Ralfs Sirmacis ar lielisku sniegumu debitē Polijas WRC

 

Foto: Artūrs Igaveņš

Diāna Nagle | 27.jūnijs 2014 10:15

Ceturtdien, 26. jūnijā, Mikolajki pilsētā, Polijā, tika atklāts septītais pasaules rallija čempionāta posms - "LOTOS 71st Rally Poland", kurā debitēja arī "LMT Autosporta Akadēmijas" rallija komandas ekipāža Ralfs Sirmacis / Māris Kulšs. Uzreiz pēc atklāšanas ceremonijas, pirmajā sacīkšu dienā sportistiem bija jāveic trīs ātrumposmi, kurus veiksmīgi aizvadot, R.Sirmacis/M.Kulšs ieņem 2.vietu RC4 R2 klasē.

Šajā rallijā "LMT Autosporta Akadēmijas" komanda R.Sirmacim uzstādīja mērķi izcīnīt vietu Drive DMACK Shootout pasākumā. Polijas WRC ir viens no pieciem pasaules čempionāta posmiem, kurā paralēli notiek Drive DMACK Fiesta Trophy. Lai R.Sirmacis izcīnītu vietu Drive DMACK Shootout pasākumā, viņam Polijas WRC ir jābūt ātrākajam starp visiem sportistiem, kas startē ar Ford Fiesta R2 automašīnām un ražotāja DMACK riepām.

Pirmajā sacīkšu dienā par nopietnākajiem R.Sirmača konkurentiem sevi pieteica trīs Drive DMACK Fiesta Trophy braucēji - S.Pārns, Q.Gilberts un T.Keivs. Taču jau pirmajā Polijas WRC ātrumposmā R.Sirmacis pierādīja, ka ir vērā ņemams konkurents savas klases braucējiem, uzrādot visātrāko laiku RC4 R2 klasē. Arī otro ātrumposmu R.Sirmacis iesāka pārliecinoši, sekundi sekundē cīnoties ar T.Keivu - taču šī ātrumposma noslēgumā savas kļūdas dēļ "LMT Autosporta Akadēmijas" sportists pazaudēja vērtīgās sekundes.

Foto: Artūrs Igaveņš

"Jau pirmajā ātrumposmā ar stūrmani savstarpēji labi sapratāmies, uzreiz spēju sakoncentrēties braukšanai. Arī otro ātrumposmu iesāku stabili un jutos pārliecināts par to, ko daru. Taču otrā ātrumposma noslēgumā nesadzirdēju stenogrammu un krustojumā aizbraucu uz otru pusi - pagāja laiks kamēr apgriezos un uzsāku braukšanu," stāsta R.Sirmacis.

Trešajā ātrumposmā R.Sirmacis atkal demonstrēja stabilu sniegumu un finišēja kā otrais savā klasē, pirmās dienas noslēgumā klases līderim T.Keivam piekāpjoties tikai par 5.5 sek.

"Pirmās dienas noslēdzošajā ātrumposmā centos braukt pēc iespējas precīzāk, ātrāk un nepieļaut kļūdas - tas arī izdevās. Kopumā šo dienu vērtēju pozitīvi. Galvenā atziņa - ceļi šeit patiešām ir ļoti ātri, katra mazākā kļūda var maksāt dārgi! Šis ir tikai sākums, rīt priekšā gara diena," savos iespaidos par aizvadīto pirmo Polijas WRC dienu dalās "LMT Autosporta Akadēmijas" sportists R.Sirmacis.

Otrajā "LOTOS 71st Rally Poland" sacīkšu dienā sportistiem būs jāaizvada septiņi ātrumposmi, ar kopējo trases garumu 117,44 km.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti