Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

papildināts ar CSDD komentāru; Ejot ikgadējo tehnisko apskati, radās jautājumi, kas būtu jāapspriež 138

 

Foto: iAuto.lv

Jānis Pipars speciāli iAuto | 25.novembris 2015 18:07

CSDD inspektors saka, ka bremžu trubiņas ir sarūsējušas un liek atzīmi 2, kas liek atgriezties un iet atkārtotu apskati. Kā apstrīdēt tehniskās apskates protokolu?

Aizbraucot uz servisu veicot trubiņu apskati meistars notīra apaugušo trubiņu no sāls un dubļiem un nesaskata bojājumu tādā līmenī, ka tās būtu jāmaina!

Veicot atkārtotu apskati CSDD inspektors neliek pat brīdinājuma atzīmi 1 par bremžu trubiņu stāvokli.

Pārbaudē, lai liktu atzīmi 2, kas man liek veikt obligātus remonta darbus un atgriezties uz atkārtotu CSDD apskati ir jābūt skaidram defektam. Bremzes lietojot netur, nebremzē, nepilda savas funkcijas, to uzrāda atbilstoši sertifikāciju izgājuši diagnosticējošie aparāti un tiek izslēgts cilvēciskais faktors!

Vajadzīgs noteikt stingrus parametrus, kad liek novērtējuma atzīmi 1, kad 2!

Aprūsējušas bremžu trubiņa gadījumos mani apmierinātu atzīme 1, kas norādītu, ka brīdināts esmu, bet apskati izeju un tālāk ir mana atbildība.

Uzskatu, ka vērtējums ar atzīmi 1 var balstīties uz inspektoru, bet vērtējums 2 un augstāk ir jābalsta uz mērierīču rādījumiem! Kā domā Tu?

Papildināts ar CSDD komentāru: Kā rīkoties, ja nepiekrītat transportlīdzekļa tehniskā stāvokļa novērtējumam?

Autovadītājam nekavējoties pēc tehniskās apskates (nepametot tehniskās apskates vietu) jāvēršas pie tehniskās apskates stacijas priekšnieka vai CSDD nodaļas vadītāja. Ja domstarpības nav atrisināmas attiecīgajā tehniskās apskates stacijā vai CSDD nodaļā, autovadītājam 5 (piecu) darba dienu laikā jāiesniedz rakstisku iesniegumu ar domstarpību detalizētu izklāstu CSDD Pārvaldē, Rīgā, Miera ielā 25.
Pēc iesnieguma saņemšanas, speciāla komisija veiks atkārtotu transportlīdzekļa tehniskā stāvokļa novērtēšanu un pieņems lēmumu par inspektora piešķirtā novērtējuma atbilstību transportlīdzekļa tehniskajam stāvoklim. Līdz šīs pārbaudes veikšanai ir aizliegts veikt jebkāda veida remontdarbus.

Uzraksti mums uz iauto (at) iAuto. lv savu pieredzi vai arī spied šeit >>> Ziņo!

 
Visi komentāri
 
jaaanis 25.novembris 2015 10:25
105 1 Atbildēt

Nu, pēdējais ieteikums ir nereāls. Automašīnas ritošās daļas pārbaude ir tikai inspektora subjektīvais viedoklis un es nespēju iedomāties kādām jābūt iekārtām vai stendiem, kas varētu jebkurai mašīnai atklāt visus ritošās daļas defektus.

P.S. Uzskatu, ka tehniskā apskate ir sava veida loterija. Viss atkarīgs pie kura inspektora trāpīsi. Ir inspektori kuri redz visus defektus, ir kuri redz tikai ļoti būtiskus un ir arī tādi kuri saskata neesošus defektus (piemēram: pārāk bāli pagriezienu lukturi).

Ess 25.novembris 2015 12:22
15 2 Atbildēt

Man arī gadījās, ka vienīgais defekts bija bālās lampiņas... laipni ieteica blakus esošo veikaliņu, kur tās varēja iegādāties + par diezgan lielu maksu uzreiz nomainīt. Uzlīmi dabūju, bet palika sajūta, ka tas šie lobē to veikalu.

Kanibaals 25.novembris 2015 19:10
3 5 Atbildēt

kopš aizliegtas ir ar kadmiju tonētas spuldzes tad krāsotās spuldzes paliek ātrāk blāvas kā izdeg. Tā kā jāmaina ir.

JP5 25.novembris 2015 22:57
10 10 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu!

Automašīnai ir jābūt labā tehniskā stāvoklī!

Jā viens inspektors bremžu caurules novērtē ar 2, tajā pat laikā nav konstatēta bremžu šķidruma noplūde, bremžu diagnostikas sistēma uzrāda visu normas robežās.

Automašīna ir normālā tehniskā stāvoklī, bet ar novērtējumu 2 man ir praktiski jānovērš trūkumi!

Iebraucot servisā ar vērtējumu 2 - stipri korodējis bremžu cauruļvads!

Meistars veic bremžu cauruļvadu tīrīšanu no apaugumiem un nosaka, ka problēma nav tik traka un cauruļvadi ir lietošanas kārtībā!

Atgriežos uz atkārtoto apskati, kur cits inspektors apskata bremžu caurules un ieliek vērtējumu 0 - apskate bez trūkumiem.

Man par pirmo vērtējumu 2 bija jātērē laiks, papildus izdevumi un jāmaksā 15.Eur par atkārtoto apskati!

Kas beigās sanāk, vērtējums CSDD bija neadekvāts, kā rezultātā man bija papildus nevajadzīgi tēriņi un pazaudēts laiks, jo CSDD TEHNISKĀ APSKATE PAR DAUDZ BALSTĀS UZ CILVĒCISKO FAKTORU!

Šeit arī vēršu uzmanību uz to, ka ir jāpārskata vērtējumu nozīmīgums!

Ja man būtu ielikts vērtējums 1 es tāpat apmeklējot servisu pārbaudītu bremžu cauruļu stāvokli un vajadzības gadījumā veiktu remontdarbus, bet man to nevajadzētu veikt piespiedu kārtā un maksāt par atkārtoto apskati!

Uzskatu, ka vērtējums ar atzīmi 1 var balstīties uz inspektoru, bet vērtējums 2 un augstāk ir jābalsta uz mērierīču rādījumiem, kurus uzskatāmi izskaidro inspektors!

Savukārt izmantojamām mērierīcēm ir jābūt atbilstoši sertificētām un kontrolētām pēc to paredzētajām normām!

Visām mērierīcēm jābūt izietām sertifikācijas pārbaudēm, ko inspektoram pēc pieprasījuma ir jāuzrāda klientam!

Ļoti svarīgi būtu, lai CSDD pārskata vērtējumu izlikšanu un samazina inspektoram likt vērtējumus, kas ir apšaubāmi, balstīti uz cilvēcisko faktoru!

Ja vērtējums ir tāds, kas liek atgriezties uz atkārtotu apskati tam jābūt pamatotam, piemēram bremžu cauruļu gadījumā: bremžu diagnostikas stends uzrādīja normu, inspektors neatrada bremžu šķidruma noplūdi, tad nedrīkst likt vērtējumu 2, jo tas ir balstīts uz cilvēcisko faktoru!

iJuris 25.novembris 2015 10:56
94 18 Atbildēt

TA tik tiešām ir loterija, zinu vairākus gadījumus kad ar pilnīgi beigtu stūres pirkstu ir izieta, un, kad tikko mainītu buksi, sauc par beigtu...

Pagrieziena blāvumu jau nu gan varētu ar stendu mērīt, jo kā zināms ne visi cilvēki krāsas redz vienādi

artis 27.novembris 2015 0:00
7 0 Atbildēt

Jautājumam- Normāli, ka katrs seko sava auto tehniskajam stāvoklim. Pastulbi tehniskie inspektori arvien atradīs iemeslu, lai skati neizlaistu. Dzīvoju GBG, te vispār nevajag skati. Katrs atbildīgs par sava auto . Ziniet, te ir viena avārija 2 gados, tad visas avīzes raksta par to nedēļu. Cita lieta, ja tavas bezatbildības dēļ notiks CSN, vai policija pamanīs kaut kādus defektus- maz neliksies. Momentā apdrošināšana pieaugs kosmiskos apmēros, policija nedēļas laikā liek atrādīt auto ar novērstiem defektiem. Nedod Dievs ja notiek CSN, tad tiesu darbi. Negribu teikt, ka auto varētu nebūt tehniskā kārtībā, bet zinu pāris inspektorus, pie kuriem ar pirmo piegājienu skati neiziesi, ja nav jauns auto, protams. Manam radam raustīja bremžu trubiņas, kamēr notrūka, kaut bija tikai pirms gada mainītas. Kā saka krievi- s duru i hui slamaķ možna!

Aija 25.novembris 2015 11:19
18 5 Atbildēt

Šādiem gadījumiem, ja bukses ir tiešām mainītas, jāņem līdzi servisa dokumenti, kas to apliecina. Vīram šādi ir bijis - saka, ka vecas, jāmainot. Liels gan bija inspektora pārsteigums, kad tika uzrādīta svaiga pavadzīme no servisa, kura apliecināja, ka ir mainītas bukses un pavadzīme izrakstīta tikai pāris stundas atpakaļ.

TA ir tiešām viena liela loterija - kā paveicas. TA naktī inspektors (ar brillēm) piesējās visādiem niekiem, par kuriem servisā pasmējās un pajautāja kāpēc neieraudzīja to vai to, kas būtu jālabo.

Jānis 25.novembris 2015 13:06
13 4 Atbildēt

Beidz diskriminēt cilvēkus ar brillēm. Var gadīties, ka tie redz labāk nekā tu, tādēļ arī pamana vairāk. :)

Kanibaals 25.novembris 2015 19:11
5 1 Atbildēt

Bez brillēm vēl neviens nav palicis. Kļūstot vecākām tās būs gribot negribot, pat ja it kā var iztikt.

JautāJUMS 25.novembris 2015 11:50
95 44 Atbildēt

Nav brīnums ka uz ceļiem notiek tik daudz dažādu avāriju jo cilvēku domāšana ir ,,fenomenāla'' ko gan domā raksta autors ar piemēru (Aprūsējušas bremžu trubiņa gadījumos mani apmierinātu atzīme 1, kas norādītu, ka brīdināts esmu, bet apskati izeju un tālāk ir mana atbildība).Kā vispār uz koplietošanas ceļiem pieļaujama doma ,,mani tas apmierina ,mana atbildība'' un tā domā vesels pie pilna saprāta esošs cilvēks? Vai viņa atbildība palīdzēs piecelt no mirušajiem kādu no viņa avārijā nogalinātajiem?

mārča 25.novembris 2015 12:00
17 26 Atbildēt

Ko tu tur muldi? Ja reiz tās trubas ir tik veselas. lai izietu atkārtoto pārbaudi, tad kā var neizlaist pirmajā apskates reizē? Iespraud savu demagoģiju!

aarchus 25.novembris 2015 13:36
13 13 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu, pie tam, labāk šāds cilvēciskais faktors pie tehniskās apskates nekā katra paša atbildība un cilvēciskais faktors uz ielas.

truba 26.novembris 2015 22:18
6 0 Atbildēt

dumjš tu esi,tādam kā tev iestāstīs ka riepās vasaras gaiss uz ziemas gaisu arī jāmaina.

skatītājs 29.novembris 2015 20:34
10 0 Atbildēt

Atbildība vienmēr būs autovadītājam,vesala vai bojāta automašīna!TA ir 100%bizness csdd un viņu apaudzētiem privātajam sektoram.Visu var redzēt uz samaksas kvīts par ko maksājam!!! ,,Ejam uz ātruma rekordu ar elektromobīli".....Koplietošanas CEĻI,nepieminiet,cilvēki iedzīti stresā un sākas ziepes

aha 29.novembris 2015 23:09
2 0 Atbildēt

tik daudz avāriju nudien nenotiek dēļ bremžu trubiņām vai citiem tehniskiem defektiem.Tad papēti statistiku un pārliecināsies,ka 1-2 vietu dala dzērāji un pārgalvji ar nulles pieredzi.Ja avarētu tikai 2 vietā ar 1 izietie auto,mums avāriju nebūtu vispār.

aansis 25.novembris 2015 11:55
25 6 Atbildēt

Aizbraucu uz skati ar klabošu piekari. Aizbraucu tādēļ, ka neviens nevar atrast, kas klab. Besī... Gribu sataisīt... Skatē inspektors liek 1, jo kaut kas klab. Norādu, ka viņa pienākums ir izskaidrot bojājumus... Izlabo uz 0 un pasūta... Par ko naudu maksāju?

Jānis 25.novembris 2015 13:10
6 11 Atbildēt

Varbūt arī motora diagnostiku un pilnu kļūdu sarakstu ar viņam ir jāizsniedz? Tas taču nav serviss...

jaaanis 25.novembris 2015 14:01
11 0 Atbildēt

Nesen kaut kādā raidījumā kā reiz CSDD pārstāvis stāstīja, ka tuvā nākotnē ir plānots apskatēs arī slēgties klāt pie automašinas datora, lai varētu konstatēt defektus par nestrādājošiem airbag-iem, abs-iem u.c. defektiem, par kuriem arī liks 2.

Jānis 26.novembris 2015 11:33
3 1 Atbildēt

Jā. Šo es arī dzirdēju, bet tas būs vēl tikai nākotnē un arī tikai jauniem auto. Nu nosacīti jauniem uz to laiku. Pēc 2015.g. izlaiduma laikam. Kā atī inspektoram nebūs pienākums izskaidrot visas kļūdas :)

ledus9 26.novembris 2015 21:28
10 0 Atbildēt

Protams, ka jāizsniedz! Parēķiniet, kāds sanāk darba stundas izcenojums CSDD pakalpojumiem. Kurā servisā ir tāda darba stundas cena? Par to naudu jau varēja prasties un nodrošināt kaut viduvēja servisa līmenim atbilstošu pakalpojumu.

artis 27.novembris 2015 0:03
0 1 Atbildēt

Jautri!

aansis 27.novembris 2015 10:12
6 0 Atbildēt

Tavā sarkasmā kaut kā nemanīju atbildi uz jautājumu, par ko tad es maksāju... Piekrītu - tas nav serviss. Bet kas tas ir? Kantoris, kas nespēj identificēt piekares defektu un novērtēt auto tehnisko stāvokli? Ko spēj? Kas īsti ir pakalpojums? Neko neizsakošas uzlīmes ielīmēšana logā?

arnis 25.novembris 2015 14:52
3 3 Atbildēt

nelecies atbrauc uz normālu servi būs ok

aansis 27.novembris 2015 10:37
2 1 Atbildēt

Kur jābrauc?

Kanibaals 25.novembris 2015 19:14
5 0 Atbildēt

man bija tas pats, speciāli uzprasījos, lai pasaka kas klab nonāca pie secinājuma, ka iespējams stūres stienis, bet pārliecināts tāpat nekļuvu.

sofers 25.novembris 2015 12:06
16 19 Atbildēt

Man bija tā kad stūres reikai visas 4.skrūves bija nedaudz atskrūvējušās (vaļīgas)-neizlaida.Pievilka servisā skrūves saka kad esot labi-servisa večiem saku kad nomainiet arī bukses reikai,lai samaina visu ko vajag jaunu.Tā arī servisa veči izdara.Aizbraucu uz CSDD,šie man prasa kur mainīji-saku servisā,kurā saku tādā un tādā.Nu ja mēs Tevi nelaidīsim cauri,tāpēc kad nēesi mainīlis autorizētā servisā!Tev VW mašīna tātad bija jāmaina VW centrā-mēs Tevi nelaidīsim....Izlamājos riktīgi-saku labi nelaidiet gaidīsim rītu (jo bija vakars)iesim prie priekšnieka un risināsim problēmu.Divata paši paruca zem deguna pavilka laiku pačakarēja mani un veica ierakstu lapā Auto teicamā tehniskā stāvoklī!

eseris 25.novembris 2015 12:28
18 2 Atbildēt

un tu nesaprati ka gaida naudiņu ?!?!?!?

arnis 25.novembris 2015 15:07
4 3 Atbildēt

neesiet skopi būsiet laimīgi un ar skati logā ne jau visi stulbie likumi jāpilda tā musu tizlā valstiņ cenšas eiropai ielīst DIRSĀ visās jomās tik untā tā eiropa pašķīdīs joar tādu zagļu politiku ilgi nevilks tā tam būs būt.

ekhemmm 25.novembris 2015 16:51
13 0 Atbildēt

NU ja tu esi bagāts, tad maksā, bet es netaisos LIEKU naudu, kas man nav LIEKA, maksāt!

GB12 25.novembris 2015 13:56
16 1 Atbildēt

Neticu nevienam vārdam.

Levirim 25.novembris 2015 12:18
12 0 Atbildēt

Man tāds pats gadījums bija mēnesi atpakaļ ejot skati. piesējās pie gāzēm par 0.06 lielākas nekā drīkst būt. ielika 2. es izbrtaucu no skates, apbraucu aplīti un atgriezos atpakaļ. bez neviena aizrādījuma izieta skate pēc pus stundas

ak 26.novembris 2015 8:12
7 2 Atbildēt

Ja jau tik gudrs esi, aplīti varēji izbraukt jau pirms apskates. Nevis uzkāpt uz grābekļa, un tad braukt 2x.

es 25.novembris 2015 12:19
17 9 Atbildēt

Un kā ar to,ka mašinu baksta ar skruvgriezi? Tas ir pieļaujams?

Pec manam domam tadu lietu ka skruvgriežbakstišanmašinaas csdd darbiniekiem ari nevajadzetu atļaut!

LMT 25.novembris 2015 12:24
15 11 Atbildēt

Bail, ka opelim izbakstīs cauri?

es 25.novembris 2015 18:07
10 8 Atbildēt

Ar opeli nebraucu. Bet reali bakstot ar skruvgriezi boja manu ipašumu. Tev nebutu pretenzijas ja es aizietu un ar skruvgriezi saktu bakstit tavu mašīnu?

RTA 25.novembris 2015 12:29
4 0 Atbildēt

Man bija aprūsējušas trubiņas 2p. nomainīju

juris 25.novembris 2015 12:32
3 12 Atbildēt

Ko gan tik tur nepieņem darbā ,tas ir murgs !!! Nevar taču tagad likt arī sētniekam būt par ķirurgu vai grāmatvedi . Ja CSDD pieņemtu darbā uz teh.apsk. automehāniķus tad mēss visi kā viens uz atkārtotajām apskatēm brauktu pa 2-3 reizēm . Lai kā nebūtu bet tā nu ir :( :(

baldijs 25.novembris 2015 12:41
17 1 Atbildēt

inspektoram nav jānotīra katra mašīna, lai pārliecinātos ka zem netīrumu kārtas ir nesarūsējušas bremžu trubiņas, par buksēm runājot - man arī gadījās, ka 3 dienas pirms apskates mainītas bukses par beigtām gribēja pataisīt, kad piesolīju taisīt skandālu, paskatījās ''vērīgāk''

ups 25.novembris 2015 12:48
7 8 Atbildēt

Pirmo reizi dzirdu kaut ko pratigu...tas patiesam ta ir..nevaretu but ta ka inspektors butu tas dievs ...nu protams nedrikstetu but runa ja neizlaiz ar kustosiem stures pirkstiem utt (lai gan Jelgava ta tas ir )paskataties tur blakus CSDD placos esosas masinas tur redzesiet noteikti ka CSDD darbonis ir bijis uzpirkts kas ir atzinis tadu masinu par derigu satiksme....bet ir loti daudz tadu gadijumu kad inspektors izbrake masinu ,kaut ari pec tam servisa meistari brinas par inspektora lemumu...

gunis 25.novembris 2015 12:49
2 8 Atbildēt

Apskates stacijās notiek visādi brīnumi,ieliek 2 pat par jaunu tikko mainītu detaļu[aizmugurējie sailenbloki-bukses],aizbrauc no servisa meistars uz atkārtoto un pasaka vai neredz,ka viņi ir jauni,tikko mainīti,atbild-nu mums jau kaut kas jāieraksta,tā kā dažreiz par tādām lietām piekasās,kam it kā nebūtu nekāda sakara ar satiksmes drošību,bet bremzēm un stūres iekārtai gan jābūt tiešām kārtībā,tāda aprūsējusi caurulīte var plīst vis negaidītākajā brīdī.

A2 25.novembris 2015 13:07
6 0 Atbildēt

Apskatē viņiem patīk kad bremžu trubiņas ir notīrītas ar drāšu birsti un nokrāsotas ar grunts krāsu, tā man vecajam rūseklim bmv viņi ieteica un turpmāko katru gadu pirms apskates tā darīju un nekādu problēmu.

dArtanjans 25.novembris 2015 13:25
6 11 Atbildēt

Es Liepājā tavu gājienu izdarīju,negribēja laist tik un tā jo neesot nomainijis.Kad paprasīju,kā viņš nosaka korozijas biezumu,šamais atņurdēja,ka uz aci.Ņi hu ja CSDD firmā spečuki rušina,glaz-almaz.Vienreiz speciāli pirms skates Adam auto;Liepājā; iebraucu bremzītes notestēt.Viss OK.Aizvilku līdz Grobiņai,nu 6-7 km,inspektors manā klātbūtnē dročī to pulti tik ilgi,kamēr bremžu nav.Velku ara servisa papīru,prasu-kātā var būt,atbild,ka nedrīkst komentēt.

Jans 26.novembris 2015 23:28
5 0 Atbildēt

Es ar tā darīju līdz brīdim kad krustojumā vajadzēja iespiest pedāli grīdā un pedālis vienā brīdī pazuda!Rezultāts-sasista mašīna+soda punkti+sods!Vienkārši pārplīsa mazliet aprūsejusi trubiņa!Ja jāmaina tad jāmaina nevis jāekonomē uz savu slinkumu un skopumu.

Zīle 25.novembris 2015 13:07
12 4 Atbildēt

cik esmu novērojusi, inspektori ļoti godprātīgi veic savu darbu, bet cilvēki jau ir dažādi, kā jebkurā darba vietā, un apskatēs venmēr būs kāds, kurš gribēs "izšļūkt" un ja neizdodas, tad vaino inspektoru

Sabozies. 25.novembris 2015 13:13
3 0 Atbildēt

Man liekas visur ir labi, kur mūs nav. Kad raksts ir par servisu, tad lamājam to kvalitāti un meistarus, kad raksts par tehnsiko apskati. Visur gadās ne tie labākie darbinieki un tas tiešām bojā iepaidu par visu uzņēmumu. Bet man ir gadījies gan ka CSDD ir pārāk stingri (tas ir mans viedoklis un ieliek 2 vērtējumu par buksēm) un man ir bijis, ka serviss apkalpo ārpus jebkuras kritikas - pat autorizētais.

Kopumā, labi ka CSDD ir iespēja nepiekrist vērtējumam un to pārsūdzēt vai nu pie priekšnieka vai CSDD Miera ielā. ja mēs to izmantosim, tad cerams CSDD darbs uzlabosies.

JP5 26.novembris 2015 9:15
4 1 Atbildēt

Tev ir laiks un nauda, lai papildus atkārtotai skatei vēl dotos uz Miera ielu apstrīdēt cilvēcisko faktoru!

23 izgaju TA 25.novembris 2015 13:13
7 5 Atbildēt

Un kadas naudas pless pa to visu ieskaitot otreizejo skati 15 euro...kur paliek musu nauda?????????????????????

guntis 25.novembris 2015 13:21
8 6 Atbildēt

Braucot uz teh.apskati jau nu tik daudz vajadzētu ka nomazgāt,transporta līdzekli un notīrīt dubļus...Būtu mana teikšana es tādus netīreļus par to vien triektu ratā,ka neciena līdzcilvēkus,zem dubļu kartas var daudz kas slēpties....

aansis 26.novembris 2015 0:11
6 1 Atbildēt

Lai vispirms līdzcilvēki cieņa mani. Kamēr uzvedīsies kā reketieri, netaisos savu dubļu auto spodrināt viņu priekam. Pietiek jau ko kopt un remontēt, lai auto būtu tehniskā kārtībā atbilstoši pašāa vajadzībām. Man skate ķeksītim, kurā prasības ir zemākas, nav vajadzīga - netaisos ne centa maksāt papildus obligātajām maksājumam.

dumis 26.novembris 2015 22:19
0 0 Atbildēt

Var piekrist Tev un var apstrīdēt. Ja es braucu ar mašīnu tad to gan pa laiciņam nomazgāju. Vasarā sausā laikā mašīna jau būs tīrāka ja brauc tikai pa asvaltu. Ja dzīvo laukos un ir teiksim rudens, pavasaris, dubļi un jābrauc uz TA, nu neko, it kā jau man nevajadzētu braukt mazgātuvē un vēl papildus maksāt. Bet tad pastāv tā iespēja, ka kaut kur būs sakrājušies vairāk dubļi, netīrumi un to vietu noturēs par sarūsējušu. Protams katrs jau var darīt kā pašam patīk, samaksāt vienreiz un nomazgāt no apakšas vai nemazgāt un maksāt otrreiz par apskati.

aansis 27.novembris 2015 10:24
3 1 Atbildēt

"Tanki ņe mojut!" :) Es braucu ar 4x4 - hobijauto, kas noder arī kā ikdienas pārvietošanās līdzeklis, jo otra auto uzturēšana nav izdevīga, neskatoties uz lielo degvielas patēriņu. Auto nav mazgājams Statoilos u.c. vietās, kur ir rotējošās birstes, dēļ aprīkojuma. Iespējas nomazgāt savādāk ir ļoti ierobežotas un dārgas. Otrreiz par apskati dubļu dēļ nemaksāšu - kā jau tas CSDD komentārā minēts, rezultāti ir apstrīdami. Auto apakšu cenšos "mazgāt" pie katras iespējas - vajag tikai, lai līst. Par laimi Rīgā ir daudz vietas, kur krājas lielās peļķes. Bet tā kā skate ir piespiedu rekets, kuras iešanas laiks ar maniem plāniem nav saskaņots, braucu ar tādu auto, kāds nu tas konkrētajā datumā ir.

rt 25.novembris 2015 13:25
18 2 Atbildēt

Aprūsējušas trubiņas ir kā piekakātas apenes.Staigāt jau var..

dumis 25.novembris 2015 13:28
18 0 Atbildēt

Šeit viedokļi var dalīties. Varu piekrist Jautā,JUMS. Apskatē redzot šādas aprūsējušas trubiņas pastāv iespēja to pārbaudīt kādā stāvoklī tā ir. Aprūsējusi, un sarūsējusi, ir divi atšķirīgi vērtējumi. Trubiņas var būt mainītas gadu atpakaļ un jau aprūsējušas, uzsveru, aprūsējušas braucot pa mūsu sāls maģistrālēm. Kaut gan nu jau vairs nē jo šeit mainītās vairs nav metāliskās bet kapara, vara un tās jau nerūsē bet apsūbē, paliek zaļas. Varu tikai ieteikt, pašiem arī pasekot līdzi savam auto tehn. stāvoklim un tad jau arī problēmas būs mazāk. Bet par to, ka ja tās ir sarūsējušas, protams 2-nieks un ir jā maina. Bremzēšanas laikā trubiņā ir liels spiediens un ja tā ir sarūsējusi, izrūsējusi, tā konkrētajā vietā ir plāna un spiediena rezultātā tā plīst izrūsējušajā vietā. Pedālis grīdā un mašīna ir bez bremzēm. Ne katrs noreaģēs un noturēs auto ar rokas bremzi vai ār ātrumiem sinhroni.

Nepiekrītu 26.novembris 2015 9:05
5 5 Atbildēt

Nepiekrītu, jo vienam inspektoram 2 otram 1 vērtējumā, bet abos variantos bremžu caurulēs un sistēmā nav konstatēta bremžu šķidruma noplūde, bremžu stends rāda normu!

Servisā netiek pieņemts lēmums bremžu cauruļu maiņai!

Tās ļoti labi kalpo vēl 4 gadus pēc šādiem atšķirīgiem CSDD inspektoru lēmumiem!

Es par to, ka jāsamazina cilvēciskais faktors inspektoru lēmumiem, kas liek atkārtoti atgriezties uz apskati, ja tie ir tādi, lai atgrieztos, tad tiem jābalstās uz diagnosticējošo iekārtu rādījumiem, kas savukārt ir atbilstoši ir izgājuši sertifikācijas un pārbaudes, lai varētu veikt mērījumus vērtējuma izlikšanai, kas liedz vadītājam iziet auto apskati ar pirmo reizi!

Pārāk liela monopoliska atbildība ir CSDD, automašīnu tehniskā stāvokļa novērtēšanai!

To vajag uzticēt autoservisiem tā mazinot CSDD inspektora ietekmi uz vērtējumu!

Katram vērtējumam ir jābūt pamatotam, tas nedrīkst būt monopolitizēts!

LAIMONS 25.novembris 2015 13:33
11 24 Atbildēt

PILNĪGI PAREIZI JANKA PIPAR ! APSKATĒ TAČU GĀŽ CIK VAR IEGĀZT , LAI TIK NEIZIETU AR PIRMO REIZI . KAUT KAS IR JĀMAINA TAJOS STULBAJOS LIKUMOS . PIRMĀ VIETĀ NAUDA UN TAD TIK CILVĒKS - UN SKAITĀS BRĪVĀ LATVIJA ----KAUNS KA ES DZĪVOJU TĀDĀ VALSTĪ !

plo 25.novembris 2015 13:47
3 0 Atbildēt

viniem nauda ar jaapelna. man 2 ielika par atpakalgaitas uguniem, jo 2 lukturi, Moskvics, kaut vini bij jau 20 gadus, un nevienam netrauceja visu so laiku..

oskars 25.novembris 2015 13:51
10 1 Atbildēt

tapec notiri pats tas aprusejusas trubinas pirms inspektors ieliek tew 2

Jāņonkols no laukiem 25.novembris 2015 13:52
2 5 Atbildēt

Bremžu trubiņu reālo stāvokli var pārbaudīt mašīnai stāvot nospiest kārtīgi pedāli. Jāspiež tā, kā parasti nedara braucot. Ja pārbaudē trubiņas izturēs, tad var vēl braukt. Man bija vajadzība tā bremzēt braucot un šķidrums iztecēja. Viss beidzās laimīgi, kādus 100 km lēnām uz 100 braucu mājās bez bremzēm. Trubiņu aizlocīt grūti, jo lūzst pušu.

Exkrements 25.novembris 2015 13:54
9 2 Atbildēt

Pilnīgi pareizi. 2 tikai balstoties uz mērinstrumentu. Virsbūves stiprību ietekmējoši korozijas bojājumi-2, mērinstruments- policista mērlente avārijas vietā, kad tavs šķūnītis sadalījies iebraucot bedrēun kāda no sastāvdaļām nonesusi dažus gājējus, kuri stāvēja autobusa pieturā pat nenojaušot, kas viņiem tuvojas.

Ja nemaldos, sarūsējusi bremžu truba netek. Tek tā, tad kad tev vajadzēs straujāk bremzēt, bet to jau vairs vari arī nepamanīt...

arturs 25.novembris 2015 14:18
1 0 Atbildēt

un ko lais saka par to ka inspektors manam bmw pamana vienu bojāju tilta buksi, bet nomainot vienu nolēmu pats pārbaudīt pārejās, kā rezultātā nomainīju visas 4 .

Muris 25.novembris 2015 14:23
2 3 Atbildēt

Šitā tak mūžīgā tēma tapat ka krievi un latvieši,tie kuri taisa paši savus auto tie nekad nebus apmierinati ar vērtējuma objektivitāti,tie kas iziet ar pirmo uzskata ka viss ir bumbās. Reiz es 39 gadigam audi gaju skati,nomainiju šarnīrus,savilku ar skrūvi,atsperšeibu un uzgriezni,redz nederot atsperšeiba,vajag uzgriezni ar plastmasiņu iekšā,pirms 30 gadiem tadi bija?... Man ir daudz piemēru iz tehnisko apskašu reizēm.

Muris 25.novembris 2015 14:24
0 0 Atbildēt

*30gadigam...

Kanibaals 25.novembris 2015 19:20
1 0 Atbildēt

pirms 30 gadiem varēja arī nesprādzēties un?

Inita 25.novembris 2015 14:27
7 7 Atbildēt

Man bija sāpīgi,kad gāju apskati,izbrāķēja,jo ir rūsas pleķītis uz spārna,sataisīju,izgāju.Uz stāvlaukuma blakus manai mašīnītei stāv norūsējusi mašīna,liekas,ka krāsa bija mazāk nekā rūsa,ar interesi aplūkoju apskates derīgumu,pirms mēneša izieta!

Radās jautājumi,un neviens vien!

:D 25.novembris 2015 14:46
19 1 Atbildēt

nutikai nestāsti... Aiz rūsas pleķīša spārnu noteikti nevarēja saskatīt. Par tādiem niekiem nevienu apskatē cauri negāž, tikai nevajag. Te tos memuārus palasa arī tādi, kas kaut ko jēdz no mašīnām. Nesmīdini, un... kārtīgi izpēti apskates protokolu... ;)

Tā gan 25.novembris 2015 14:59
18 1 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu.

Esmu arī par 99% pārliecināts kad tas pats raksta autors ja notiktu nelaime uz ceļa dēļ bremžu trubām pateiktu kad tie inspektori ir vainīgi ka nav likuši mainīt tās trubiņas.

Rupucis 25.novembris 2015 16:22
0 4 Atbildēt

Viss ir ļoti vienkārši. Ja rodas šaubas par to ka pārbaudītājs godprātīgi pilda pienākumus tad pajautā lai piestāda piemēram stūres pirksta pārbaudes metodiku. Kustinot šo mezglu jābut klac klac vai pļuk pļuk ? Vai nav jābūt nekam. Baidos ka šādu dokumentāciju neviens Tev nepiedāvās. Pārbaudot kādu mezglu neder teicies "kautkas klašķ" ir jābūt konkrēti kas un mērvienība :) Ja stūres brīvkustība tad leņķa lielums - maksimāli pieļaujamais un esošais, ja kāds pirksts vai bukse tad brīvkustība mm maksimāli pieļaujamā un esošā. Tik nu šim bomim ir otrs gals - baidos ka 98% limuzīnu kas braukalē pa LV ceļiem tehnisko vispār neizies :)

P'ļurkt 25.novembris 2015 16:23
6 6 Atbildēt

Sen jau esmu pārliecinājies uz savas ādas, ka ne jau likumi ir pie vainas, bet CSDD inspektora vēlme "vysluzhitsja"!

Jo jaunāks gurķis, jo stulbākas pārbaudes un jo vairāk vieninieku un pat divnieku.

Gluži kā komunistu laikos jaunie miliči kasījās pie jebkā pie kā tik varējā iedomāties piekasīties, jo zaļajam inspektoriņam vajadzēja izlekt un "pacelties" šefa acīs, lai pēc iespējas ātrāk tiktu pie nākamās uzpleču pakāpes!

Pieredzējis inspektors ļoti labi redz vai tā caurule ir sapuvusi tā ka turās kopā "uz krāsas", vai tā ir rūsas kārtiņa ko ir uzmetuši sāls kas tikai aizvakar sakaisīta uz ceļiem!

Bedre 25.novembris 2015 17:56
4 9 Atbildēt

man apskatē tika ierakstīts palielināta brīvkustība piekares detaļai, un nevarēju uzzināt kādā veidā apskatē to pamato, nespēja arī pastāstīt kāizskatītos pamazināta brīvkustība, bet pa lielam piekarei tā detaļa ir tā kas reāli kustās un tas ir viņas pienākums kustēties! Viss notiek subjektīvi

laurixs 25.novembris 2015 17:57
2 6 Atbildēt

jap TA ir loterija viena vieta viss ir slikts,otra vieta,reize viss ir ok!! un par tam trubinam-nez kurai lv masinai apaksa spid un laistas???!!!

piem..divis gadus pec kartas,ejot TA viena vieta dabuju 1.pa nenozimigu atpakalskata spogula bojajumu..(Ta ir bruna 2cm gara un 2mm plata stripina spogula malina) Sogad ejot TA citur pat nepaskatijas uz tadu sikumu!!! =))

hmmm 25.novembris 2015 18:18
3 1 Atbildēt

Man pa ieplisušu pasažierpuses spoguli piesejaas. Bet man salona metajaas jauns stikliņš. To paradiju inspektoram,pateicu ka esmu jau nopircis vienkarši nesanaca laika nomainiit. Un piedeva manus grekus par saplesto spoguli.

sviesc 25.novembris 2015 19:46
14 4 Atbildēt

man 20 gadu laika nav bijushas probleemas ar apskateem. ja neesmu izlaists, tad par lietu. shitaa iideeshana viss slikti jau liidz aknaam. mashiinas ir jaakopj, jaauztur kaartiibaa, tad probleemas nebuus. jaa saprotu daargi. bet personiigaa automaashiina ir luksusa prece, eertiibas taa teikt. nevari atljauties, brauc ar sabiedrisko. nevis sataisaa ar draatiishu sisteemu un braukaa aapkaart liidz briidim kameer kaadu noslaktees, jo auto izjuks. mums uz celjiem laikam liikju kaudzes par mazaam.

Comic 25.novembris 2015 20:15
0 9 Atbildēt

Aizbrauc uz Jēkabpili, iespējams, uzzināsi ko jaunu, it īpaši, ja Tev nav Golfs vai Pasāts. Pirms pāris gadiem dabūju viņiem skaidrot, ka, lūk, japāņu konstruktori 97 gada Hondai Accordam priekšā ir uztaisījuši interesantu konstrukciju, ka bremžu disku var nomainīt, tikai izjaucot stupicu, turklāt dabūju to darīt otrā dienā pusstundas garumā.

es 25.novembris 2015 21:00
3 8 Atbildēt

nekaisiet sali un rusas nebus , vieniga valsts eiropas savieniba kas kaisa sali uz celiem . 20 gadus veca masina atdzita no vacijas ir bez rusas ,latvija jauna masina no salona pec ziemas ir rusa

aga 25.novembris 2015 21:37
4 5 Atbildēt

Tas ir CSDD bizness,normālās valstīs,tehn.apskates veic sertificēti autoservisi,kuros ir visi nepieciešamie mērinstrumenti.Ja ir bojājumi,paši novērš,Nav nekāda cilvēciskā faktora

GB12 26.novembris 2015 9:49
0 2 Atbildēt

Vairākas "normālās valstis", starp citu, korupcijas dēļ jau labu laiku domā par pāreju uz mūsu variantu - valsts institūciju vai akreditētu uzņēmumu, kas to visu veiks.

aansis 27.novembris 2015 10:36
5 1 Atbildēt

Lai novērstu korupciju privātā uzņēmumā, kas uzņemas atbildību par savu rīcību, risinājums ir to nodot valsts ierēdņiem, kas atbildību neuzņemas?! Ko tu pīpē?

hmm 25.novembris 2015 21:47
7 7 Atbildēt

Kā katrai kompānijai tā arī CSDD varam neslēpt ir savi plāni t.i. ja kompānijas pilda savus plānus tad CSDD ir sava veida plāns kā nopelnīt piemēram apskatēs katram inspektoram dienā "jāizšvilpj" noteikts skaits auto. Šo faktu varat slēpt bet diemžēl vairākums latvijas iedzīvotāji sen to zin. Piemēram manam autiņam piesējas pie sailentblokiem , bet nepamanīja ka stabilizatora bukses jau uz aci bija beigtas, kā arī nepamanīja ka priekšējās bremžu cilindri bija beigti(nesen pats atklāju). Rodas jautājums : Kur viņi skatās???? Man pat stāstīja kad pasaka šai lampiņai būtu jādeg gaišāk un ieliek 2, comoon : lai pierāda ar spektrometru!!! Varbūt viņa acīs ir spektrometrs :D Protams ir arī objektīvi vērtējumi utt par to nekomentēju vnk ir šādi sīkumi kuri nepalek neievēroti diemžēl!!!

GB12 26.novembris 2015 9:51
1 0 Atbildēt

Un cik procentuāli liels skaits tad ir jāizšvilpj?

Ģirts 25.novembris 2015 21:54
6 6 Atbildēt

Sakartosim musu ceļus Lietuviešu limeni un iesim tehnisko 2gados vienu rizi .Tapec ceļa nodoklim jaiet 100 procenti tam paredzetajam,nevis lapit valsts budžetu un barot musu saemu ,jaievieš maksa komerctransportam,kas šķerso mubu valsts robežu(Lietuva iekasē ?) A mes maksajam par ceļiem pa kurim brauc furas no visas Eiropas..

gints 25.novembris 2015 23:06
2 5 Atbildēt

tiešam piekrītu.. butu normali celi tad nebutu beigtu bukšu utt,

piepe 28.novembris 2015 16:48
0 0 Atbildēt

Mums ir slikti ceļi, bet kāda nozīme par šo tēmu?

es 25.novembris 2015 21:56
9 0 Atbildēt

Es arī trāpīju uz bremžu trubām, bet kaut kā par to neapvainojos. Tas gan parādījās atkārtotajā apskatē, kad biju atrādīt pirmreizējās apskates vainas.Trakākais jau bija, ka atkārtotajā apskatē pēc viņu trakās bremzēšanas

viena truba sāka tecēt, labi, ka vēl evakuatoru nelika meklēt. Sākumā samainīja tikai bojāto,apskati izgāju.Bet pēc apskates tikpat kā pazuda bremzes, nācās atkal doties uz servisu un nomainīt arī pārējās.Kaut gan par bremžu trubām vajadzēja atzīmēt jau pirmajā reizē, lai es tur lieku reizi nebraukātu.Labi vien ir, ko darītu , ja tā truba ietu pušu uz ceļa, krustojumā vai fgvz vēl kādā bīstamā vietā?

JP5 25.novembris 2015 22:33
2 6 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu!

Automašīnai ir jābūtūt labā tehniskā stāvoklī!

Jā viens inspektors bremžu caurules novērtē ar 2, tajā pat laikā nav konstatēta bremžu šķidruma noplūde, bremžu diagnostikas sistēma uzrāda visu normas robežās.

Automašīna ir normālā tehniskā stāvoklī, bet ar novērtējumu 2 man ir praktiski jānovērš trūkumi!

Iebraucot servisā ar vērtējumu 2 - stipri korodējis bremžu cauruļvads!

Meistars veic bremžu cauruļvadu tīrīšanu no apaugumiem un nosaka, ka problēma nav tik traka un cauruļvadi ir lietošanas kārtībā!

Atgriežos uz atkārtoto apskati, kur cits inspektors apskata bremžu caurules un ieliek vērtējumu 0 - apskate bez trūkumiem.

Man par pirmo vērtējumu 2 bija jātērē laiks, papildus izdevumi un jāmaksā 15.Eur par atkārtoto apskati!

Kas beigās sanāk, vērtējums CSDD bija neadekvāts, kā rezultātā man bija papildus nevajadzigi tēriņi un pazaudēts laiks, jo CSDD TEHNISKĀ APSKATE PAR DAUDZ BALSTĀS UZ CILVĒCISKO FAKTORU!

Šeit arī vēršu uzmanību uz to, ka ir jāpārskata vērtējumu nozīmīgums!

Ja man būtu ielikts vērtējums 1 es tāpat apmeklējot servisu pārbaudītu bremžu cauruļu stāvokli un vajadzības gadījumā veiktu remondarbus, bet man to nevajadzētu veikt piespiedu kārtā un maksāt par atkārtoto apskati!

Uzskatu, ka vērtējums ar atzīmi 1 var balstīties uz inspektoru, bet vērtējums 2 un augstāk ir jābalsta uz mērierīču rādījumiem, kurus uzskatāmi izskaidro inspektors!

Savukārt izmantojamām mērierīcēm ir jābūt atbilstoši sertificētām un kontrolētām pēc to paredzētajām normām!

Visām mērierīcēm jābūt izietām sertifikācijas pārbaudēm, ko inspektoram pēc pieprasījuma ir jāuzrāda klientam!

Ļoti svarīgi būtu, lai CSDD pārskata vērtējumu izlikšanu un samazina inspektoram likt vērtējumus, kas ir apšaubāmi, balstīti uz cilvēcisko faktoru!

Ja vērtējums ir tāds, kas liek atgriezties uz atkārtotu apskati tam jābūt pamatotam, piemēram bremžu cauruļu gadījumā: bremžu diagnostikas stends uzrādīja normu, inspektors neatrada bremžu šķidruma noplūdi, tad nedrīkst likt vērtējumu 2, jo tas ir balstīts uz cilvēcisko faktoru!

Valts 25.novembris 2015 23:05
2 8 Atbildēt

Pēc manas pieredzes TA tomēr ir loterija un liels procents ir atkarīgs no inspektora! Ir pieredze,kad Vienam un tam pašam auto par identisku nepilnību inspektors liek atzīmi 1 un pēc 2-ām nedēļām cits ieliek divniekus:( (ieplaisājis pagrieziena lukturis,rūsa) Pirmajā reizē,kad salika vieniniekus,nepievērsu lielu uzmanību tādiem sīkumiem-pārbaudot bremzes neizturēja šļauciņa un dabuju 3nieku par bremžu neatbilstību!

gints 25.novembris 2015 23:10
1 6 Atbildēt

būtu lv ceļi tad nebutu nedz beigtu bukšu nedz beigtu stūres pirkstu utt.. bet ceļu mun\ms nav.

Dainis 26.novembris 2015 6:31
1 5 Atbildēt

Liepājā dabūju 2 par 'nevienmērīgu numura agaismojuma lampiņu gaismu'. Dega abas un normāli, nedaudz atšķīrās. Tiešām par to būtu jāliedz apskate?

Crankshaft 26.novembris 2015 7:41
6 0 Atbildēt

es

Un kā ar to,ka mašinu baksta ar skruvgriezi? Tas ir pieļaujams?

Pec manam domam tadu lietu ka skruvgriežbakstišanmašinaas csdd darbiniekiem ari nevajadzetu atļaut!

=====================

Šveicē "Kontrolle" darbinieki cītīgi baksta nevis ar kaut kādu skrūvgriezi, bet speciālu smailu irbuli. Ļoti cītīgi baksta! :-)))))))))

Ģirts

Sakartosim musu ceļus Lietuviešu limeni un iesim tehnisko 2gados vienu rizi .Tapec ceļa nodoklim jaiet 100 procenti tam paredzetajam,nevis lapit valsts budžetu un barot musu saemu

========================

Latvijā tāda ceļa nodokļa NAV. Ir transporta nodoklis, kurš aiziet budžetā. Un par lietuviešu ceļiem - noteikti esi redzējis tikai galvenās maģistrāles. pabraukā pa nomaļākiem ceļiem arī - pašu vellu redzēsi!

Crankshaft 26.novembris 2015 7:48
7 0 Atbildēt

Muris

Reiz es 39 gadigam audi gaju skati,nomainiju šarnīrus,savilku ar skrūvi,atsperšeibu un uzgriezni,redz nederot atsperšeiba,vajag uzgriezni ar plastmasiņu iekšā,pirms 30 gadiem tadi bija?...

===================

Uzgriežņi ar kaprona (neilona) slēggredzenu Eiropas auto ieviesās 1950. gadu beigās / 1960. sākumā. :-))))))))))

s

nekaisiet sali un rusas nebus , vieniga valsts eiropas savieniba kas kaisa sali uz celiem . 20 gadus veca masina atdzita no vacijas ir bez rusas ,latvija jauna masina no salona pec ziemas ir rusa

====================

Nevajag melot! Sāli kaisa VISĀS Eiropas valstīs, kur sastopams ledus un sniegs. Tai pat VĀCIJĀ uz kvadrātmetru ceļa seguma gadā izkaisa / izlaista TRĪS REIZES vairāk sāls, kā Latvijā!

ak 26.novembris 2015 8:17
10 0 Atbildēt

Par buksēm ir daudz vienkāršāk, kā te raksta. Bukse var būt jauna vai veca, tas nav svarīgi, bet tai ir jābūt nesaplaisājušai, bez atplīsumiem no pārējām daļām. Ja nav atplīsusi, ko var labi redzēt, neviens parasti nepiesienas. Un, kur to buksi esi mainījis, tā vispār nav CSDD darīšana. Pirmo reizi lasu tādu lažu, ka VW bukses drīkstot mainīt tikai VW servisā, kā te augstāk daži rakstīja....jūs vienārši mēģināja piešmaukt.

GB12 26.novembris 2015 9:53
13 0 Atbildēt

Galvenais ir noticēt anonīmu komentētāju kapeņu stāstiņiem :D

Padomā 26.novembris 2015 8:56
3 5 Atbildēt

Ja inspektors ielika vērtējumu 1, tad ko viņš varētu teikt!

Ja par bremžu trubām dažādu inspektoru vērtējumi 0;1;2 vienā dienā un gala rezultātā auto ar tādām trubām mierīgi bez problēmām brauc vairākus gadus!

dzanks 26.novembris 2015 9:02
1 6 Atbildēt

Bremžu trubām vecajai golfmašīnai vērtējumi atšķīrās katru reizi ejot apskati. Lai arī tās jau bija nomainītas uz kapara, katru otro reizi parādījās atzīme 1 par bremžu cauruļvadu koroziju. Tad par kādu objektivitāti šeit var runāt...

aansis 26.novembris 2015 9:45
3 0 Atbildēt

Apskates ir akcijveida - t.i. nevis sitemātiskas, veicot rūpīgu auto tehniskā stāvokā novērtējumu, bet tāpat kā policijas reidi, kampaņveidīgas koncentrējoties uz kaut ko - ar vai bez jēgas. Man pēdējo reizi ejot skati, pārbaudītājs rūpīgi visām riepām mērīja protektora dziļumu... Es pat neizturēju un mazliet pasmējos par viņu, aizrādot, ka vienai aizmirsa izmērīt divos punktos. Tas, protams labi, ka pārbauda riepas. Bet vai tiešām ir formāli jātērē laiku mērījumiem, ja skate tiek ieta vasarā (pieļaujams 1,6mm atlikums), bet 4x4 auto ir tiko uzliktas jaunas dubļu riepas, kam protektora dziļums ir 12mm?

klifs 26.novembris 2015 10:25
1 0 Atbildēt

Tas ir piedzīvos uz pašā ādas, ka veicot apskati 3 reizes par vienu un to pašu mezglu var dabūt katru reizi citu novērtējumu, lieki piebilst, ka nekādi remonti netika veikti, ka par to, ka salonā uz durvīm nav uzlikts dekoratīvais apšuvums var dabūt novērtējumu "2", nesaprotu, kā tas ietekmē satiksmes drošību...

ieva 26.novembris 2015 10:26
0 7 Atbildēt

Es par lojālu TA iziešanu,nevis piesiešanos,lai būtu dienas plāns ar izmestajiem.Ir jā citreiz brīnums,ka paskatās uz vecu miskasti un viņa iziet TA,tas gan man nav saprotams!!

Mana drosība ir labā tehniskā stāvoklī auto,nevis katik ripo!!!

sviesc 26.novembris 2015 10:46
2 1 Atbildēt

mashiina varbuut ir apruuseejusi un vai veca, bet taa ir tehniskaa kaartiibaa. attieciigi arii iziet apskati.

auto jaunums nav raadiitaajs tehniskajam staavoklim.

Pļurkt 26.novembris 2015 11:25
2 0 Atbildēt

Ir pietiekami daudz vecu it kā grabažu, kuru tehniskais stāvoklis ir pat labāks nekā tām "jaunajām" kas "tikko" izripojušas pa salona vārtiem!

Manam auto visvairāk vieninieku ejot TA bija uz tā pirkšanas momentu padsmit gadu atpakaļ!!! Jebšu savādāk sakot - tā vērtējums bija visliktākais tos padsmit gadus atpakaļ.

Auto bija b/u

ak 26.novembris 2015 13:06
2 0 Atbildēt

ieva mums ir auto tehniskā stāvokļa eksperte, viņa jau pa gabalu zina, kādā stāvoklī patiesībā ir tie vecie auto, kuri izripo saņēmuši tehnisko apskati :) labi pārsmējos :) stāvoklim ir tikai daļējs sakars ar vecumu, tikai virsbūve par sākuma ir laba. Pārējo var nojāt pa pāris gadiem, piemēram, kurjer dienesta darbā :)

zeke 26.novembris 2015 11:12
1 0 Atbildēt

da man ar jau trīs gadus ejot apskati katru reizi ir viens 1 par bremžu trubiņām, tāda sajūta, ka neko jaunu izdomāt nemāk!

Man ir prakse kad vismaz 2 reizes gadā pat ja nekas neplīst iebraucu pie pazīstama servisa džeka lai novērtē vai nav kas remontējams, un kā ir tās trubiņas labā stāvoklī tā ir!

vairāk man patīk variants kad cilvēki izkrīt tehniskā jo piemēram aizmugurējais elektriskais logs neveras! ok es saprotu teorijas par bīstamību visur var izvirzīt, bet tai pat laikā kāpēc tehniskā apskatē nebauda tādu lietu kā amortizatoru stāvokli?!?!

exkrements 26.novembris 2015 11:49
0 0 Atbildēt

Protams, servisa meistaram ķepā iemaksāt par veiksmīgu apskati būtu drošāk. Ja mēģināsi csdd inspektoram- kukuļdošana amatpersonai, automātiski attiecīgs krimināllikuma pants un konkrēti gadi ar vai bez konfiskācijas... :D

aansis 26.novembris 2015 14:35
3 0 Atbildēt

exkrements laikam nav sapratis, kā darbojas normāla "apskašu" (sertifikācijas) sistēma servisos. Klients maksā par to, lai auto būtu saremontēts, bet remontētājs vienlaikus uzņemas līdzatbildību par paveiktā darba kvalitāti. Servisā netiek veikta apskate, bet gan tiek izsniegts sertifikāts, ka auto ir novērsti visi trūkumi. CSDD variantā tikai apšaubāmi kvalificēts apskatītājs iebaksta ar pirkstu, ka ir problēma, bet to nenovērš. Un vienlaikus neuzņemas nekādu atbildību par auto tehnisko stāvokli. Servisa sertifikāta gadījumā, ja pēc CSNg ekspertīzē tiek konstatēts, ka cēlonis ir auto tehniskais stāvoklis, apdrošinātājs var vērsties ar regresa prasību pret šī sertifikāta izsniedzēju.

Pļukrt 26.novembris 2015 16:01
6 0 Atbildēt

Nu nezinu gan ko Latvijas servisi var garantēt!

Vēl nav laikam dzimis tāds serviss Latvijā kas nesačakarētu auto ja meistaram nestāv klāt un nedod pa pirkstiem, lai netaisa sūdus! Ja sūdus nesataisīs kaut ko konkrētu labojot, tad sačakarēs kaut ko tuvumā esošu.

Remontē durvis un sašvīkā jumtu, maina balstus, bet sačakarē stūres pirkstu piļņikus.

Pārbortē riepas, bet ar hidraulisko domkratu (lai nav jačakarējas) paceļ auto tā ka abi vienas puses riteņi gaisā - ātrāk nomainīt, taču pacēlajam domātā vieta ir sajāta - salocīta vai vismaz līdz metālam noskrāpēta.

Ko šitie līkroči iedos??? Kādas garantijas!

baldijs 26.novembris 2015 22:55
0 0 Atbildēt

uh, zelta vārdi

aansis 27.novembris 2015 10:08
1 0 Atbildēt

Ir, ir arī tādi servisi. Protams maz un ne tik viegli atrodami. Jo lielākajai daļai autovadītāju jau servisa kvalitāti rakturo ādās dīvāns uzgaidāmajā telpā un ar platu smaidu pienesta garšīga kafija. Kad tikmēr notiek ar auto ir "melnā kaste" :)

sviesc 26.novembris 2015 17:43
0 0 Atbildēt

kaa man nesen viens instruktors teica(maaciijos uz jaunu iekaartu), lielaako dalju probleemu rada pashi remonteetaaji.

kvalifikaacijas truukums, neveeriiba, steiga utt.

Pļurkt 26.novembris 2015 18:13
2 0 Atbildēt

Pats interesantākais ir tas ka pilnīgi visi tie līkroči kas Latvijā nezina uz kuru pusi uzgrieznis ir jāskrūvē vaļā Vācija UK, Norvēģijā strādā ka prieks skatīties!

Pat tie kas strādāja savā garāžiņā, bez jebkādiem "priekšniekiem".

Bubulis 26.novembris 2015 18:28
4 0 Atbildēt

Teikšu tā, divus gadus lika 1 par bremžu trubiņām manam Opelim, trešajā reizē dabūju 2 un pēc nedēļas braucot paliku bez bremzēm!!! Tā, ka domājiet paši!!!

edmis 26.novembris 2015 21:38
1 0 Atbildēt

ES 2 gadus izgāju apskati ar beigtām tilta buksēm,pašam piegriezās un nomainīju,bet pa to ka skaņas signāls neskan pietiekami spalgi ielika 2,bet ar beigtām buksēm rullē vesels.TAtiešām ir loterija un atkarīgs kāds garīgais inspektoram.

nekas 26.novembris 2015 21:59
0 0 Atbildēt

nu nesapratu,mans auto,kopš es to nopirku, nekad nav bijis servisā,visus remontus veicu pats,nu protams,izņemot riepu maiņu,kaut gan vienu otru riepu pats nomainu,un jau 9 gadu izgāju skati,bet nekad man neviens nav vaicajis,kur es veicu remontu

labais 26.novembris 2015 22:25
0 0 Atbildēt

sailenbukses izdilušas aizmugures tiltam-jāmaina-atzīme 2

nomainiju-veco paņēmu līdz=lai parāda ka beigta=muti atpletis-redz jauno vietā un veco=IDENTISKAS==============kam ticēt=kompicente

citreiz absurdi slēdzieni nāk no teh skatēm

bet citreiz =vārds vietā

patiesība vien ir

inspektors kas bauda =līmens labs

bet citreiz =galējības

Ld 26.novembris 2015 22:45
1 0 Atbildēt

TA daudzas vietas atskiras. Viena pilseta tevi izbrake. Aizbrauc uz citu tu izej. Tad jautajums. Ka viena un ta pati iestade var darboties ar tik atskirigiem uzskatiem vai pat zinasanam. Tiesi ta. Loterija. Facecontrol. Redz ka biezaks var maksat un otradi. Ta man liekas viena liela naudas krapsana. Redz tev vel jamaksa kaut kada jauna nodeva par to ka csdd atlauj tev iet TA. Kas par ×××?

džimijs 26.novembris 2015 23:02
1 0 Atbildēt

nu domāju,ka katrs no mums ir dzirdējis,ka kāds saka,,braukšu uz skati uz turieni,tur man čoms stŗādā,vienmēr izlaiž,,???

Jans 26.novembris 2015 23:30
1 0 Atbildēt

Es ar tā darīju līdz brīdim kad krustojumā vajadzēja iespiest pedāli grīdā un pedālis vienā brīdī pazuda!Rezultāts-sasista mašīna+soda punkti+sods!Vienkārši pārplīsa mazliet aprūsejusi trubiņa!Ja jāmaina tad jāmaina nevis jāekonomē uz savu slinkumu un skopumu.

Csdd 27.novembris 2015 3:00
0 0 Atbildēt

Atbilde neko jaunu nepateica un neiepriecina!

Paldies!

JautāJUMS 27.novembris 2015 3:07
3 0 Atbildēt

Pēc mana iepriekšējā komentāra vērtējuma redzams ka 1/3 Latvijas autobraucēju vēl joprojām liekas TA viņi iet tādēļ ka likums to piespiež un patiesi tādiem autovadītājiem nevajadzētu uz ceļiem atrasties.

aansis 27.novembris 2015 10:03
0 0 Atbildēt

Varētu lūdzu paskaidrot, kādēļ man nevajadzētu atrasties uz ceļa?

Brumburbaks 27.novembris 2015 11:45
0 0 Atbildēt

Līdzība no daudzkārt ilgāk pastāvošas nozares-nav pilnīgi veselo,ir tikai pagaidām nediagnosticētie.Laimīgu ceļu,praktiski veselie.Lai Jums braukšanas prieks,kašķīgie.

aansis 27.novembris 2015 11:57
0 0 Atbildēt

Taisniba par līdzību... Bet kāds tams sakars ar raksta tēmu?

Es pats 27.novembris 2015 16:36
0 0 Atbildēt

ja visi šoferi būtu apzinīgi un saņemot novērtējumu 1 apskatē arī darītu ko lietas labā, tad aŗi kopējais autoparks būtu daudz labākā stavoklī, bet no pāris dienu vecas pieredzes varu pateikt ka būtiski ir pie kāda inspektora nonāc, esmu saņēmis 2 arī par pagrieziena lampiņām nibirušu krāsu (to var redzē tikai tad kad lampiņa tiek izņemta, bet redz pārāk bāla, tāpēc 2). Pēc svaigākās pieredzes apskati tika izieta ar trim 1, (plaisa miglinieka stiklā, neliela brīvkustība aizmugurējās buksēs un nebūtisks bojājums putekļu sargam). Ja pirmie divi minētie defekti būtībā ir 1 vērti, tad es personīgi par putekļu sargu visticamāk liktu 2, bet bojāta mironene būtībā ir paša problēma, defektu nenovērsīsi, maksāsi stipri dārgāk, labākajā gadījumā tikai naudas izteiksmē, sliktākajā arī ar dzelžiem. Patiesībā pats brīnos ka šoreiz ar to putekļusargu izlaida, bet paldies inspektoram un ka nav jātērē vēlreiz laiks un apsolos saremontēt :)

P.S. Lai citiem mierīgs prāts, rezerves daļas ir pasūtītas.

Donats 27.novembris 2015 19:44
1 0 Atbildēt

Piekritu ta tiesam ir laimes spele iziesi TA vai ne, jo pasam bijis ta ka pirmo reizi eju TA bremzes vis labi bija caurums grida, ok aizbraucu sametinaju eju otreiz parbauda atkal bremzes un stavbremzes trose iekeras un neatlaiz lidz galam paliek uz iedalas 0.3 protams cauri neizlaiz, braucu atkal remonteties, kaut gan 1 reizi bremzes bija vis ok

Ta tiesam ir laimes spele kam vaicas vairak kam veicas mazak, bet es par stingru parbaudi un pareizu defekta pamatojumu.

Visszinis 12.jūnijs 2019 23:08
0 0 Atbildēt

Nemuldi. Bremžu pārbaudi veic vēlreiz pie atkārtotas ja ir defekts kas ir saistīts ar bremzēm bremžu šļūtenes bremžu diski bremžu trubiņas. Ja esi nokavējis termiņu un ir atkal pamatparbaude skatās visu no jauna. Un ne grama nepis ka tavam vecajam lūznim bremzes ķīlēt sāk.

Flegma 27.novembris 2015 22:25
1 0 Atbildēt

Nu dažiem inspektoriem ir ļoti "objektīvs" skatījums. Iepriekšējās TA laikā man aizrādīja, ka tuvās gaismas lukturi noregulēti 1mm par zemu!!!!!??? Kā tas man vai citiem traucē piedalīties ceļu satiksmē un apdraud manu vai citu satiksmes dalībnieku dzīvību un/vai veselību?

essss985 27.novembris 2015 23:14
0 0 Atbildēt

Tikko biju apskate, aizmugurejais gultnis gaudo trakak ka suns pie pilnmeness ka ari riepa kustas pa 1cm ,bet neko pat nepateica :(

Mārtiņš 29.novembris 2015 20:32
0 8 Atbildēt

Gluži vienkārši ir pieredzes..... Bija auto. Vecs, bet pilnībā atjaunots, uzsvēršu PILNĪBĀ. Inspektoram ir BMW visi pārējie auto ir cenzēts.... Pārbaudīja atgāzes benzīna dzinējam- testa iekārta uzrāda, izdrukā ka viss ir kārtībā, inspektora lēmums- ievērojama motora dūmošana. Tas nekas, ka pat pie 7000rpm neizsit nevienu dūmu. ejam tālāk, inspektors saslapina pirkstu ar siekalām bremžu trubiņu un ieliek 2, jo esot trubiņa pušu- atvainojiet, bet vai tādu vispār var laist uz ielas? trešais inspektora novērojums barošanas vada noplūde 2.. vai tādu drīgst laist uz ielas? tas viss tika meklēts 45minūtes, tika izsaukts maiņas vecākais, inspektors galvenais vai sauc kā nu tur pareizi sauc, taču nokrata plecus....

ir bukses, par kurām būtu jāliek piemēram 1 ok, tādu 2 nav tur jāmaina vai nav....

Kas attiecas uz bremzēm, bremžu trubām, degvielas padevi un to sistēmu, stūres un vadāmība... tur trēlis nevis 2... Kas attiecas uz rūsējumu... uz tubām.... auto tiek ražots un uzražots un manuprāt visi dati ir pieejami kura sistema ir paredzēta mainīt ik pēc noteikta laika. bremžu trubiņas ja aprūsējušas- trēlis. stūres mehānisms defektīvs- trēlis, degvielas noplūdes- trēlis. eļļas noplūdzes, bukses 1, tādu starpposmu 2 nemaz nevajag.... un būtu vajadzīgs veikt statistiku, teiksim 2 inspektori elementāri var veikt statistiku cik katrs izlaiž cik ne. atticīgi viens kas izlaiž vairāk un otrs kas izlaiž vis mazāk. abiem būtu jāstrādā kopā

Papaijs 29.novembris 2015 21:01
0 6 Atbildēt

Man izbraakeja un lika atkaartoti iet apskati ,ka nau uz pedaaliem gumijas.Bija ziema un vini saka ka slidot pliki pedaali no slapjaam un ar sniegu apaviem......Taa luuk...

Papaijs 29.novembris 2015 21:06
0 7 Atbildēt

No slapjiem un ar sniegu apavi slidot nost no plikiem pedaaliem....

andris 29.novembris 2015 21:14
0 6 Atbildēt

kuldigas csdd tiesi tada pasa lieta.ja liek 2.tad jabut cauram vai bremzes netur bet viss oky un nac otreiz naudina nak !!!!

JautāJUMS 29.novembris 2015 21:47
5 0 Atbildēt

Un ja būsi līķis un nedod dievs savus tuviniekus pie reizes apbērēsi tad tev uzliks vainagu ar melnu lenti.

Dzintra 29.novembris 2015 22:29
1 7 Atbildēt

Pirms vairākiem gadiem Madonā, pie atkārtotas tehniskās apskates, inspektors naturāli sasita mašīnai slieksni, kas bija sametināts.Priekšā stāvošai mašīnai nedega pagrieziena luktura lampiņa un rezultatā dāmai tika sasists lukturis.Griezos pie tehniskās apskates stacijas priekšnieka, bet neko nepanācu.

Lūk, kā notiek Madonā.

Nemaz nebrīnos 29.novembris 2015 22:34
2 0 Atbildēt

Svaigi mainītu šarnīru atzina TA par brāķi,teica,ka kustās.Atkārtoti aizbraucu pēc 2 h,teicu,ka nomainīju (braucu ar to pašu) un teica-nu,re,cita lieta,tagad viss kārtībā.Vienmēr auto pirms TA dzenu uz servisu,visu pārbaudu,regulēju utt.Un vispār sekoju līdzi,lai paša drošības labad ar auto viss ir ok.Vienmēr arī izgāju ar 1.reizi.Nu,šoreiz biju mēms,zināju,ka visas tjagas ir labas,nekas nekur nekustās,tāpēc atļāvos vienkārši sakot,likt virsū un braukt otrreiz ar to pašu un nekļūdījos.Bet jaunais stends,tas vispār ir unikums,atvainojiet,vispirms mašīnu salauž un tad ar pirkstu iebaksta,ko ir salauzuši.Pat uz mūsu ceļiem ir nereāli mašīnu tā izkratīt un izdauzīt.

..... 30.novembris 2015 0:24
6 0 Atbildēt

Ezels,kas nevar savest kartiba savu auto uz apskati...vel čīkst kaut ko,pats saprot tikai tik daudz kura puse sture... apbrinojami cilveki dzivo Latvija

persona 30.novembris 2015 0:28
1 10 Atbildēt

Esmu visadus murgus dzirdejis,ka cilvekam liek 1 pat par salona nolietojumu.un kapec nevar iziet apskati ar led lampinam nummura apgaismojuma,kas spid labak neka parastas lampinas.

Pļurkt 4.decembris 2015 17:16
0 0 Atbildēt

Šorīt satiku kaimiņu - lamājās kā sopožņiks. Lamuvārdu vismaz 5 reizes vairāk kā pārējo.Uz jautājumu kas tad nu, atbild ka tikko izjāja TA par to ka tālās gaismas stikliņš iekšpusē apmēram 2 cm2 pašā augšpusē mazliet apsvīdis!!!

Jābrauc atkārtoti!

HUĻIVANS 14.decembris 2015 9:18
0 0 Atbildēt

Nomazgā mašīnu (ieskaitot apakšu) pirms ej TA. Nebūs lieku jautājumu un problēmu. Kas tiešām bojāts, to būs jāmaina (paša un citu drošības nolūkos), bet kas tikai izskatās bojāts netīrumu dēļ, tam pat nepiesiesies.

Joņs. 14.marts 2016 16:27
0 0 Atbildēt

Man teh apskatē nokāva autiņu,un neviens par to nenes atbildību,normāls kantoris ne,man tas izmaksāja 500eiro,feini likumi ne.

Zieča 19.septembris 2016 20:49
1 0 Atbildēt

Interesanti sanāca šodien:

Pienākusi kārtējā TA. Par cik auto lietās esmu uz Tu, tad nu auto pa lielam vienmēr skrūvēju pats un pirms iet tehnisko skati, nebiju nekādas iepriekšējās sagatavošanas, jo auto uz ceļa ripo un uzvedās labi, eļļu neēd un un nedūmo. Aizbraucu, samaksāju visu kas jāmaksā, iebraucu iekšā. Priekšā jauns čalis, to, šito, vēl to un to un beigās saka 2 - brauc maini priekšā kreiso lodbalstu apakšā kreisajā pusē. Nobrīnijos, jo šis jau bija nomainīts pirms 3 mēnešiem. Nu neko, pajautāju vai es varu viņu fiksi nomainīt un braukt atpakaļ, lai nav vēlreiz jāmaksā par skati. Šis ne un ne - labi, nav jau viņam nekāds pienākums šādi rīkoties. Aizbraucu uz veikalu, nopērku jaunu TRW lodbalstu, aizbraucu uz garāžu - hops riepu nost, uzceļu augšā, nomainu detaļu un fiksi atpakaļ uz CSDD TUV. Samaksāju par atkārtoto skati 16Eiro un ripoju iekšā. Tur jau mani gaida cits onkulis - prasa iepriekšējo protokolu - saku mājās aizmirsu - vai braukt pakaļ? Saka nē - viss ok, apskatīsies datu bāzē. Atvēr haubi - salīdzina VIN, un ripina tālāk uz piekares stendu. Apskatās vai konkrētā detaļa ir nomainīta, un sāk rakstīt protokolu. Skatos - šis liek 1 par nevienmērīģu stāvbremzes darbību, lai gan viņš pats viņu nepārbaudija, kā atdures parametrus ņem iepriekšējā inspektora mērītos. Es prasu kas tad nu - ja jau es pirmajā reizē nedabuju 1 par šo stāvbremzes nevienmērīgo darbību, tad kāpēc man tagad tiek likts vieninieks? Uz ko saņemu pavisam vienkāršu atbildi - iepriekšējais inspektors varbūt nebija pietiekami kvalificēts. Uz ko protams seko pretjautājums - tad varbūt arī lodbalsts bija labs? Atbilde nesekoja - iegrūda rokā pildspalvu un teica paraksties un brauc. Neesmu sīkumains, bet uzskatu šāda patvaļa ir jāizbeidz. Plus pie tā visa atveru tagad CSDD mājas lapu - redzu, ka man stāv sarkans nobraukums pie odometra rādijumiem. Atkārtotajā apskatē ielikts tas pats nobraukums kurš bija pirmreizējā. Tā nevajadzētu būt, jo es auto uz servisu ar evakuātoru nevedu. Tika nobraukti 7km starp apskatēm. Kā man tagad rīkoties? Iespējas griezties pie nodaļas priekšnieka nebija, jo viņš jau pēc 16:50 bija prom (darba laiks nodaļā līdz 17:00). Sīkumi bet tomēr man tādi uzsit nervus.

Janka 12.jūnijs 2019 23:13
0 0 Atbildēt

Runā un pats nesajēdz ko runā. 1 cm 5 cm attālumā un cik būs 50 metros noliekums ja vispār tavam teiktajam var ticēt ????!? Kad notrieksi stirnu naktī jo laicīgi nepamanīji tad varēsi ne tikai regulēt bet arī mainīt lukturus.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jaunie Leopard 2PL tanki uzlabos NATO daudznacionālās brigādes Latvijā kaujas spējas (+ FOTO)

2024. gada 28. novembrī NATO daudznacionālā brigāde Latvijā saņēma jauno Polijas kontingenta tanku Leopard 2PL sūtījumu, lai aizstātu pašreizējos Polijas eskadrona tankus PT-91. Lasīt vairāk

 

Manabalss iesniegta iniciatīva autoceļu A9 (Liepājas šoseja) pārbūvēt par četru joslu ceļu 26

Vēlos drošu braukšanu pa intensīvo Liepājas šoseju, pa kuru ik dienu pārvietojas liels skaits gan smago, gan vieglo transportlīdzekļu, gan traktoru. Lasīt vairāk

 

Darvina balva 2024 - uzvarētājs zināms (+ VIDEO) 4

Šis auto vadītājs ir pelnījis, lai iegūtu Darvina balvu, taču atšķirībā no daudziem, kas tādu izaicinājumu nepārdzīvo, viņam būs iespēju to atkārtot arī citu reiz. Lasīt vairāk

 

150 - 23 800 eiro: jauna Brabus apģērbu kolekcija (+ FOTO) 4

Vācu tūninga uzņēmums Brabus, kas pazīstams pārsvarā ar augstas veiktspējas automobiļu pārbūvi, prezentējis savu jauno apģērbu kolekciju Masterpiece. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti