Samsung – sestais labākais zīmols pasaulē un mīlētākais mobilo un sadzīves tehnikas ierīču ražotājs Latvijā

 

Foto: Publicitātes attēls

Samsung | 5.oktobris 2017 12:27

Ikgadējā pasaules vērtīgāko zīmolu topā Interbrand „Best Global Brands 2017” Samsung Electronics pakāpies par vienu vietu un šobrīd ieņem augsto sesto pozīciju. Gada laikā teju par desmitdaļu augusi arī zīmola vērtība, un šobrīd tā sasniedz 56,2 miljardus ASV dolāru

Samsung Interbrand desmit labāko zīmolu topā atrodas jau kopš 2012. gada, tā parādot ne tikai zīmola popularitāti, bet arī tās vērtības pastāvīgu pieaugumu.

Ņemot vērā izaicinājumus, ar kuriem Samsung pagājušajā gadā saskārās un kurus veiksmīgi pārvarēja, šī gada sasniegumi vērtējami kā īpaši nozīmīgi. Arī Interbrand savā novērtējumā īpaši izcēla uzņēmuma veiksmīgo un ātro atgūšanos pēc pagājušajā gada starpgadījuma ar Galaxy Note7, uzņēmuma veiksmīgo flagmaņa tipa produktu ieviešanu tirgū un tā augošos finanšu darbības rezultātus.

Zīmola vērtību šogad veicinājusi ne tikai jaunā Galaxy S8 sērija, kas Samsung ļāvusi vēl vairāk nostiprināt vadošās pozīcijas mobilo ierīču tirgū, bet arī tādas inovatīvas sadzīves tehnikas iekārtas kā Family Hub ledusskapis un AddWash veļasmašīna. Šī gada laikā Samsung ienesis arī svaigas vēsmas vizuālo displeju jomā – izlaista jauna QLED televizoru sērija, kā arī jaunais The Frame TV jeb televizors, kura ekrāns pielāgojas videi un īpašā režīmā pārtop par gleznu.

“Samsung zīmola stabilitāti novērtējuši arī cilvēki Latvijā un Baltijā – ikgadējā Mīlētāko zīmolu topā Samsung starp citiem mobilo tehnoloģiju ražotājiem arī šogad ieņem līderpozīciju. Kopējā topā par sešām vietām augušas arī mūsu mazās sadzīves tehnikas kategorijas zīmola pozīcijas Baltijā,” saka Elīna Liepiņa, Samsung Electronics Baltics mārketinga vadītāja. Viņa arī atzīst, ka sadzīves tehnikas nozare turpinās attīstīties un pilnveidoties, un spilgtākās pārmaiņas noteikti būs saistītas ar pieaugošo lietu interneta lomu. Lai cilvēku ikdienu arvien vairāk uzlabotu, Samsung turpinās strādāt un veidot sinerģiju starp dažādām produktu grupām.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ram nāk klajā ar 547 Zs pikapu 1500 RHO (+ FOTO) 3

ASV autobūves uzņēmums Ram pieteicis jaunu modeli – 547 Zs jaudīgo pikapu 1500 RHO, kas nomainīs iepriekšējo jaudas virsotni TRX. Lasīt vairāk

 

Čehu zīmola Škoda dīleris turpmāk arī Pārdaugavā (+VIDEO)

Skandi Motors autocentru Rīgā iepretim tirdzniecības centram Spice pazīst ikviens, kam kaut reizi gadījies braukt pa Lielirbes ielu Jūrmalas virzienā. Pavisam nesen tajā iekārtojies jauns un Latvijā ārkārtīgi pieprasīts zīmols - Škoda. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO) 1

Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, TV Autoziņas devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes Camry. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 35

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti