Minirallijs “Ropaži 2021” noslēdzies ar avārijām un Blūma uzvaru

 

Foto: Raimonds Volonts

Minirallijs | 30.augusts 2021 16:29

Ar pamatīgām lietusgāzēm, slideniem ceļiem un iespaidīgām avārijām sestdien, 28. augustā, tika aizvadīts minirallijs “Ropaži 2021”. Trešo uzvaru šajā sezonā gan absolūti, gan 4WD+ ieskaitē izcīnīja Kalvis Blūms / Ralfs Lipstoks, tuvākos sekotājus apsteidzot par teju 10 sekundēm.

Uz starta lietainajā minirallijā “Ropaži 2021” izgāja vairāk nekā 120 ekipāžas, tomēr finišu sasniegt izdevās vien 101 pilotu/stūrmaņu duetam. Ropažu novada ceļi ir ātri un viltīgi jau sausos laika apstākļos, tomēr slapjā laikā tie kļūst vēl sarežģītāki. Lielākajai daļai izdevās tikt līdz finišam, tomēr vairākas ekipāžas piedzīvoja pamatīgas avārijas. Par laimi, incidentos cieta tikai bleķi un dalībnieki tika cauri vien ar vieglu izbīli.

Jau pirms rallija bija skaidrs, ka favorīti būs šosezon dominējošie Blūms/Lipstoks, tomēr pēc pirmā apļa vadībā atradās Mārtiņš Ločmelis un Emīls Blūms. Pēc neveiksmīga priekšpēdējā ātrumposma gan sekoja izstāšanās, kas sezonas līderiem ļāva izcīnīt uzvaru. Uz otro goda pjedestāla pakāpienu gan absolūti, gan 4WD+ ieskaitē attiecīgi pacēlās Jurģis Meisters un Guntis Slaidiņš.

Otro posmu pēc kārtas trešajā vietā absolūti ierindojās ar bagiju braucošā ekipāža Rolands Puravs / Ingars Sakne. Tuvākos savas klases sekotājus viņi apsteidza par teju pusminūti, kas uz 14 minūšu distanci ir iespaidīgs rādītājs. Tikpat lielisku sniegumu demonstrēja arī Gvido Rozenblūms / Indulis Kalniņš, kas šajos slidenajos apstākļos ar aizmugurējās piedziņas BMW spēja izcīnīt piekto vietu absolūti un pārliecinošu uzvaru 2WD klasē.

Pārliecinošu uzvaru savā 4WD Rookie klasē izcīnīja arī Raivis Balodis ar Ģirtu Kārkliņu, tuvākos sekotājus apsteidzot par 50 sekundēm. Savukārt ciešākā cīņa norisinājās 4WD ieskaitē – uzvarētājus Kristapu Dzīvīti un Māri Egli no otrās vietas ekipāžas Inta Jeršova un Kitijas Jeršovas finišā šķīra nieka 0,28 sekundes. Lai arī Jeršovi bija ātrāki četros no pieciem ātrumposmiem, zaudētas piecas sekundes piektajā ātrumposmā izrādījās liktenīgas.

Ātrākā priekšpiedziņas ekipāža Ropažu novada ceļos šoreiz bija Miks Ķenavs / Kristaps Skrodis, izcīnot uzvaru OPEN 2WD klasē, savukārt otrā ātrākā priekšpiedziņas ekipāža – Reinis Trūps / Ēriks Kursišs – triumfēja 2000 ieskaitē. Tāpat uzvaru 1600 klasē izcīnīja Kaspars Tiders un Katrīna Ieva Gabaliņa, bet 2WD Rookie pirmie Reinis Vilkaitis / Inga Barkāne. Jāatzīmē, ka dāmas bija redzamas ne vien kā stūrmanes, bet arī kā pilotes – ātrākā no tām šoreiz Sendija Piļka.

Nākamais minirallija posms – “Karosta 2021” – vedīs uz Liepājas pusi. Sezonas ceturtais un priekšpēdējais ieskaites posms norisināsies 25. septembrī un tas solās būs tikpat aizraujošs kā līdz šim aizvadītās sacensības. Tuvojoties sezonas noslēgumam, cīņas par kopvērtējumu kļūs arvien karstākas, tādēļ sekojiet līdzi jaunumiem gan minirallija mājaslapā www.minirallijs.lv, gan arī tā sociālajos tīklos Instagram https://www.instagram.com/minirallijs un Facebook https://www.facebook.com/minirallijs.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti