Kurš no 474 - jaunākais pētījums par uzticamāko auto 16

iAuto | 26.februāris 2016 12:04

Vācijas DEKRA Used Car Report uzticamības reitings tiek sastādīts, balstoties uz tehniskās kontroles datiem, kas iegūti no 15 miljoniem automobiļu, kas tiek ekspluatēti Rietumeiropas valstīs.

Visi automobiļi iedalīti 8 klasēs, turklāt katra klase tiek iedalīti vēl trīs kategorijās, attiecīgi – ar automobiļa noskrējienu līdz 50 000 km, ar noskrējienu 50 000 – 100 000 km un ar noskrējienu virs 100 000.

Absolūtais uzvarētājs ir 2011.gada Audi A6, kas atzīts par labāko visās klasēs. Otro vietu jaunākajā pētījumā ieņem Mercedes E-klase (2009), kas pērn bija pirmais, savukārt trešais labākais ir Audi Q5 (2008).

Zemāk pirmais trijnieks visās klasēs:

Mini un mazauto klase:

0-50 000 km: Toyota Yaris (2011), Audi A1 (2010),Suzuki Swift (2010).

50 000 – 100 000 km: Audi A1 (2010), Toyota iQ (2008), Suzuki Swift (2010).

100 000 – 150 000 km: Mazda 2 (2007), VW Polo (2009), Ford Fiesta (2008)

Kompaktā klase:

0 – 50 000 km: Honda Civic (2011), Hyundai i30 (2011), BMW 1.sērija (2011) 

50 000 – 100 000 km: BMW 1.sērija (2011), Mazda 3 (2009), Citroën C4 (2010).

100 000 – 150 000 km: Toyota Prius (2003), Ford Focus (2010), Opel Astra (2009)

Vidējā klase:

0 – 50 000 km: Volvo S60/V60 (2010), Mercedes C-klase (2007), Audi A4 (2008).

50 000 – 100 000 km: Volvo S60/V60 (2010), Audi A4 (2008), Audi A5 (2007) 

100 000 – 150 000 km: BMW 3.sērija (2011), Audi A5 (2007), Audi A4 (2008)

Lielā klase:

0 – 50 000 km: Mercedes CLS (2010), Mercedes E-klase (2009), Audi A6 (2011) 

50 000 – 100 000 km: Mercedes CLS (2010), Audi 6 (2011), Audi A7 (2010)

100 000 – 150 000 km: Audi A6 (2011), Mercedes E-klase (2009), BMW 5. sērija (2009).

Apvidus auto:

0 – 50 000 km: Mercedes M-klase (2011), Mercedes GLK (2008), Volvo XC60 (2008)

50 000 – 100 000 km: Mercedes M-klase (2011), Audi Q5 (2008), Audi Q3 (2011) 

100 000 – 150 000 km: Audi Q5 (2008), Volvo XC60 (2008), Mercedes GLK (2008).

Miniveni:

0 – 50 000 km: Mercedes B-klase (2011), Ford C-Max (2010), Hyundai ix20 (2010)

100 000 – 150 000 km: VW Sharan (2010), Renault Scenic (2009), Toyota Corolla Verso (2004)

Mazais komerctransports:

0 – 50 000 km: Opel Combo (2011), Mercedes Vito/Viano (2003), VW Amarok (2010)

50 000 – 100 000 km: VW Amarok (2010), Mercedes Vito/Viano (2003), Fiat Doblo

100 000 – 150 000 km: Peugeot Partner (2008), Citroën Berlingo (2008), Mercedes Vito/Viano (2003) 

Lielie furgoni:

0 – 50 000 km: Renault Master (2010), Mercedes Sprinter (2006), Opel Movano (2010) 

50 000 – 100 000 km: Renault Master (2010), Mercedes Sprinter (2006), Opel Movano (2010) 

100 000 – 150 000 km: VW Crafter (2006), Mercedes Sprinter (2006), Peugeot Boxer (2006) 

 
Visi komentāri
 
Jopcik 26.februāris 2016 12:59
4 8 Atbildēt

nez vai tas atbilst arī mūsu ceļu vērtējumam? - te jau Audi laikam nebūs tas izturīgākais

Klok 26.februāris 2016 13:28
15 10 Atbildēt

Audi utt :) tas laikam tāpēc, ka līdz tehniskais apskatei pa servisu vien dzīvojas un pie reizes salabao ritošo. Faktiski vācu mašīnām problēmu novēršanai servisā ir jāiebrauc 3 reizes biežāk kā pārējām. Ne viemēr ritošā, bet piem pēčka/ventilātors, turbīna, ektronikas gļuks utt.

DSG 26.februāris 2016 13:48
14 4 Atbildēt

Ja sapērk visādus brīnumus kā dsg, multi, variotronikus, ja dzinēju pērk pēc principa- 1,4 un(oho!) 150 zirgi, tad ar vāciešiem tādas problēmas ir iespējamas. Ja nopērk 1,9 tdi, ar meh.kārbu, problēmu nav nekādu, jau 320000km, izņemot protams eļļu, uzliku, disku maiņu...

Klok 26.februāris 2016 14:21
1 0 Atbildēt

Šaubos., Personīgi Touran 1.9Tdi salūza mehāniskā kārbas 3ātrums. Ļoti trausla kārba un ne man vienīgam tāda prob -servisa džeki teica.

DSG 26.februāris 2016 14:43
4 0 Atbildēt

Servisa džeki tam arī domāti- iebaidīt klientu, lai nākamreiz tas ņemtu super duper izturīgo dsg, un par remontu atstātu 2x vairāk...Tas ka kārba ir mehāniskā, nenozīmē, ka tā ir nenokaujama. Varbūt jāpārskata braukšanas maniere? Bet par to jau neviens neatzīsies- visi ir perfektie braucēji-kārbas slēdzēji.

Klok 26.februāris 2016 20:14
0 1 Atbildēt

Lai nezaudētu automātiem krustojumos nākas pārslēgšanu taisīt ļoti ātri, bet citiem lietošanā esošiem auto (ne vācu) , ar tādām probl sakāries neesmu. Noteikti ļoti prātīgai/uzmanīgai braukšanai tā izturētu mazliet vairāk.

P.S. servisa dzeki dziemžel bija oficālie audi/vw pārstāvji.

Vienkārši daudzi uztver, ka tas taču normāli, ka māšana ik pa laikam sabojājas, bet tā nav ( neiet runa par, diskiem buksēm un amortiņiem, kurus var sabojāt vienā dienā).

Tiks 26.februāris 2016 20:59
2 0 Atbildēt

Jai krustojumu neizcel, tad krāniņš saraujas? :)

anonimikis 26.februāris 2016 13:49
0 4 Atbildēt

Iesaku pievērst uzmanību gadiem noskrējienu grupās. Tikai divi auto (3.bmw un A6) ir iekļuvuši līdz 150K grupā ar 4 gadus veciem auto. Pārējie jau ir krietni vecāki. Tā kā kārtējais pierādījums, ka Vācijā gada nobraukumi nav nemaz tik lieli, kā daži labi gaudalas mēdz apgalvot.

Fāterlande 26.februāris 2016 13:58
5 2 Atbildēt

paskaties mobile.de un ss.lv - paņem gadu, teiksim 2009, salidzini nobraukumus - tur reti kuram ir mazāk par 200 000 km, pie mums gluži otrādi - reti, kuram sasniedz:)

LMT 26.februāris 2016 13:49
15 2 Atbildēt

Kaut kā nemana šai topā Kias un Dacītes!

2009 26.februāris 2016 15:04
0 0 Atbildēt

es tieši domāju par lietotu vidējo klasi, budžets 7-9 tūkstoši, kandidāti: Audi A4, VW Passat, Volvo V70, Opel Insignia, Toyota Avensis. Varat ko ieteikt?, kas būtu labāk, bet, ko labāk nē?

Vaņa 26.februāris 2016 15:28
0 1 Atbildēt

krievu forumos slavē Opel Insignia - nezinu, varbūt tur nav nekā īpaši smalka, kam salūst? Opel, iespējams ir izturīgāks ceļos, kas mums vairāk līdzīgāki nekā R-eiropas bāņiem

ABEEDE95 26.februāris 2016 15:22
4 8 Atbildēt

Trīs varianti "ņemšanai".

1) A4

2) A4

3) A4

Janozaurs 26.februāris 2016 17:59
0 0 Atbildēt

Pēc kāda principa tas tika vērtēts. Man gribas zināt. Piemēram viens autiņš servisā bija piecas reizes. Tika mainīti kaut kādi sūdiņi, katrs pa 10 eiro. Cits tikai vienu teizi, bet salūza kārba.... kurš tad pēc šī vērtējuma būtu augstāk?

Janozaurs 26.februāris 2016 18:18
1 0 Atbildēt

Viela pārdomām:

Piemēram - apvidus auto klase. Kāpēc topā nav tādu auto, kā piemēram nissan navara... varbūt tāpēc, ka mersedesi ne reizi nav braukuši pa bezceļiem, bet navaru izmanto visādi elektriķi un fermeri....

Un tas pats ar citām klasēm.

rt 27.februāris 2016 9:17
7 0 Atbildēt

No pētījuma var secināt, ka uzskaitītie auto vienkārši nav spējīgi braukt ar defektiem un realitātē nav uzticami!

Paņemam to pašu reno - pilns panelis ar degošām, mirgojošām lampiņām, bet viņš iet uz priekšu, nepārslēdzās uz avārijas (evakuācijas) režīmu, be turpina braukt. Savukārt vw/audi kā izlec sarkanais tā kautko uzreiz bloķē - dzinēju, kārbu, palaišanu. Shēma vienkāršā - evakuators, serviss... Un kur šeit uzticamība???

Te drīzāk prasījās šo uzticamības statistiku papildināt ar divām citām lietām - vidēji cik bieži starp TA konkrētais modelis ir pabijis servisā, cik ilgi un par kādu ciparu. Tā būtu īstā uzticamība.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Šodien sastrēgums, lai iebrauktu Jūrmalā 20 minūtes 14.08.2022 (+ VIDEO) 7

Šodien, 14.augustā satiksme pa Jūrmalas šoseju kūrortpilsētas virzienā kustējās ļoti lēnām. Tas tādēļ, ka daudzi karsto un brīvo dienu bija izlēmuši pavadīt pie ūdens. iAuto secina, ka satiksme būtu virzījusies krietni raitāk, ja caurlaides iebraukšanai pilsētā būtu laicīgi iegādātas internetā. Lasīt vairāk

 

Trīs iemesli, kāpēc jauni un lietoti auto kļūst dārgāki 2

Auto tirgus un tā dalībnieki jau krietnu laiku sadzīvo ar visaptverošu cenu kāpumu - dārgākas kļūst ne tikai jaunas, bet pat lietotas automašīnas. Kas šobrīd ir lielākā deficīta izejviela auto tirgū, un kas ir trīs iemesli, kāpēc automašīnas kļūst dārgākas? Lasīt vairāk

 

Arī Eiropā - Tesla vilcējs ieradīsies 2022.gada beigās

Elektriskais Tesla Semi kravas vilcējs pirmoreiz tika parādīts jau 2017.gadā, piecus gadus vēlāk tam atkal noteikts jauns termiņš. Šoreiz tas šķiet nopietni, jo pasūtījumu grāmata atklāta vairākās valstīs, tostarp arī Eiropā. Lasīt vairāk

 

Valsts policija ķer “smagās kājas” (+ VIDEO) 30

“Smaga kāja izraisa nāvi! Nespied gāzi grīdā!” ar šādu uzsaukumu un aicinājumu nu jau nedēļu turpinās Ceļu satiksmes drošības direkcijas kampaņa. Vai šis vēstījums sasniedzis autovadītājus un pārkāpumu skaits samazinās? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti