Peugeot Total komanda dodas uz Dakāras ralliju ar lielām cerībām (+ foto)

Foto: Publicitātes attēls

peugeot.ee | 4.janvāris 2017 15:06

Aizvakar Paragvajas galvaspilsētā Asunsjonā tika dots starts Dakāras rallijam. Peugeot Total komanda to uzsāka ar 4 ekipāžām. Pirmajā dienā tika braukts uzmanīgi un tā tika pabeigta bez problēmām.

Karloss Sainss (Carlos Sainz) pirmās dienas noslēgumā ieguva 4. vietu. "Sākuma posms bija smags – trase šaura un bedraina, bet mums gāja labi un to pabeidzām bez problēmām," Karloss aprakstīja posmu.

Sebastjēns Lēbs (Sebastien Loeb) sasniedza 6. vietu. "Trase bija sarežģīta, tā neatbilda manam braukšanas stilam. Apvidus nebija īsti piemērots mūsu automobilim, tādēļ nolēmām neriskēt un braukt uzmanīgi," viņš komentēja pirmo dienu.

Sirils Desprē (Cyril Despres) pirmo dienu pabeidza ar 8. vietu. "Šis ir mans 17. Dakāras rallijs, bet šodien bija viens no smagākajiem rallija sākumiem, kādu jebkad atceros. Pirmajos trīs kilometros bija ļoti viegli pazaudēt laiku. Trase bija līkumaina un ar lietus radītiem bojājumiem. Ar jauno 3008 DKR ir ļoti jautri braukt, tomēr galvām jābūt skaidrām un nedrīkstam pieļaut kļūdas," teica Sirils pirmās dienas beigās. 

Stefans Peterhansels (Stephane Peterhansel) atklāšanas posmu noslēdza ar 12. vietu. "Braucu ļoti uzmanīgi, jo pēdējo reizi braucu pirms pusgada. Biju sasprindzis un nevarēju atrast īsto tempu, lai gan par laimi laika atšķirības ir mazas un automobilis brauc labi. Rītdien jāsaņemas," teica Stefans.

 

Neapšaubāmi Dakāra ir viens no skaistākajiem un vienlaikus arī grūtākajiem rallijiem pasaulē. Peugeot Total komandai rallijā ir augstas cerības. Ekipāžām ir cienījami agrākie rezultāti un pieredze. 

Divkāršais autorallija pasaules čempions un 2010. gada Dakāras rallija uzvarētājs Karloss Sainss un stūrmanis Lukass Krūzs (Lucas Cruz) ir gatavi revanšēties. Pagājušajā gadā viņi bija spiesti atkāpties no pirmās vietas tikai trīs dienas pirms finiša. Pēc otrās vietas iegūšanas Marokas rallijā, viņi noteikti ir vieni no pirmās vietas pretendentiem.  

Sebastjēns Lēbs un Daniels Elena (Daniel Elena) pirmo reizi kabīni dalīja 1997. gadā. Gandrīz 20 gadus vēlāk, pēc 78 ralliju uzvarām un 9 ralliju pasaules čempionu tituliem, Peugeot atkal saved kopā šos vīrus. Sebastjēns un Daniels savu klasi parādīja pagājušā gada Dakāras rallijā, kur dominēja to visu pirmo nedēļu, bet pabeidza 9. vietā.  

Sirils Desprē un Deivids Kastera (David Castera) rallija automobiļu kategorijā piedalās trešo reizi. Sirils ir 5 reizes ralliju uzvarējis ar motociklu, vienlaikus Deivids ir gadiem piedalījies rallija organizēšanas komandā. Kopā šie vīri 2016. gadā uzvarēja Zīda ceļa ralliju.

Dakāras rallija titula aizstāvji Stefans Peterhansels un Žans-Pols Kotrets (Jean-Paul Cottret) starp konkurentiem ir visgodalgotākais duets garo distanču off-road rallijos. Stefans ir Dakāras ralliju uzvarējis 12 reizes – 6 reizes ar motociklu un 6 reizes pie automobiļa stūres.

Peugeot 3008 DKR ar aizmugurējo piedziņu ir 3 litru dubultturbo dīzeļdzinējs, kas spēj sasniegt 340 zirgspēkus un 800 nm apgriezienus.

Šoreiz rallijs šķērsos trīs Dienvidamerikas valstis: Paragvaju, Bolīviju un Argentīnu. Kopējā distance pārsniedz 8800 km, no kuriem 4093 km ir ātruma pārbaudījumi. 6 rallija dienas norisināsies kalnos, vairāk nekā 3000 m virs jūras līmeņa.

 Rezultāti pēc otrās sacensību dienas:

 1. LOEB Sébastien (FRA) / ELENA Daniel (MON), PEUGEOT 3008DKR, 2h33m31s

2. AL ATTIYAH Nasser (QAT) / BAUMEL Matthieu (FRA),  Toyota Hi-Lux, +28s
3. SAINZ Carlos (ESP) /CRUZ Lucas (ESP), PEUGEOT 3008 DKR, +1m56s
4. DE VILLIERS Giniel (ZAF) / VON ZITZEWITZ Dirk (ZAF), Toyota Hi-Lux, +2m5s
5. ROMA Joan (ESP) / HARO Alex (ESP), Toyota Hi-Lux, +2m56s
7. PETERHANSEL Stéphane (FRA) / COTTRET Jean-Paul (FRA), PEUGEOT 3008DKR, +7m26s
11. DESPRES Cyril (FR) / David CASTERA (FRA), PEUGEOT 3008DKR, +10m45s

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Automašīnām kļūstot sarežģītākām jāpielāgojas arī motoreļļām 14

Mūsdienās automašīnas ir jau kļuvušas tik sarežģītas, ka arī motoreļļu tām nedrīkst izvēlēties vienkārši pēc viskozitātes indeksa. Lasīt vairāk

 

Paziņoti “Latvijas Gada auto 2021” septiņi finālisti, Tautas balsojumā pagaidām līderis “BMW” 11

Konkursa “Latvijas Gada auto” organizatori šodien paziņoja septiņus automobiļus - finālistus, kuri pretendē uz prestižo “Latvijas Gada auto 2021” titulu. Žūrijas un Tautas simpātijas balsojumā internetā uz doto brīdi sakrīt tikai divi automobiļi. Lasīt vairāk

 

Scania piedāvā elektrisku kravinieku ar 250 km gaitas rezervi (+ FOTO) 7

Zviedrijas kravas automobiļu ražotājs Scania ieviesis tirgū Scania 25 BEV – pilnībā elektrisku transportlīdzekli bez kaitīgiem izmešiem. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Pilnpiedziņas "bulku vāģis" Peugeot Partner Dangel 4X4 (+VIDEO) 17

Tā sauktie "bulku vāģi" un bezceļš slikti sader kopā. Kā visās lietās, arī šeit gadās izņēmumi. Ar tādu mums ir darīšana šajā TV Auto ziņu raidījumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti