papildināts ar CSDD komentāru; Ejot ikgadējo tehnisko apskati, radās jautājumi, kas būtu jāapspriež 138

Foto: iAuto.lv

Jānis Pipars speciāli iAuto | 25.novembris 2015 18:07

CSDD inspektors saka, ka bremžu trubiņas ir sarūsējušas un liek atzīmi 2, kas liek atgriezties un iet atkārtotu apskati. Kā apstrīdēt tehniskās apskates protokolu?

Aizbraucot uz servisu veicot trubiņu apskati meistars notīra apaugušo trubiņu no sāls un dubļiem un nesaskata bojājumu tādā līmenī, ka tās būtu jāmaina!

Veicot atkārtotu apskati CSDD inspektors neliek pat brīdinājuma atzīmi 1 par bremžu trubiņu stāvokli.

Pārbaudē, lai liktu atzīmi 2, kas man liek veikt obligātus remonta darbus un atgriezties uz atkārtotu CSDD apskati ir jābūt skaidram defektam. Bremzes lietojot netur, nebremzē, nepilda savas funkcijas, to uzrāda atbilstoši sertifikāciju izgājuši diagnosticējošie aparāti un tiek izslēgts cilvēciskais faktors!

Vajadzīgs noteikt stingrus parametrus, kad liek novērtējuma atzīmi 1, kad 2!

Aprūsējušas bremžu trubiņa gadījumos mani apmierinātu atzīme 1, kas norādītu, ka brīdināts esmu, bet apskati izeju un tālāk ir mana atbildība.

Uzskatu, ka vērtējums ar atzīmi 1 var balstīties uz inspektoru, bet vērtējums 2 un augstāk ir jābalsta uz mērierīču rādījumiem! Kā domā Tu?

Papildināts ar CSDD komentāru: Kā rīkoties, ja nepiekrītat transportlīdzekļa tehniskā stāvokļa novērtējumam?

Autovadītājam nekavējoties pēc tehniskās apskates (nepametot tehniskās apskates vietu) jāvēršas pie tehniskās apskates stacijas priekšnieka vai CSDD nodaļas vadītāja. Ja domstarpības nav atrisināmas attiecīgajā tehniskās apskates stacijā vai CSDD nodaļā, autovadītājam 5 (piecu) darba dienu laikā jāiesniedz rakstisku iesniegumu ar domstarpību detalizētu izklāstu CSDD Pārvaldē, Rīgā, Miera ielā 25.
Pēc iesnieguma saņemšanas, speciāla komisija veiks atkārtotu transportlīdzekļa tehniskā stāvokļa novērtēšanu un pieņems lēmumu par inspektora piešķirtā novērtējuma atbilstību transportlīdzekļa tehniskajam stāvoklim. Līdz šīs pārbaudes veikšanai ir aizliegts veikt jebkāda veida remontdarbus.

Uzraksti mums uz iauto (at) iAuto. lv savu pieredzi vai arī spied šeit >>> Ziņo!

 
138 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
jaaanis 25.novembris 2015 10:25
105 1 Atbildēt

Nu, pēdējais ieteikums ir nereāls. Automašīnas ritošās daļas pārbaude ir tikai inspektora subjektīvais viedoklis un es nespēju iedomāties kādām jābūt iekārtām vai stendiem, kas varētu jebkurai mašīnai atklāt visus ritošās daļas defektus.

P.S. Uzskatu, ka tehniskā apskate ir sava veida loterija. Viss atkarīgs pie kura inspektora trāpīsi. Ir inspektori kuri redz visus defektus, ir kuri redz tikai ļoti būtiskus un ir arī tādi kuri saskata neesošus defektus (piemēram: pārāk bāli pagriezienu lukturi).

iJuris 25.novembris 2015 10:56
94 18 Atbildēt

TA tik tiešām ir loterija, zinu vairākus gadījumus kad ar pilnīgi beigtu stūres pirkstu ir izieta, un, kad tikko mainītu buksi, sauc par beigtu...

Pagrieziena blāvumu jau nu gan varētu ar stendu mērīt, jo kā zināms ne visi cilvēki krāsas redz vienādi

JautāJUMS 25.novembris 2015 11:50
94 44 Atbildēt

Nav brīnums ka uz ceļiem notiek tik daudz dažādu avāriju jo cilvēku domāšana ir ,,fenomenāla'' ko gan domā raksta autors ar piemēru (Aprūsējušas bremžu trubiņa gadījumos mani apmierinātu atzīme 1, kas norādītu, ka brīdināts esmu, bet apskati izeju un tālāk ir mana atbildība).Kā vispār uz koplietošanas ceļiem pieļaujama doma ,,mani tas apmierina ,mana atbildība'' un tā domā vesels pie pilna saprāta esošs cilvēks? Vai viņa atbildība palīdzēs piecelt no mirušajiem kādu no viņa avārijā nogalinātajiem?

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ:Škoda Octavia RS-vairāk komforta, nezaudējot sportisko tvērienu (+VIDEO) 2

Jaunā Škoda Octavia RS būs īsts atradums tiem, kam nepatika iepriekšējā modeļa pārlieku cietā balstiekārta. Šeit saglabāts sportiskais tvēriens, bet piekare ir blīva, nevis cieta. Tā ir atšķirība. Lasīt vairāk

 

Nākamgad F-1 čempionātā vēl viens krievu pilots - Ņikita Mazepins

F-1 čempionāta ASV komanda "Haas" apstiprinājusi, ka krievs Ņikita Mazepins vienojies par startu komandā vairāku gadu garumā, sākot ar 2021.gada pasaules čempionātu. Lasīt vairāk

 

Audi gatavo bronzas TT un TTS (+ FOTO) 1

Vācijas autobūves kompānija Audi nākamā gada vasarā sola sportisko modeļu TT un TTS Bronze Selection versiju. Lasīt vairāk

 

Sniegs un apledojums vietām valstī apgrūtina braukšanu

Pirmdienas rītā apledojums un sniegs vietām apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC) Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti