Visi komentāri - „Lada 4x4” ražos līdz 2021.gadam (+ foto)

„Lada 4x4” ražos līdz 2021.gadam (+ foto) 7

 
iAuto | 17.februāris 2014 12:34

„ AvtoVAZ”" atstās piedāvājumā ilgdzīvotāju „Lada 4x4” līdz pat 2021.gadam. Lai neatpaliktu no konkurentiem, apvidus auto tiks modernizēts, konstrukciju papildinās ar jauniem uzlabojumiem un jaunām funkcijām. Iepriekšējie plāni paredzēja, ka „Lada 4x4” no ražošanas noņems 2017.gadā.

„Lada 4x4” projekta vadītājs Anatolijs Moskaļuks atklājis, ka drīzumā krosovers iegūs uzlabotu salonu ar jaunu centrālo konsoli, centrālo tuneli un savādāka dizaina durvju uzlikām. Aizmugures pasažieriem tiks iekārtots apsildes un ventilācijas pievads, aprīkojumu papildinās ar kondicionieri no „Lada Kalina,” sēdekļu apsildi, elektriskajiem stiklu pacēlājiem, spoguļus aprīkos ar elektropievadu un apsildes funkciju.

Modernizēto „4x4” komplektēs ar 1,6 litru „Lada Priora” astoņu vārstu dzinēju, kas šajā gadījumā attīstīs 83 ZS („Priora” – 90 ZS), jaunu apakšrāmi, kā arī stūres mehānisma detaļām, kas aizgūtas no „Renault Logan.” Paredzēts, ka tiks nomainīts kartera vāks un uzstādīti jaunas konstrukcijas kardāna krustiņi. 

Visi uzskaitītie jaunievedumi tiks ieviesti līdz 2017.gadam.

„Lada 4x4” modernizācijas process tika uzsākts 2013.gadā – sākot ar pērno gadu virsbūve tiek sagatavota jaunā modernākā krāsošanas cehā, drīzumā tiek solīta labāka bremžu iekārta, modificēta piekare un transmisija.

 

 

 
Visi komentāri
 
LMT 17.februāris 2014 13:19
0 3 Atbildēt

Drausmas!

anonimikis 17.februāris 2014 13:48
3 0 Atbildēt

krosovers :D

Rihardamplis 17.februāris 2014 15:33
2 2 Atbildēt

Būtu beidzot sākuši likt dīzeļdzinējus-Vācijā ir pieejamas Ņivas ar 1,9 franču dīzelīti.Kāpēc paši krievi ir tik tupi,ka nejēdz soļarkas endžinu izgudrot? Noiets būtu daudz labāks nekā ar to benzīna kapsētas motoru.

GB12 17.februāris 2014 15:47
3 0 Atbildēt

A kāpēc viņiem tas būtu jājēdz, ja aliansei jau ir gatavs dzinējs?

IkdienasViesis 17.februāris 2014 15:51
5 2 Atbildēt

Nostaļģiskas atmiņas man par šo auto. Kad šancēju rajona prokuraturā, no 1986-1990 gadam tāds mums bija dienesta auto. Un protams, ka tika dzīts katru dienu, brauca visi operatīvie darbinieki - šoferis tikai apkopa. Un četru gadu laikā problēmu nekādu. Tikai sīkumi un startera bendiks nobira. Un tas arī visss. Šefs ar to auto dāču sev uzbūvēja - uz jumta bagažnieka visus baļķus un būvmaterialus pāvadāja...Šoferis reiz pat kūleni ar to auto apmeta....un tikai pāris skrambas uz virsbūves. Un arī bez problēmām. Visus četrus gadus nokalpoja visi oriģinalie kardānkrustiņi, visa piekare. Un nekas arī negrabēja. Priekš tiem laikiem - ideals auto, ar izcilu caurgājamību. 1990.gadā ,kad izveidoja jauno Latvijas prokuraturu, visiem 1991.gadā iedeva parastus 21063 žiguļus. Tie gan bija totāli hlami, sāka jau grabēt pirmajā gadā, motori juka laukā. Bet Ņivai- gods unn slava. Protams, šodienas modernie džipi - TĀ ir cita ēra, bet klasiskajai ņivai , ka pirmajam krievu luksus džipiņam vieta vēsturē ir jāatstāj. nebrīnos, ka krievzeme'tos vēl ražo un pērk. Par to cenu nekas labāks vēl nav izdomāts. UAZi tur joprojām tādā kvalitātē tiek ražoti, ka bez evakuatora līdz mājām, no veikala netikt.

Crankshaft 18.februāris 2014 8:23
0 1 Atbildēt

Rihardamplis

Būtu beidzot sākuši likt dīzeļdzinējus-Vācijā ir pieejamas Ņivas ar 1,9 franču dīzelīti.Kāpēc paši krievi ir tik tupi,ka nejēdz soļarkas endžinu izgudrot? Noiets būtu daudz labāks nekā ar to benzīna kapsētas motoru.

======================

Kāpēc gan tu esi tik tups, ka pat nepainteresējies, vai šodien dīzeļņivas ir dabūjamas (ne tikai Vācijā)? :-)Var dabūt dīzeļņivu arī Krievijā pašā - ar galakomplektāciju nodarbojas vai nu VAZ meitas uzņēmums pašā Toljati, vai pārstāvju kantori "uz vietām" (reģionālie) - turklāt ir izvēle,

kādu dīzeli tu gribi, tādu dabūsi :-) Veco Peugeot dīzeli

diezi vai vairs liks, tagadējo izplūdes gāzu normu dēļ. Tāpēc arī krievi neturpināja darbu pie savas visai veiksmīgās vieglo dīzeļu saimes - darbs dīzeļa "optimizēšanai" saskaņā ar jaunajām EURO normām sanāktu pārāk dārgi :-) Un vēl: kamēr Krievijā benzīna cenas bija salīdzinoši zemas, dīzeļi galīgi nebija populāri, nav īpaši populāri arī tagad, galvenokārt zemās dīzeļdegvielas kvalitātes dēļ daudzviet valstī ...

Bet tā...pērk tās Ņivas, gan ierastās, gan "ševiņivas", turklāt aizvien vairāk sastāvdaļu pārceļo uz klasisko Ņivu, starp citu, ševiņivai dīzeļdzinējs ir standarta piedāvājumā!

kains 18.februāris 2014 22:39
0 0 Atbildēt

Tad jau labāk Dasters.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tas bija pēdējais – Volkswagen Drēzdenes rūpnīca izlaiž pēdējo eksemplāru

Šonedēļ Drēzdenes Caurspīdīgajā rūpnīcā (Gläserne manufaktur) noslēdzās vesels laikmets. No konveijera noripoja pēdējais automobilis – sarkans VW ID.3 GTX, kas kļuva par simbolisku robežšķirtni rūpnīcas vēsturē. Lasīt vairāk

 

Jaunais BMW iX3 spēs nobraukt vairāk par 800 km(+ VIDEO)

Tikai pāris mēnešus pēc oficiālās pirmizrādes mobilitātes izstādē Minhenē arī Rīgā tika izrādīts jaunās paaudzes elektromobilis BMW iX3. Tas radīts uz jaunās Neue Klasse jeb jaunā klase platformas, un ir pirmais sērijveida modelis, kas pārstāv BMW jauno dizaina valodu. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti