“Statoil Fuel & Retail” mainīs nosaukumu uz “Circle K” 11

 
Statoil Fuel & Retail Latvia | 22.septembris 2015 16:59

“Statoil Fuel & Retail” visām  pilna servisa degvielas uzpildes stacijām Eiropā plāno mainīt nosaukumu no “Statoil” uz globālo ērtas iepirkšanās zīmolu “Circle K”. 

Sākot ar 2016. gada maiju, visās Statoil zīmola degvielas uzpildes stacijas Skandināvijā, Baltijas valstīs, Polijā un Krievijā tiks uzsākta zīmola maiņa uz jauno, globālo “Circle K” zīmolu. Jaunais ērtas iepirkšanās zīmols “Circle K” turpmāk aizstās esošos kompānijas “Couche-Tard” mazumtirdzniecības zīmolus “Mac’s”, “Circle K” un “Kangaroo Express” ASV un Āzijā, kā arī mazumtirdzniecības zīmolu “Statoil” Eiropā.

Foto: Publicitātes attēls

Līdz pat 2010. gadam “Statoil Fuel & Retail”  bija mazumtirdzniecības uzņēmums un daļa no naftas un gāzes ieguves kompānijas “Statoil ASA”. 2012. gadā mazumtirdzniecības uzņēmumu “Statoil Fuel & Retail” pārņēma viens no pasaules lielākajiem ērtas iepirkšanās un mazumtirdzniecības uzņēmumiem Alimentation Couche-Tard Inc. (“Couche-Tard”), un līdz ar uzņēmuma iegādāšanos tika iegūtas tiesības arī izmantot “Statoil” nosaukumu mazumtirdzniecībā līdz pat 2021. gadam.

“Couche-Tard” prezidents un izpilddirektors Braiens Hanašs (Brian Hannasch) norāda: “Viena globāla zīmola izveide mūs darīs stiprākus, palīdzēs mums stiprināt uzņēmuma kultūru un  atvieglos mūsu pircēju ikdienu. Viens no iemesliem, kādēļ iegādājāmies “Statoil Fuel & Retail”, bija mērķis nostiprināt mūsu pozīcijas arī Eiropā un izveidot vienotu pamatu turpmākai izaugsmei reģionā. Sasniegt šo mērķi ar vienu globālu zīmolu būs vienkāršāk.”

Foto: Publicitātes attēls

“Couche-Tard” vīzija ir izveidot jauno “Circle K” par pasaules iecienītāko ērtas iepirkšanās un degvielas iegādes vietu. “Lai kur arī jūs apmeklētu “Circle K” – Eiropā, ASV, Kanādā vai citur, mūsu mērķis ir piedāvāt ērtu iepirkšanos, ātru un draudzīgu apkalpošanu, vēl labākus produktus un pakalpojumus visiem, kas dodas ceļā.” stāsta B. Hanašs.

Zīmola maiņu no “Statoil” uz “Circle K”  Eiropā vadīs  “Statoil Fuel & Retail” izpilddirektors Jakobs Šrams (Jacob Schram). “Kļūt par daļu no globālā zīmola “Circle K” mums paver daudz iespēju. Apvienojot lielo starptautisko mazumtirgotāju saimi vēl ciešāk, mēs varēsim vēl vairāk paātrināt mūsu biznesa izaugsmi Eiropā,” norāda J. Šrams.

Esošais “Circle K” šobrīd ir viens no lielākajiem un pasaulē pazīstamākajiem kompānijas “Couche-Tard” zīmoliem. Tas jau šodien ir nosaukums tūkstošiem veikalu un degvielas uzpildes staciju 14 valstīs. Jaunais, globālais “Circle K” zīmols ir pielāgots izmantošanai jaunajos tirgos.

Pirmās degvielas uzpildes stacijas Eiropā, kurās tiks ieviestas pārmaiņas, būs Norvēģijā un Zviedrijā. Tās  būs daļa no starptautiska uzņēmuma ar turpat 15 000 “Circle K” ērtas iepirkšanās veikaliem un degvielas uzpildes stacijām,  kurās tiek nodarbināti 100 000 aizrautīgu mazumtirdzniecības darbinieku. Tādējādi kopā tie ik dienu apkalpos miljoniem cilvēku, kas dodas ceļā visā pasaulē.  

Par Alimentation Couche-Tard Inc.:
“Couche-Tard” ir vadošais Kanādas ērtas iepirkšanās segmenta mazumtirgotājs. ASV tas ir lielākais ērtas iepirkšanās veikalu operators, ņemot vērā uzņēmuma veikalu skaitu. Eiropā “Couche-Tard” ir līderis ērtas iepirkšanās un degvielas mazumtirdzniecībā Skandināvijā un Baltijas valstīsun Polijā.
2015. gada 19. jūlijā “Couche-Tard” tīklā bija 7 987 ērtas iepirkšanās veikali Ziemeļamerikā, ieskaitot 6 556 degvielas uzpildes stacijas. Ziemeļamerikā uzņēmumam ir 15 biznesa vienības, ieskaitot 11 ASV, kas koordinē darbību 41 ASV štatā, un četras biznesa vienības Kanādā, kas koordinē darbību visās 10 Kanādas provinces. Ziemeļamerikā uzņēmums nodarbina 80 000 darbinieku.

Eiropā “Couche-Tard” ir pārstāvēts ar plašu mazumtirdzniecības tīklu Skandināvijā (Norvēģijā, Zviedrijā un Dānijā), Polijā, Baltijas valstīs (Igaunijā, Latvijā un Lietuvā) un Krievijā, kopā 2 229 degvielas uzpildes stacijās (2015. gada 19. jūlija dati). Lielākā daļa no šīm tirdzniecības vietām ir pilna servisa degvielas uzpildes stacijas, kas piedāvā gan degvielu, gan produktus un pakalpojums, bet pārējās ir automātiskās degvielas uzpildes stacijas, kas tirgo tikai degvielu. Uzņēmums piedāvā arī stacionāro enerģiju, degvielu jūras transportam, aviācijas degvielu, smērvielas un ķimikālijas. Uzņēmumam ir arī degvielas uzglabāšanas termināli un degvielas bāzes sešās valstīs. Kopā ar franšīzes stacijām, Statoil tīklā ir nodarbināti 19 000 darbinieku visā Eiropā.
Papildus vēl 4 700 veikalu pārvalda neatkarīgi operatori ar “Circle K” zīmolu 12 valstīs un pasaules reģionos (Ķīnā, Guamā, Hondurasā, Honkongā, Indonēzijā, Japānā, Makau, Malaizijā, Meksikā, Filipīnās, Apvienotajos Arābu Emirātos un Vjetnamā), kas kopā veidot vairāk nekā 14 900 iepirkšanās vietu visā “Couche-Tard” tīklā.
Couche-Tard ir Kanādas uzņēmums, kura akcijas ir kotētas Toronto fondu biržā (TSE : ATD.A un ATD.B).

Foto: Publicitātes attēls

 
Visi komentāri
 
DE 22.septembris 2015 22:30
14 0 Atbildēt

Statoil man patīk labāk!

GB12 22.septembris 2015 23:40
13 0 Atbildēt

Piekrītu. tas Aplis K izklausās tād lēts un prasts.

VWfans 23.septembris 2015 7:03
12 0 Atbildēt

Žēl būs šķirties no ierastā Statoil zīmola... Skumji...

Crankshaft 23.septembris 2015 9:01
0 0 Atbildēt

:-) Nu, ja jau Statoil sen vairs nav 100% "Stat", ko tur sērot.

Pildījāmies ""Valstseļļā", tagad pildīsimies "CirkulĪ':-).

No otras puses - kanādiešus var saprast, katra liela koncerna interesēs ir saukties visur vienādi, lai klients pat citā pasaules malā skrietu uz pazīstamo zīmolu kā naktstauriņš uz lampu. :-)))))))))))))

aizejošais 23.septembris 2015 12:25
1 0 Atbildēt

pofig zīmols. Tā nav mana problēma

Tik domāju, ka viņi iešaus sev kājā, vismaz Baltijas tirgū, kur Statoilam ir ļoti laba, mīlēta zīmola aura. Tas ir 'Norvēģis', pie kam pirmais Rietumu benzīntanks! Vēl atceros rindas, lai ielietu beņu uz Jūrmalas gtves, kad šie atvēra pirmo benzīntanku.

Tagad tas būs viens no daudzajiem.

REXX 23.septembris 2015 17:59
0 0 Atbildēt

citats:

"mēs varēsim vēl vairāk paātrināt mūsu biznesa izaugsmi Eiropā,” norāda J. Šrams."

Un ne jau par benzīna pircējiem te kāds uztraucas, bet gan par globālo korporāciju peļņu.

" Ierindas" pircējiem tak vienalga. Cena/kvalitāte izsķir visu.

Palaidniex 24.septembris 2015 8:59
0 0 Atbildēt

Nu, nu... Kā tieši nosaukums - Kaplis (Circle-K -> Aplis-K -> Kaplis) - veicinās peļņu?

Un cik izmaksās (peļņu tas nunemaz nenoēdīs) tas rebrandings - pārbūve, reklāmu nomaiņa utt...

Ja ZAmurikā tas brandss kādam kaut ko nozīmē, tad Eiropā - diezin vai...

Un cik Amīšu brauc uz Eiropu, lai atrastu atpazīštamu degvielas stacijas brendu?

Toties cik vietējo iebraucot Polijā (piemirstot par šo nosaukumu maiņu) nepabrauks garām bijušajam Statoilam, nospriežot, ka tur kaut kāds mēsls atvēries...

Crankshaft 24.septembris 2015 9:02
2 0 Atbildēt

smaidiigais

pofig zīmols. Tā nav mana problēma

Tik domāju, ka viņi iešaus sev kājā, vismaz Baltijas tirgū, kur Statoilam ir ļoti laba, mīlēta zīmola aura. Tas ir 'Norvēģis', pie kam pirmais Rietumu benzīntanks! Vēl atceros rindas, lai ielietu beņu uz Jūrmalas gtves, kad šie atvēra pirmo benzīntanku.

=====================

Hmm, vai tik pirmais nebija NESTE Pērnavas un Vagonu ielas stūrī... Bet pie Statoil nosaukuma un vizuālā tiešām

bija pierasts :-) Toties uz Jūrmalas gatves neviena benzīntanka nav vēl šobaltdien... Varbūt domāji Ulmaņa gatvi, pie lidostas pagrieziena? :-)))))))

Artūrs 24.septembris 2015 11:19
1 0 Atbildēt

Ja godīgi, tad izskatās diezgan prasti.

df 25.septembris 2015 17:25
0 0 Atbildēt

Var īpaši nepādzīvot, tāpat benzintanki pēc dažiem gadiem sāks atmirt. Kādreiz (vēl mūsu dzīves laikā) to būs tikpat daudz, cik pašlaik ir gāzes balonu maiņas kantoru.

Vārds 12.augusts 2016 20:32
0 0 Atbildēt

Tiešām lēti izskatās. Šāds zīmols neiedrošina uzticību, redzēs būs tie aplīši pustukši un staloil atpazīstamību pārņems shell

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti