Minirallijā "Priekule 2015" ar 5,33 sekunžu pārsvaru uzvar Putniņš/Puriņš

20.septembris 2015 10:16

Latvijas Minirallija 2015.gada kausa izcīņas piektajā posmā "Priekule 2015" uzvaru izcīnīja ekipāža Krišjānis Zintis Putniņš/Mārtiņš Puriņš, kuri savus tuvākos sekotājus Vigo Rubeni/Kristapu Eglīti finišā apsteidza vien par 5,33 sekundēm.

Foto: Dace Janova

K.Z.Putniņš uzvarēja piecos no septiņiem ātrumposmiem, savukārt V.Rubenis bija ātrākais divos minirallija ātrumposmos.

3.vietā ar 12,46 sekunžu deficītu no līderiem ierindojās Mārcis Aizkalns ar stūrmani Miku Irbi.

Visas trīs minirallija ātrākās ekipāžas startēja "Open" ieskaitē, savukārt ātrākie 4WD ieskaites dalībnieki Niks Kanders/Didzis Kanders ierindojās 5.vietā minirallija kopvērtējumā. Kanderu ekipāžai cīņa par uzvaru savā klasē izvērtās ļoti sīva, turklāt ar galvenajiem konkurentiem par uzvaru kausa izcīņas kopvērtējumā - Intaru Rezakovu/Oskaru Leimani viņi finišā apsteidza vien par 1,24 sekundēm. Kausa ieguvējs izšķirsies sezonas noslēdzošajā posmā minirallijā "Latvija". 3.vietā 4WD klasē minirallijā "Priekule 2015" ierindojās Lauris Ozerovs/Mārtiņš Mikolajs.

Visplašāk pārstāvētajā 2WD klasē relatīvi pārliecinošu uzvaru izcīnīja Gvido Rozenblūms/Indulis Kalniņš, kuri tuvākos sekotājus apsteidza par 15,93 sekundēm. Tikmēr spēkošanās par atlikušajām divām vietām uz goda pjedestāla bija ļoti spraiga, un 5.vietas ieguvēju no 2.vietas šķīra mazāk par deviņām sekundēm. 2.vietā ierindojās Gatis Babris/Ingus Makarēvičs, bet godalgoto trijnieku noslēdza Andris Vovers/Uldis Augulis.

1600 klasē ātrākie bija Māris Radomišķis/Mārtiņš Zviedris, kuri Armandu Cīrulnieku/Ivaru Cīrulnieku apsteidza par 8,1 sekundi. 3.vietā palika Mārtiņš Stanke/Edijs Stanke.

Minirallija sacensībās sportistiem bija jāaizvada septiņi ātrumposmi ar kopējo garumu 15,5 kilometri, un trīs reizes ekipāžas sacentās "MB Betons" grants karjeros izveidotajā ātrumposmā. Atlikušajiem ātrumposmiem bija izvēlēti divi līkumoti grants ceļa posmi.

Minirallija sacensībās dalībnieki startē ar standarta automašīnām, kas nav aprīkotas ar speciālu drošības karkasu, savukārt "Open" klasē drīkst sacensties arī ar rallija vai rallijsprinta sporta automašīnām.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tikai 800 vienībās – Volkswagen T-Roc ar matētu virsbūvi 2

Volkswagen izlaidīs 800 eksemplārus T-Roc Cabriolet R-Line „Edition Blue“ automašīnu, kas jau rūpnīcā iegūs matētu virsbūves krāsu. Lasīt vairāk

 

Vācijā sākas tiesas prāva pret bijušajiem "Volkswagen" vadītājiem "dīzeļgeitas" lietā 1

Sešus gadus pēc Vācijas autobūves koncerna "Volkswagen" tā dēvētā dīzeļgeitas skandāla nākšanas gaismā ceturtdien Braunšveigā sākusies tiesas prāva, kurā par savu dalību šajā krāpniecībā tiek tiesāti četri bijušie uzņēmuma vadītāji un inženieri. Lasīt vairāk

 

Pašvaldību tiltu uzraudzība, uzturēšana un finansēšanas kārtība ir jāpilnveido

Satiksmes ministrija piekrīt Valsts kontroles ieteikumiem par nepieciešamību pilnveidot spēkā esošo kārtību pašvaldību tiltu uzraudzībai, uzturēšanai un finansējuma piesaistei. Precizējumi būvniecības normatīvajā regulējumā, kas stāsies spēkā šī gada novembrī, nodrošinās pašvaldību tiltu stāvokļa uzraudzību. Lasīt vairāk

 

Renault piesaka jauno Trafic (+ FOTO) 2

Francijas autobūves uzņēmums Renault publicējis informāciju par jauno komerctransportlīdzekli Trafic, kas ielās un ceļos būs redzams no 2022.gada. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti