Kia ir gatava kāpināt elektromobiļu pārdošanu Baltijā un palielināt elektrisko transportlīdzekļu tirgus daļu 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Kia | 13.aprīlis 2021 11:15

Autokompāniju piedāvājumā turpina palielināties elektrisko modeļu klāsts, un daži no ražotājiem elektrifikācijā saskata vairāk iespēju nekā tikai izmešu samazināšanu. Dienvidkorejas autoražotājs Kia, lai nodrošinātu ilgtspēju un sniegtu lielāku labumu sabiedrībai, piedāvā pilnīgi jaunu nākotnes redzējumu.

Orientējoties uz bateriju elektrisko transportlīdzekļu popularizēšanu, Kia plāno pastiprināt kompānijas globālo produktu klāstu, līdz 2027. gadam ieviešot septiņus jaunus elektriskos modeļus. Aptverot vairākus segmentus, jauno modeļu vidū būs vieglie pasažieru auto, SUV un daudzfunkcionālie pasažieru auto (MPV), tiem visiem piedāvājot nozarē vadošās tehnoloģijas lielu attālumu veikšanai un ātrajai uzlādei, ko nodrošinās elektriskā globālā modulārā platforma (Electric-Global Modular Platform jeb E-GMP) ar 800 V tehnoloģiju.

Ražotājs cer, ka, pieaugot modeļu klāstam, Kia automobiļi 2025. gadā veidos 6,6 procentu īpatsvaru globālajā elektromobiļu tirgū, un 2026. gadā pilnībā elektrisko automobiļu pārdošanas apjoms pasaulē sasniegs 500 000 vienību.

Kia mērķis ir jau šajā gadā ir būtiski palielināt elektrisko automobiļu noietu Baltijā un sasniegt 4 procentus elektromobiļu tirgus (iepriekšējā gadā tas bija tikai 0,3%). Visiem populārākajiem Kia modeļiem jau no 2022. gada būs pieejami uzlādējamā, pašuzlādes un vieglā hibrīda varianti, kas ievērojami palielinās dabai draudzīgo versiju skaitu.

Kia tirgus daļa Baltijā pašlaik svārstās no 5 līdz 6,6%, un Kia baterijas elektromobiļu pārdošanas mērķis ir sasniegt 6%.

Jaunā elektromobiļu klāsta pirmais modelis – EV6 – jau ir piedzīvojis starptautisko prezentāciju. Tas ar vienu uzlādi spēj nobraukt vairāk nekā 500 km, un īpaši ātrā uzlāde 100 km sniedzamību nodrošina 4,5 minūtēs.

Kia ir arī virkne specializēto transportlīdzekļu, kas būs balstīti uz viegli piemērojamas ‘skrituļdēļa’ platformas ar modulārām virsbūvēm. Ražotājs paredz, ka šādi būvēti spēkrati nodrošinās specifiskas mobilitātes vajadzības, un līdz 2030. gadam pieprasījums pēc tiem pieckāršosies. Ražotājs uzskata, ka automašīnas varēs izmantot transporta koplietošanas, loģistikas un piegādes pakalpojumiem.

 
Visi komentāri
 
darklight 14.aprīlis 2021 11:46
0 0 Atbildēt
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti