Rallijs Latvija 2014 vadībā pēc pirmās dienas izvirzījusies Jētsa/Krāga ekipāža

Rallijs Latvija 2014 | 19.oktobris 2014 9:56

Sestdien startēja Latvijas rallija čempionāta noslēdzošais posms Rallijs Latvija 2014, kura laikā tiks noskaidroti visi 2014. gada Latvijas rallija čempioni.

Foto: Raimonds Volonts

Autosportisti Tukuma, Jūrmalas un Rīgas apkārtnē šodien startēja 10 ātrumposmos, pēc kuru veikšanas rallija līderpozīcijā izvirzījušies igauņi Jēts / Krāgs, viņi par 4,67 sekundēm apsteidz otrajā vietā esošo ekipāžu Svilis / Pūķis. Ātrāko trijnieku noslēdz Čapkausks / Šipkausks, kuri no līdera atpaliek 19,25 sekundes.

Rallijs Latvija 2014 pirmajā ātrumposmā SS1 Audi Quattro absolūti ātrāko laiku uzrādīja ekipāža Vorobjovs / Mālnieks, kuri arī pēc otrā ātrumposma SS2 FS Noma nosargāja līderpozīciju sacensību kopvērtējumā. Tomēr trešajā ātrumposmā Vorobjovs / Mālnieks pieļāva kļūdu, kā rezultātā nesavaldīja savu automašīnu un uzmeta piecus kūleņus. Lai gan automašīna pēc negadījuma pamatīgi cieta, autosportisti tika cauri sveikā vien ar pāris sasitumiem. Pēc Vorobjova / Mālnieka izstāšanās rallija vadību pārņēma igauņu ekipāža Jēts / Krāgs, kuri uzrādīja ātrāko laiku SS3 BAN un nosargāja līderpozīciju arī pirmās dienas kopvērtējumā.

Foto: Raimonds Volonts

Pamatīga intriga izveidojusies N4 grupā, kur pēc Vorobjova / Mālnieka izstāšanās izredzes izcīnīt čempiona titulu krietni pieaugušas ekipāžai Bulantsev / Danilova, kuri rallija pirmo dienu noslēdza kā N4 grupas līderi ar 11,87 sekunžu pārsvaru pār Kravchenko / Kuzminov. Ekipāžai pirms LRČ pēdējā posma bija 25 punktu deficīts, un, lai kļūtu par čempioniem, viņiem ne tikai jāizcīna uzvara ieskaites grupā (25 punkti), bet arī rallija pēdējā ātrumposmā SS16 DMack Power Stage jāfinišē vienā no pirmajām divām vietām un jāiegūst “power stage” punkti. Norādām, ka vienādu punktu summas gadījumā par čempioniem kļūs Vorobjovs / Mālnieks, kuri līdz šim izcīnījuši vairāk uzvaras LRČ posmos.

Intrigu pilni notikumi šodienas laikā norisinājās arī R5 grupā, kur vienubrīd pat trīs ekipāžas – Jēts / Krāgs, Grjazins / Lebediks un Svilis / Pūķis atradās vien pussekundes atstatumā viena no otras. Tomēr pēc sestā ātrumposma Grjazinam / Lebedikam tika piešķirts vienas minūtes sods par pāragru iebraukšanu laika kontrolē, kas sportistus no otrās vietas atmeta uz kopvērtējuma septīto vietu. Grjazins / Lebediks dienas noslēdzošajos ātrumposmos kompleksajā sporta bāzē Biķernieki uzsāka izmisīgu pakaļdzīšanos līderiem, kā rezultātā spēja ātrākajai ekipāžai Jēts / Krāgs pietuvoties par 25,43 sekundēm.

Foto: Raimonds Volonts

R2 grupā visas dienas garumā izvērtās saistoša cīņa starp divām LMT Autosporta Akadēmija ekipāžām Sirmacis / Kulšs un Blūms/ Vilsons. Abas ekipāžas dienas gaitā vairākkārtīgi nomainīja viena otru ieskaites grupas līderpozīcijā un cīnījās ne tikai ar konkurentiem, bet arī ar tehniskiem sarežģījumiem. Tomēr dienas izskaņā ātrākie bija Sirmacis / Kulšs, kuri panāca 8,99 sekunžu pārsvaru pār tuvākajiem sekotājiem.

Tikmēr 2WD grupas līderpozīcijā izvirzījies Andis Neikšāns / Aizsilnieks kuriem pēc sīvāko konkurentu Kaņeps-Kalniņš / Šimins izstāšanās iegūts 1 minūtes un 47,07 sekunžu pārsvars pār lietuviešiem Valeisu / Reisu, trešajā pozīcijā 2WD grupā – Balodis / Akmentiņa.

Rallijs Latvija finišēs svētdien, 19. oktobrī, kad Cēsu apkārtnē paredzēti seši noslēdzošie ātrumposmi. Sacensību otrās dienas starts paredzēts plkst. 10:15, savukārt finišs un apbalvošanas ceremonija – Cēsu pils laukumā no plkst. 15:30. Svētdien LRČ dalībniekiem piepulcēsies arī rallijsprinta Latvija 2014 un rallija supersprinta čempionāta priekšpēdējā posma dalībnieki.

Šodien Rallijs Latvija ietvaros norisinājās arī minirallija Latvija 2014 posms, kura kopvērtējumā ātrākā izrādījās ekipāža Valts Zvaigzne / Mārtiņš Ozoliņš. Tāpat šodien finišēja vēsturisko automobiļu regularitātes rallijs Historic Rally Latvija, kurā precīzākie bija Agris Staņēvičs / Jānis Krikovalds (klasē, kurā dalībnieki startē ar automašīnām ar izlaiduma gadu līdz 1976. gadam) un Elmārs Tikums / Arnis Modris (automašīnu izlaiduma gads pēc 1976. gada).

Foto: Raimonds Volonts

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Toyota RAV4 hibrīds pieslēdzas "štepselim" (+VIDEO) 7

Toyota ražo hibrīdus jau 25 gadus, un RAV4 nav jauns, bet šis ir plug in jeb spraudņa tipa hibrīds. Un kas ir pats labākais, ja RAV4 parasto jāgaida līdz nākamajam gadam, tad šo automašīnu var dabūt krietni ātrāk. Lasīt vairāk

 

Pierīgā uz vairākiem valsts autoceļiem plāno uzlabot satiksmes organizāciju un drošību 1

Izsludināts iepirkums par būvprojektu izstrādi un autoruzraudzību par satiksmes drošības uzlabošanu trīs valsts ceļu posmos Pierīgā. Lasīt vairāk

 

Septiņas stundas ceļu policijas automašīnā: noķerts dzērājšoferis un ātrumpārkāpēji (+ VIDEO) 2

Lai lūkotu, kā “ROADPOL Drošības dienu” laikā un arī ikdienā satiksmē piedalās autovadītāji, pirmdien, 20. septembrī, Valsts policijas Sabiedrisko attiecību nodaļas pārstāvji pavadīja vienu darba dienu kopā ar Valsts policijas Speciālo uzdevumu nodaļas darbiniekiem. Lasīt vairāk

 

"Meistara padoms": kāpēc tehniskā apkope jāveic regulāri ? (+VIDEO) 5

Tehniskā apkope. Visi zina, ka bez tās ilgi nedzīvos pat visizturīgākais spēkrats, taču priekšstati par apkopes saturu gan ir ļoti atšķirīgi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti