„Lada 4x4” ražos līdz 2021.gadam (+ foto) - iAuto

„Lada 4x4” ražos līdz 2021.gadam (+ foto) 7

 
iAuto | 17.februāris 2014 12:34

„ AvtoVAZ”" atstās piedāvājumā ilgdzīvotāju „Lada 4x4” līdz pat 2021.gadam. Lai neatpaliktu no konkurentiem, apvidus auto tiks modernizēts, konstrukciju papildinās ar jauniem uzlabojumiem un jaunām funkcijām. Iepriekšējie plāni paredzēja, ka „Lada 4x4” no ražošanas noņems 2017.gadā.

„Lada 4x4” projekta vadītājs Anatolijs Moskaļuks atklājis, ka drīzumā krosovers iegūs uzlabotu salonu ar jaunu centrālo konsoli, centrālo tuneli un savādāka dizaina durvju uzlikām. Aizmugures pasažieriem tiks iekārtots apsildes un ventilācijas pievads, aprīkojumu papildinās ar kondicionieri no „Lada Kalina,” sēdekļu apsildi, elektriskajiem stiklu pacēlājiem, spoguļus aprīkos ar elektropievadu un apsildes funkciju.

Modernizēto „4x4” komplektēs ar 1,6 litru „Lada Priora” astoņu vārstu dzinēju, kas šajā gadījumā attīstīs 83 ZS („Priora” – 90 ZS), jaunu apakšrāmi, kā arī stūres mehānisma detaļām, kas aizgūtas no „Renault Logan.” Paredzēts, ka tiks nomainīts kartera vāks un uzstādīti jaunas konstrukcijas kardāna krustiņi. 

Visi uzskaitītie jaunievedumi tiks ieviesti līdz 2017.gadam.

„Lada 4x4” modernizācijas process tika uzsākts 2013.gadā – sākot ar pērno gadu virsbūve tiek sagatavota jaunā modernākā krāsošanas cehā, drīzumā tiek solīta labāka bremžu iekārta, modificēta piekare un transmisija.

 

 

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
IkdienasViesis 17.februāris 2014 15:51
5 2 Atbildēt

Nostaļģiskas atmiņas man par šo auto. Kad šancēju rajona prokuraturā, no 1986-1990 gadam tāds mums bija dienesta auto. Un protams, ka tika dzīts katru dienu, brauca visi operatīvie darbinieki - šoferis tikai apkopa. Un četru gadu laikā problēmu nekādu. Tikai sīkumi un startera bendiks nobira. Un tas arī visss. Šefs ar to auto dāču sev uzbūvēja - uz jumta bagažnieka visus baļķus un būvmaterialus pāvadāja...Šoferis reiz pat kūleni ar to auto apmeta....un tikai pāris skrambas uz virsbūves. Un arī bez problēmām. Visus četrus gadus nokalpoja visi oriģinalie kardānkrustiņi, visa piekare. Un nekas arī negrabēja. Priekš tiem laikiem - ideals auto, ar izcilu caurgājamību. 1990.gadā ,kad izveidoja jauno Latvijas prokuraturu, visiem 1991.gadā iedeva parastus 21063 žiguļus. Tie gan bija totāli hlami, sāka jau grabēt pirmajā gadā, motori juka laukā. Bet Ņivai- gods unn slava. Protams, šodienas modernie džipi - TĀ ir cita ēra, bet klasiskajai ņivai , ka pirmajam krievu luksus džipiņam vieta vēsturē ir jāatstāj. nebrīnos, ka krievzeme'tos vēl ražo un pērk. Par to cenu nekas labāks vēl nav izdomāts. UAZi tur joprojām tādā kvalitātē tiek ražoti, ka bez evakuatora līdz mājām, no veikala netikt.

anonimikis 17.februāris 2014 13:48
3 0 Atbildēt

krosovers :D

GB12 17.februāris 2014 15:47
3 0 Atbildēt

A kāpēc viņiem tas būtu jājēdz, ja aliansei jau ir gatavs dzinējs?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tas bija pēdējais – Volkswagen Drēzdenes rūpnīca izlaiž pēdējo eksemplāru

Šonedēļ Drēzdenes Caurspīdīgajā rūpnīcā (Gläserne manufaktur) noslēdzās vesels laikmets. No konveijera noripoja pēdējais automobilis – sarkans VW ID.3 GTX, kas kļuva par simbolisku robežšķirtni rūpnīcas vēsturē. Lasīt vairāk

 

Uzlabotajā krustojumā pie Spice-Depo ir arī jauns un nebijis sastrēgums, kurš nedrīkstētu būt 4.DAĻA (+ VIDEO) 18

iAuto.lv turpina pētīt jaunizbūvētā satiksmes mezgla risinājumus, kam vajadzētu samazināt sastrēgumus. Taču - vai tā ir? Lasīt vairāk

 

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 28

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Jaguar noliedz ziņu par dizainera atlaišanu

Britu uzņēmums atspēkojis medijos izskanējušo informāciju par galvenā dizainera Džerija Makgoverna atlaišanu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti