Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Jau maijā – dragreisa treniņi atgriežās Latvijā! 3

 

Foto: Publicitātes attēls

E.Saliņa | 30.aprīlis 2019 10:56

Pēdējos gadus Dragreisam Latvijā nav klājies viegli! Braucēju un apmeklētāju skaits ir krietni sarucis un neviens vairs nemēģina atgriezt šo disciplīnu Latvijā!

Šīs disciplīnas entuziastes ir apņēmušās atdzīvināt Dragreisu Latvijā ar treniņa projektu, piesaistot gan jaunus braucējus, gan atbalstītājus un aicinot visus interesentus iesaistīties!

    Kā galveno problēmu jaunie braucēji uzskata – sacensību ieskaites izmaksas,tāpēc šogad būs iespēja ik vienam izmēģināt savus spēkratus treniņos.

     Treniņos dalībnieki netiek dalīti klasēs, treniņa formāts ir brīvs,ļaujot piedalīties jebkuram interesentam.

      Jau pirmais Dragreisa treniņš “RACE & CHILL” Jūs visus aicina pulcēties Jelgavā, 24.maijā, sporta kompleksā “Rullītis”, plkst.18:00! Fantastiska un nepiespiesta atmosfēra gan dalībniekiem, gan atbalstītājiem! Mūzika, auto rūkoņa, labs garstāvoklis un vakars atpūtai!

     Treniņu mērķis ir dot iespēju jauniešiem un pieredzējušiem braucējiem parādīt savas automašīnas, auto projektus, prasmes un entuziasmu drošā trasē.

      Tev nevajag sporta auto, Tev nevajag jaudīgu auto, Tev vajag tikai vēlmi braukt! 


     Prieks paziņot, ka ir negaidīti liela atsaucība reģistrācijai jau pirmajās dienās. Vadoties pēc treniņiem, tiks pielāgotas arī oficiālā kausa klases, kas dos iespēju braukt jaunajiem braucējiem ar ne tik jaudīgām automašīnām.   

    Arī šogad kausa ieskaitē tiek pievienotas vēl divas testa klases, kuras tiks pielāgotas mazāk jaudīgām automašīnām!

     Nākamajā gadā ceram uz lielu atsaucību, lai visi kopā Dragreisu Latvijā redzētu jaunā veidolā, priecējot mūsu acis un ausis!

    Nāc, piedalies arī Tu!

 
Visi komentāri
 
viencexperc 30.aprīlis 2019 21:26
0 3 Atbildēt

Atceros, ka Latvijas Geto bija tāda vieta kā Lociku lidlauks. Tas bija pamests, un tur vācās cilvēki un ( protams nelegāli) skrējās viens ar otru. Pasākums bija mazskaitlisks, bet regulārs. Interese auga. Daudzi nāca izmēģināt spēkus, daudzi paskatīties. Neteiktu, ka tur bija nekārtības, nebija dzērāju, netceros avārijas...

Tajā laikā notika arī dažādi dragreisa pasākumi ( oficiali) un interese bija.

Kopš aizliedza skrieties, interese sāka noplakt....

Un otrs iemesls - pasākumu organizēšana. Pasākums ir jāmāk noorganizēt. Nepietiek tikai ar to, ka vajag pārdot biļetes un uzlikt alus telti.

iciks 30.aprīlis 2019 22:00
2 1 Atbildēt

Esmu pat bijis uz kādiem 2 oficiālajiem. Tauta tiešām nāca. Atceros arī drošības techniku - tādas dieva dotas barjeriņas, kuras tie autiņi laikam varētu nonest un pūli šķaidīt, ka prieks. Par laimi nekas tāds gan nenotika.

Kamdēļ viss pazuda, nav ne jausmas, jo apmeklētāju skaits bija.

ElinaS 14.maijs 2019 18:16
0 0 Atbildēt

braucēji pazūd izmaksu dēļ un dēļ tā,ka nav trases kur rīkot! un protams, pats galvenais , nav organizātora, kurš spēj noorganizēt tiešām labas sacensības!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Zeekr 7X no 2025. gada pavasara arī Eiropā (+ FOTO) 3

Ķīnas autoražotājs Zeekr plāno papildināt modeļu piedāvājumu Eiropas tirgum no 2025. gada otrā ceturkšņa pievienojot tam elektrisko krosoveru 7X. Lasīt vairāk

 

CSDD no nākamā gada informēs autovadītājus par iespējamiem pārkāpumiem ceļu satiksmē 3

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) no 1.janvāra operatīvi informēs autovadītājus, ja tiks fiksēts iespējams pārkāpums ceļu satiksmē, aģentūrai LETA pavēstīja CSDD pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Saistībā ar "EstLink 2" darbības pārtraukšanu elektroenerģijas cena biržā varētu augt par 10% (+ VIDEO) 4

Saistībā ar Igaunijas-Somijas zemūdens elektrokabeļa "EstLink 2" darbības pārtraukšanu elektroenerģijas cena biržā varētu palielināties par apmēram 10%, intervijā "Rīta Panorāmā" sacīja klimata un enerģētikas ministrs Kaspars Melnis (ZZS). Lasīt vairāk

 

Kādēļ Norvēģija var, bet Eiropa nē – Škoda vadītājam ir skaidrojums 37

Norvēģija ir līderis pārejā uz elektrisko transportu, vieglo automobiļu segmentā jauno elektrisko auto daudzumam sasniedzot 90 procentus no pārdoto automobiļu skaita, kamēr Vācijai un arī Eiropai ar šī mērķa sasniegšanu pagalam neveicas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti