"Ford F-150 Raptor" – vieglāks, bez V8, taču jaudīgāks (+ foto) 10

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 15.janvāris 2015 8:14

Detroitas motoršovā pirmizrādi piedzīvo jaunās paaudzes "Ford F-150 Raptor" – pikapu saimes flagmanis, kas pie pircējiem dosies 2016.gada rudenī.

Foto: Publicitātes foto

Salīdzinot ar savu priekšteci, jaunais modelis ieguvis virkni būtisku pārmaiņu: pirmkārt,  pamatam tagad tiek izmantots alumīnija leģējums, kas ļāvis samazināt pikapa kopējo svaru par vairāk nekā 200 kg, bet 6,2 litru 411 ZS jaudīgā V8 motora vietā iebūvēts vieglāks, ekonomiskāks un jaudīgāks sešcilindru EcoBoost saimes agregāts ar ar 3,5 litru tilpumu. 

Foto: Publicitātes foto

Ražotājs neatklāj dzinēja tehniskos parametrus, taču uzsver, ka tas būs jaudīgāks nekā V8 un strādās kombinācijā ar jaunu 10-pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Foto: Publicitātes foto

"Raptor" ir par 15 cm platāks nekā F-150 standarta modelis, tādēļ ir stabilāks un vairāk piemērots sarežģītāka profila apvidum vai citiem transportlīdzekļiem neizbraucamu ceļu mērošanai.

Foto: Publicitātes foto

Pikapa arsenālā ir "Terrain Management System," kas atkarībā no braukšanas apstākļiem un ceļa seguma ļauj izvēlēties piemērotāko režīmu, kas allaž centīsies uzturēt optimālu riteņu saķeri, bet vēl drošāk "Raptor" īpašnieks varēs justies,  ja no opciju saraksta izvēlēsies "Torsen" priekšējās ass bloķējošo diferenciāli, kas noderēs tad, ja izslīdēt sāks kāds no priekšējās ass riteņiem.

Foto: Publicitātes foto

No kopumā sešiem braukšanas režīmiem atzīmēsim iestatījumu "Baja," kas paredzēts pikapa spēju pārbaudīšanai tuksnesī lielos ātrumos, kā arī režīmu "Rock," kas palīdzēs lēnā tempā uzveikt ārkārtīgi nelīdzenas vai ar lieliem akmeņiem noklātus posmus.

"Ford F-150 (līdz šim – "SVT Raptor") Raptor" "Ford" modeļu piedāvājumā tika uzņemts 2009.gadā.

Foto: Publicitātes foto

 
10 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
anonimikis 15.janvāris 2015 14:40
8 3 Atbildēt

iebūvēts vieglāks, ekonomiskāks un jaudīgāks dzinējs un auto no tā zūd jēga? pats ar žiguli braukā?

LMT 15.janvāris 2015 9:21
7 7 Atbildēt

Šim vāģim zūd jēga, ja nav V8.

anonimikis 15.janvāris 2015 9:14
6 4 Atbildēt

Rekur arī iemesls naftas cenu kritumam. Pat amerikāņi ir nākuši pie prāta un atsakās no V8 un līdzīgiem bezjēdzīgi atmosfēru sildošiem draņķiem.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti