CSDD inspektors saka, ka bremžu trubiņas ir sarūsējušas un liek atzīmi 2, kas liek atgriezties un iet atkārtotu apskati. Kā apstrīdēt tehniskās apskates protokolu?
Aizbraucot uz servisu veicot trubiņu apskati meistars notīra apaugušo trubiņu no sāls un dubļiem un nesaskata bojājumu tādā līmenī, ka tās būtu jāmaina!
Veicot atkārtotu apskati CSDD inspektors neliek pat brīdinājuma atzīmi 1 par bremžu trubiņu stāvokli.
Pārbaudē, lai liktu atzīmi 2, kas man liek veikt obligātus remonta darbus un atgriezties uz atkārtotu CSDD apskati ir jābūt skaidram defektam. Bremzes lietojot netur, nebremzē, nepilda savas funkcijas, to uzrāda atbilstoši sertifikāciju izgājuši diagnosticējošie aparāti un tiek izslēgts cilvēciskais faktors!
Vajadzīgs noteikt stingrus parametrus, kad liek novērtējuma atzīmi 1, kad 2!
Aprūsējušas bremžu trubiņa gadījumos mani apmierinātu atzīme 1, kas norādītu, ka brīdināts esmu, bet apskati izeju un tālāk ir mana atbildība.
Uzskatu, ka vērtējums ar atzīmi 1 var balstīties uz inspektoru, bet vērtējums 2 un augstāk ir jābalsta uz mērierīču rādījumiem! Kā domā Tu?
Papildināts ar CSDD komentāru: Kā rīkoties, ja nepiekrītat transportlīdzekļa tehniskā stāvokļa novērtējumam?
Autovadītājam nekavējoties pēc tehniskās apskates (nepametot tehniskās apskates vietu) jāvēršas pie tehniskās apskates stacijas priekšnieka vai CSDD nodaļas vadītāja. Ja domstarpības nav atrisināmas attiecīgajā tehniskās apskates stacijā vai CSDD nodaļā, autovadītājam 5 (piecu) darba dienu laikā jāiesniedz rakstisku iesniegumu ar domstarpību detalizētu izklāstu CSDD Pārvaldē, Rīgā, Miera ielā 25.
Pēc iesnieguma saņemšanas, speciāla komisija veiks atkārtotu transportlīdzekļa tehniskā stāvokļa novērtēšanu un pieņems lēmumu par inspektora piešķirtā novērtējuma atbilstību transportlīdzekļa tehniskajam stāvoklim. Līdz šīs pārbaudes veikšanai ir aizliegts veikt jebkāda veida remontdarbus.
Uzraksti mums uz iauto (at) iAuto. lv savu pieredzi vai arī spied šeit >>> Ziņo!
Nu, pēdējais ieteikums ir nereāls. Automašīnas ritošās daļas pārbaude ir tikai inspektora subjektīvais viedoklis un es nespēju iedomāties kādām jābūt iekārtām vai stendiem, kas varētu jebkurai mašīnai atklāt visus ritošās daļas defektus.
P.S. Uzskatu, ka tehniskā apskate ir sava veida loterija. Viss atkarīgs pie kura inspektora trāpīsi. Ir inspektori kuri redz visus defektus, ir kuri redz tikai ļoti būtiskus un ir arī tādi kuri saskata neesošus defektus (piemēram: pārāk bāli pagriezienu lukturi).