliski aizvadījušas pirmo Eiropas rallija čempionāta posma „Rally Liepāja” dienu - Ralfs Sirmacis / Māris Kulšs izcīnīja uzvaru, bet Kristaps Feldmanis / Andris Velme Latvijas rallija čempionāta ieskaitē R2 klasē finišēja otrie.

Foto: Publicitātes attēls

Eiropas ieskaitē pēc „Rally Liepāja” pirmās dienas vienas ass piedziņas (2WD) grupā R.Sirmacis ir septītajā, bet K.Feldmanis ierindojas astotajā vietā. Ātrākais šodien bija čehu braucējs Jans Černijs, otrais palika soms Risto Immonens, bet trešais - norvēģis Stīvs Roklands.

„LMT Autosporta Akadēmijas” sportisti ralliju iesāka piesardzīgi, bet ar katru ātrumposmu temps tika kāpināts. Pēc trešā ātrumposma R. Sirmacis 2WD klases kopvērtējumā ieņēma 3. vietu. Šajā pozīcijā viņš noturējās līdz pat pirmspēdējam ātrumposmam. Taču sestais ātrumposms R. Sirmacim bija neveiksmīgs - apsteidzot priekšā braucošo automašīnu, manevrs prasīja papildu sekundes, kā rezultātā R. Sirmacis pēc pirmās sacīkšu dienas Eiropas rallija čempionāta ieskaitē ir 7. vietā. Noslēdzošais pirmās dienas ātrumposms nebija veiksmīgs arī K. Feldmanim - jau ātrumposma sākumā automašīnai pazuda nakts apgaismojums un sportists bija spiests braukt ierobežotas redzamības apstākļos.

Foto: Publicitātes attēls

Jau rīt sportisti aizvadīs sacensību otro dienu. R. Sirmacis ir apņēmības pilns uzlabot savas pozīcijas: „Centos braukt stabili un ar šodienas sniegumu esmu apmierināts – bija laba cīņa! Rezultātu sabojāja sestais ātrumposms, kad veicu priekšā braucošās automašīnas apdzīšanas manevru, un nodilušās riepas - pēdējā ātrumposmā tajās vairs nebija radzes! Neskatoties uz šodienas nelielajām neveiksmēm, ceru, ka rīt būs laba cīņa!”.

Gatavs otrajai sacīkšu dienai ir arī K. Feldmanis: „Pirmajā „Rally Liepāja” dienā guvu vērtīgu braukšanas pieredzi. Visvairāk laika pazaudēju noslēdzošajā dienas ātrumposmā – pašā sākumā izslīdēju no trases un nolauzu automašīnas nakts apgaismojuma stiprinājumus. Arī riepās vairs nebija palikusi gandrīz neviena radze - rezultātā braukšana bija nestabila. Kopumā dienu vērtēju kā ļoti sarežģītu. Esmu sapratis specifiskos braukšanas apstākļus - rīt man būs vieglāk.”

Otrajā „Rally Liepāja” dienā, kas būs arī Latvijas rallija čempionāta 2.posms,  sportisti aizvadīs sešus ātrumposmus ar kopējo trases garumu 102,74 km. Pirmā sporta automašīna ātrumposmā startēs plkst. 8:00, bet apbalvošana notiks plkst.20:30, Liepājā, Vecajā ostmalā 30.

Foto: Publicitātes attēls

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti