Otrās paaudzes "BMW X1" - pilnīgi citāds (+ foto) 10

iAutolv | 4.jūnijs 2015 12:15

Otrās paaudzes "BMW X1" patiešām kardināli atšķiras no pirmās paaudzes modeļa - tagad tam ir šķērsām novietots motors un priekšējo riteņu piedziņa.

Jaunais "X1" izgatavots uz UKL1 modulārās platformas, kas ir pamatā arī "BMW" vēsturē pirmajam priekšpiedziņas modelim - "2-Series Active Tourer."

Krosovera garums sarucis par 38 mm (līdz 4439 mm), toties platums pieaudzis par 23 mm (līdz 1821 mm), bet augstums – par 53 mm (līdz 1598 mm). Mainījušies arī citi parametri, piemēram, sēdpozīcija priekšā tagad ir par 36 mm augstāk, aizmugurē – par 64 mm, brīvā telpa aizmugures pasažieru ceļgalu zonā pieaugusi par 37 mm, bet, pasūtot aizmugures sēdekli ar pārbīdīšanas funkciju (13 cm garenvirzienā) – par 66 mm. Bagāžas nodalījuma tilpums sasniedz 505 litrus (+85 litri), ko līdz 1550 litriem (+ 200) var palielināt, ja nolaiž proporcijās 40:20:40 dalāmo aizmugures sēdekļa atzveltni.

X1 motoru klāstu veido divlitru benzīna un dīzeļa dzinēji ar 150 līdz 231 ZS jaudu, kam vēlāk pievienosies trīscilindru agregāti ar 116 un 136 ZS. Spēka agregātus varēs kombinēt ar jaunas konstrukcijas sešu pakāpju manuālo vai astoņu pakāpju Steptronic automātisko pārnesumkārbu.

"X1" jau no rūpnīcas tiek piegādāts ar bagātīgu un komforta un drošības aprīkojumu, kurā iekļauts kondicionieris, audio sistēma ar USB un AUX, iDrive multimediju sistēma ar 6,5 collu displeju.

Par atsevišķu maksu krosovera aprīkojumu varēs papildināt ar elektroniski regulējamiem "Dynamic Damper Control" amortizatoriem, diožu lukturiem, sastrēgumu asistentu, kas paātrina un palēnina gaitu, uzņemoties arī stūrēšanas funkciju (darbojas līdz 60 km/h), jaunu "Head-up" projekcijas displeju, kas informāciju attēlo virs motora pārsega (agrāk mazā lodziņā aiz stūres), aktīvo kruīzkontroli, joslas uzturēšanas asistentu, sistēmu, kas brīdina un palīdz novērst sadursmi ar priekšā braucošo transportlīdzekli, negaidītiem šķēršļiem un gājējiem.

Pieejams arī elektropievads bagāžnieka vākam un automātiskā parkošanās palīgsistēma. Dažādot aprīkojumu un automobiļa izskatu var arī izvēloties ražotāja sagatavotos piedāvājumus, kas apvienoti „Advantage“, „Sport Line“, „xLine“ un „M Sport“ individualizācijas variantos.

Krosovera cenas ražotājs sola publicēt vēlāk, taču jau tagad zināms, ka lētākais X1 būs sDrive 18d variants ar priekšējo riteņu piedziņu, 150 ZS dīzeļdzinēju un sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu. 100 km/h šāda kombinācija sasniedz 9,2 sekundēs, maksimālais ātrums ir 205 km/h, bet vidējais degvielas patēriņš – 4,1 litrs uz 100 km. "X1" cenas kritīsies gada beigās, kad ierindā stāsies trīscilindru motori.

 
10 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
janis 5.jūnijs 2015 1:12
6 0 Atbildēt

manuprāt BMW zaudē savu identitāti, atkāpjoties no sava galvenā principa - aizmugures piedziņas, jo bembjus jau mīl galvenokārt savas gaitas īpašību dēļ, kas lielā mērā ir pateicoties savai pakaļpiedziņai, 50:50 izsvarojumam un dinamiskajiem motoriem. Nafig iet golfa virzienā? Tagad noteikti viņi vairs 50:50 nevarēs ar šo risinājumu dabūt, turklāt priekšpiedziņai nav tās braukšanas baudas. Man vēl nav skaidrs, kā viņi savu X pilnpiedziņu risinās priekšpiedziņas kā galvenās piedziņas kontekstā? vai viņš būs kārtejais pseido-crossovers ar 2 riteņu piedziņu? Tas jau būtu pilnīgs Fail priekš BMW.

kasinsh79 5.jūnijs 2015 7:54
6 2 Atbildēt

Viss ok!

Dzīvosim līdzi laikam un lauzīsim stereotipus, ka BMW jābūt tikai sportiskam auto (būs arī miniveni), ka piedziņai jābūt tikai RWD (ir gan xDrive, gan tagad arī FWD), ka BMW ražo tikai lielos dzinējus (būs tagad arī 3 cilindru agregāti) utt.

Būtiski, ka auto lieliski nostrādāts un tiešām braukt prieku raisošs :)

GB12 4.jūnijs 2015 15:39
3 1 Atbildēt

GB12 nav opelis. Un tas, kas bija un tika pārdots pirms 2 gadiem pēc sešu gadu lietošanas, nerūsēja vispār... ;) tas nu tā. Bet izskatās, ka kādam patiesība iekoda acīs :)

Par tēmu runājot - dizaina ziņā progresējuši. PIrmās paaudzes modelis bija pagalam nesmuks, šis jau pēc auto izskatās.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Droni pārvērš liesmās pasaules lielāko naftas pārstrādes rūpnīcu; naftas ieguve sarūk uz pusi (+ VIDEO) 6

Pēc uzbrukumiem Saūda Arābijas naftas rūpniecības objektiem, par kuriem atbildību uzņēmušies Jemenas hutiešu nemiernieki, naftas ieguve Saūda Arābija sarukusi par vairāk nekā uz pusi. Lasīt vairāk

 

No 41 590 eiro – Škoda Superb ar Plug-in tehnoloģiju (+ FOTO)

Škoda sāk piedāvāt savu pirmo pie mājas elektrotīkla uzlādējamo modeli. Tas ir Superb iV, kas būs pieejams liftbeka un universāla versijās un ar elektrību spēs nobraukt 56 km. Lasīt vairāk

 

Baumanim sarežģīta pirmā diena Rīgā (+ FOTO)

Negaidīti saulainos laikapstākļos CSDD Biķernieku trasē, Rīgā, iesācies FIA Pasaules rallijkrosa čempionāta sezonas priekšpēdējais posms – Neste World RX of Latvia. Lasīt vairāk

 

Motociklists Liepājā bez tiesībām, reibumā pārsniedz atļauto braukšanas ātrumu un bēg no policijas (+ VIDEO) 10

Vakar, 11.septembrī ap pulksten 22:45, Liepājā, Brīvības ielā Valsts policijas trafarētā automašīna fiksēja motociklu “Kawasaki”, kura vadītājs, ignorējot luksofora sarkano aizliedzošo signālu, šķērsoja krustojumu ar ātrumu 88 kilometri stundā vietā, kur atļauts pārvietoties ar 50 kilometriem stundā, tādējādi pārsniedzot atļauto braukšanas ātrumu par 38 kilometriem stundā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti