"Porsche GT" komanda septiņas nedēļas gatavojas intensīvām 14 stundu sacīkstēm Bahreinā 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Porsche | 16.novembris 2021 15:33

Noslēdzot sezonu, Bahreinā divās nedēļas nogalēs norisinājies FIA Pasaules izturības sacīkšu čempionāts ("FIA World Endurance Championship" (WEC)), kur "GTE-Pro" klasē piedalījās arī divi "Porsche 515 PS 911 RSR" automobiļi, teikts uzņēmuma paziņojumā.

"Porsche GT" komanda FIA Pasaules izturības sacīkšu čempionātā finišēja, ieņemot otro un ceturto vietu.

Vien astoņu dienu laikā sešu stundu sacīkste 30. oktobrī un astoņu stundu sacīkste 6. novembrī norisinājās Bahreinas Starptautiskajā trasē netālu no galvaspilsētas Manāmas. Šīs bija visu laiku pirmās divas secīgās sacīkstes WEC vēsturē, un tās "Porsche" komandai sagādāja dažādus izaicinājumus, sākot ar to, ka nokļūšanai līdz Bahreinai jāpārvar 4558 kilometri.

"Manthey" operatīvās komandas darbnīcās darbs gandrīz pilnībā apstājās jau kopš 6. septembra, kad WEC loģistikas partneris DHL savāca piecus transportēšanas konteinerus, kuru katra garums sasniedz 12 metrus, un no Beļģijas ostas pilsētas Antverpenes nosūtīja tos uz Bahreinu. Šajos konteineros atradās aprīkojums abām sacīkstēm, tostarp divi "Porsche 911 RSR" automobiļi un divas drošības automašīnas, kuras arī apkalpo "Manthey".

Pateicoties tam, ka sacensību norises vieta mainījās un notika Bahreinā, jo sākotnēji bija paredzēts doties arī uz Japānu, gatavošanās braucieniem "Porsche GT" komandai bija vienkāršāka. Boksu aprīkojumus starp abām sacīkstēm nebija jāuzstāda un jādemontē, tāpēc nevajadzēja divreiz veikt iekraušanu un iepakošanu. Automašīnas starp abiem pasākumiem tika apkalpotas ļoti labi aprīkotās garāžās. Visa komanda Tuvajos Austrumos kopumā aizvadīja 14 dienas.

Darba grafiks bija līdzīgs tam, kāds šogad tika izmantots Lemānas 24 stundu izturības sacīkstēs. Bahreinā abās sacīkstēs kopumā bija jābrauc 14 stundas, kā arī pēc sezonas noslēguma svētdienā norisinājās iesācēju testu diena.

Intensīvajā gatavošanās procesā bija jāieplāno arī atpūta

"Pirmā sacīkste noslēdzas 30. oktobra vakarā, pēc tam nāca četru dienu pauze, kuras laikā apkalpoja automobiļus, ļaujot komandai nedaudz atpūsties. Mūsu komandas vadības uzdevums bija nodrošināt ikvienam dalībniekam iespēju atvilkt elpu saspringtajā grafikā," vēsta FIA WEC operāciju vadītājs Aleksandrs Šteligs.

Komanda nolēma - ja abas "Porsche 911 RSR" automašīnas finiša līniju šķērsos bez būtiskiem bojājumiem, tās apkalpos jau nākamajās dienās. Tad komandai būs aptuveni 24 stundas brīvā laika. Automašīnu uzlabošana un pielāgošana norisinājās vien otrdienas pēcpusdienā. Otrās nedēļas nogales pirmā sesija sākās 4. novembrī.

"Šajās intensīvajās sacensībās īpaša nozīme bija inženieriem. Viņiem visam jāseko līdzi, visu jāizanalizē un jāsagatavo četrās dienās, nevis divās vai trīs nedēļās, kā tas būtu normālos apstākļos. Kam tādam trenēties nav iespējams. Mēs katrā sezonā aizvadām sešas FIA WEC sacīkstes, pretstatā, piemēram, NASCAR, kur 36 sacīkstes aizvada gandrīz katru nedēļas nogali, norāda Aleksandrs Šteligs.

Gatavojoties sacensībām, "Porsche GT" komandai nācās parūpēties arī par ikdienā nepieciešamu elementu sagādāšanu. Komandas vadītājs Bernhards Demmers divus no šiem elementiem jau laikus nosūtīja uz Bahreinu.

"Mūsu bagāžā bija veļas mašīna un žāvētājs. Šādā ilgstošā pasākumā karstajos laika apstākļos komandas un braucēju apģērbi bija regulāri jāmazgā. Ja izmantojat trešās puses veļas mazgāšanas pakalpojumus, kā, piemēram, viesnīcās, vienmēr pastāv risks, ka drēbes saņemsiet atpakaļ par izmēru mazākas. Mēs labāk paši mazgājam savu apģērbu," smejas Demmers.

 
Visi komentāri
 
WALA 16.novembris 2021 22:10
0 0 Atbildēt

Kas tas par Maersk konteineru, galīgi uz kaut kādas greizas transportēšanas puspiekabes sēž. Sākumā domāju WTF, kaut kādas Ķīniešu "mizas" (riepas) ved vai ?!?!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti