Japānas elektronikas uzņēmums "Sony Corp." ceturtdien paziņoja, ka pārdevis 40 miljonus jaunākās paaudzes videospēļu konsoļu "PlayStation", pateicoties spēcīgam pieprasījumam.
Analītiķi norāda, ka "PlayStation 4" dominē jaunākās paaudzes videospēļu konsoļu tirgū, tā tirdzniecības apjomam gandrīz divkārtīgi pārsniedzot konkurenta "Microsoft" piedāvātā "Xbox One" pārdošanas apjomu.
"Sony" vēsta, ka gaidāmie virtuālās realitātes piedāvājumi un jaunas spēles turpinās veicināt "PlayStation 4" platformas izaugsmi.
"PlayStation 4" konsole tirgū nonāca 2013.gada novembrī.
Kā ziņots, "Sony Corp." pagājušajā biznesa gadā, kas noslēdzās martā, strādāja ar 147,8 miljardu jenu (1,2 miljardu eiro) tīro peļņu, salīdzinot ar 126 miljardu jenu (viena miljarda eiro) zaudējumiem pirms gada.
Tādējādi uzņēmums ar peļņu noslēdzis vien otru biznesa gadu kopš 2008.gada globālās finanšu krīzes.
Peļņu galvenokārt veicinājis videospēļu konsoļu "PlayStation" tirdzniecības apjoma kāpums.