"Porsche GT" komanda septiņas nedēļas gatavojas intensīvām 14 stundu sacīkstēm Bahreinā 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Porsche | 16.novembris 2021 15:33

Noslēdzot sezonu, Bahreinā divās nedēļas nogalēs norisinājies FIA Pasaules izturības sacīkšu čempionāts ("FIA World Endurance Championship" (WEC)), kur "GTE-Pro" klasē piedalījās arī divi "Porsche 515 PS 911 RSR" automobiļi, teikts uzņēmuma paziņojumā.

"Porsche GT" komanda FIA Pasaules izturības sacīkšu čempionātā finišēja, ieņemot otro un ceturto vietu.

Vien astoņu dienu laikā sešu stundu sacīkste 30. oktobrī un astoņu stundu sacīkste 6. novembrī norisinājās Bahreinas Starptautiskajā trasē netālu no galvaspilsētas Manāmas. Šīs bija visu laiku pirmās divas secīgās sacīkstes WEC vēsturē, un tās "Porsche" komandai sagādāja dažādus izaicinājumus, sākot ar to, ka nokļūšanai līdz Bahreinai jāpārvar 4558 kilometri.

"Manthey" operatīvās komandas darbnīcās darbs gandrīz pilnībā apstājās jau kopš 6. septembra, kad WEC loģistikas partneris DHL savāca piecus transportēšanas konteinerus, kuru katra garums sasniedz 12 metrus, un no Beļģijas ostas pilsētas Antverpenes nosūtīja tos uz Bahreinu. Šajos konteineros atradās aprīkojums abām sacīkstēm, tostarp divi "Porsche 911 RSR" automobiļi un divas drošības automašīnas, kuras arī apkalpo "Manthey".

Pateicoties tam, ka sacensību norises vieta mainījās un notika Bahreinā, jo sākotnēji bija paredzēts doties arī uz Japānu, gatavošanās braucieniem "Porsche GT" komandai bija vienkāršāka. Boksu aprīkojumus starp abām sacīkstēm nebija jāuzstāda un jādemontē, tāpēc nevajadzēja divreiz veikt iekraušanu un iepakošanu. Automašīnas starp abiem pasākumiem tika apkalpotas ļoti labi aprīkotās garāžās. Visa komanda Tuvajos Austrumos kopumā aizvadīja 14 dienas.

Darba grafiks bija līdzīgs tam, kāds šogad tika izmantots Lemānas 24 stundu izturības sacīkstēs. Bahreinā abās sacīkstēs kopumā bija jābrauc 14 stundas, kā arī pēc sezonas noslēguma svētdienā norisinājās iesācēju testu diena.

Intensīvajā gatavošanās procesā bija jāieplāno arī atpūta

"Pirmā sacīkste noslēdzas 30. oktobra vakarā, pēc tam nāca četru dienu pauze, kuras laikā apkalpoja automobiļus, ļaujot komandai nedaudz atpūsties. Mūsu komandas vadības uzdevums bija nodrošināt ikvienam dalībniekam iespēju atvilkt elpu saspringtajā grafikā," vēsta FIA WEC operāciju vadītājs Aleksandrs Šteligs.

Komanda nolēma - ja abas "Porsche 911 RSR" automašīnas finiša līniju šķērsos bez būtiskiem bojājumiem, tās apkalpos jau nākamajās dienās. Tad komandai būs aptuveni 24 stundas brīvā laika. Automašīnu uzlabošana un pielāgošana norisinājās vien otrdienas pēcpusdienā. Otrās nedēļas nogales pirmā sesija sākās 4. novembrī.

"Šajās intensīvajās sacensībās īpaša nozīme bija inženieriem. Viņiem visam jāseko līdzi, visu jāizanalizē un jāsagatavo četrās dienās, nevis divās vai trīs nedēļās, kā tas būtu normālos apstākļos. Kam tādam trenēties nav iespējams. Mēs katrā sezonā aizvadām sešas FIA WEC sacīkstes, pretstatā, piemēram, NASCAR, kur 36 sacīkstes aizvada gandrīz katru nedēļas nogali, norāda Aleksandrs Šteligs.

Gatavojoties sacensībām, "Porsche GT" komandai nācās parūpēties arī par ikdienā nepieciešamu elementu sagādāšanu. Komandas vadītājs Bernhards Demmers divus no šiem elementiem jau laikus nosūtīja uz Bahreinu.

"Mūsu bagāžā bija veļas mašīna un žāvētājs. Šādā ilgstošā pasākumā karstajos laika apstākļos komandas un braucēju apģērbi bija regulāri jāmazgā. Ja izmantojat trešās puses veļas mazgāšanas pakalpojumus, kā, piemēram, viesnīcās, vienmēr pastāv risks, ka drēbes saņemsiet atpakaļ par izmēru mazākas. Mēs labāk paši mazgājam savu apģērbu," smejas Demmers.

 
Visi komentāri
 
WALA 16.novembris 2021 22:10
0 0 Atbildēt

Kas tas par Maersk konteineru, galīgi uz kaut kādas greizas transportēšanas puspiekabes sēž. Sākumā domāju WTF, kaut kādas Ķīniešu "mizas" (riepas) ved vai ?!?!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 1

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 24

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 

Alfa Romeo Junior kļūst pieejams pasūtīšanai 2

Alfa Romeo jaunākais modelis, kas tika pieteikts kā Milano, taču tagad pārdēvēts par Junior, kļūst pieejams pasūtīšanai Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti