Kia prezentē nākotnes hibrīda sistēmas

 
KIA Motors | 6.marts 2014 11:35

Ženēvas auto izstādes ietvaros Kia šodien sabiedrībai prezentējis arī jauno dzinēja tehnoloģiju ar hibrīda sistēmu. Dzinējs, kas radīts ar mērķi samazināt emisijas, vienlaikus uzlabojot dzinēja izpildījumu Kia jaunās paaudzes modeļiem, apskatāms nākotnes tehnoloģiju izstādē Kia stendā.

Foto: Publicitātes attēls

Jaunā hibrīda sistēma, ko izstrādājis Kia Eiropas Pētniecības un attīstības centrs, sastāv no 48 Voltu svina-oglekļa akumulatora, kas pievienots nelielam elektromotoram, tādējādi ļaujot palielināt dzinēja jaudu un samazināt izplūdes emisijas. Sistēmas izstrādes komanda izvēlējusies svina-oglekļa akumulatoru, nevis litija jona ekvivalentus, jo šīs izvēles gadījumā nav nepieciešama aktīva dzesēšanas sistēma, tie ir vieglāk pārstrādājami automobiļa dzīves cikla beigās un tie spēj daudz efektīvāk darboties pie nulles temperatūrām.

Jaunā hibrīda sistēma paredz, ka tikai elektriskajā režīmā būs iespējams braukt pie maziem un vidējiem ātrumiem, savukārt pie palēninājuma akumulators tiks uzlādēts neatkarīgi no kustības ātruma. Smagas satiksmes gadījumā, kā arī pilsētās sistēma darbosies nulles izmešu stop/start režīmā. Dzinēja atkārtota iedarbināšana tiek nodrošināta gandrīz bez papildus trokšņa vai vibrācijas.

Akumulators tāpat arī nodrošina enerģiju elektromotoram, kas pie mazākiem dzinēja ātrumiem palielina griezes momentu un jaudu. Izstrādājot jauno dzinēja tehnoloģiju inženieri elektromotoru paredzējuši kā atbalstu lielākajam turbomotoram, kas, palielinoties dzinēja apgriezieniem, nodrošina lielāku jaudu un griezes momentu. Jaunā hibrīda tehnoloģija var tikt izmantota arī bez papildus elektromotora vienkāršākiem dzinēja risinājumiem mazākiem modeļiem.

Pielāgojot tehnoloģiju sērijveida automašīnu ražošanai, Kia inženieru mērķis ir samazināt CO2 emisijas par 15 procentiem un jaudas pieaugumu par 20 procentiem.

Jaunais dzinējs ļaus arī automobiļu attīstības inženieriem samazināt šī brīža akumulatoru un motoru izmērus.

Jaunā hibrīda dzinēju tehnoloģija būs pieejama nākamās paaudzes Kia dīzeļa un benzīna dzinēja modeļiem, kuru ražošana tiks uzsākta trīs gadu laikā.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti