"Mercedes" kabrioletiem atņem “siltā gaisa šalli” 5

iAutolv | 17.maijs 2016 7:11

Vācijas autobūves kompānija "Mercedes-Benz" spiesta apturēt visu jauno ar "AIRSCARF" kakla joslas apsildes sistēmu apgādāto kabrioletu un rodsteru pārdošanu. Iemesls – strīds par patenta tiesībām.

Vācijas tiesa aizliegusi autobūves kompānijai "Mercedes-Benz" pārdot pašmāju tirgū ar "Airscarf" sistēmu aprīkotos kabrioletus un rodsterus. Prasību pret "Mercedes" iesniedzis sistēmas izgudrotājs Ludvigs Šacingers, kas pret ražotāju vērsies vairākkārt.

Šoreiz Šacingera lūgums apmierināts un "Mercedes" nekavējoši jāpārtrauc uzstādīt "Airscarf" sistēma saviem kabrioletiem un rodsteriem, jāneitralizē “siltā gaisa šalles” funkcija vēl nepārdotajos vai klientiem nepiegādātajos automobiļos, kā arī jāpārtrauc reklamēt šis produkts visu veidu reklāmas materiālos. Aizliegums neattiecas uz tiem automobiļiem, kas jau piegādāti klientiem.

Tāpat "Mercedes-Benz" nāksies kompensēt patenta īpašniekam zaudējumus, kas radušies bez atļaujas izmantojot viņa izgudrojumu.  Kompensācijas izmēru noteiks, vadoties pēc pārdoto un ar šo sistēmu apgādāto spēkratu skaita.

"Airscarf" apsildes sistēma, kas novirza silto gaisu uz vadītāja un pasažieru kakla un krūšu zonu tad, kad automašīnas jumts ir nolaists, "Mercedes" kabrioletos un rodsteros varētu atgriezties pēc 2016.gada 25.decembra, kad beigsies Šacingeram piederošā patenta darbības laiks. 

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Palaidniex 17.maijs 2016 14:45
4 0 Atbildēt

Ir ļoti dažādi kabrioleti. Esmu pabraukājies ar ļoti dažādiem. Ir kabrioleti kur nekas nekam nepūš pat pie teju 200 (ir gan baiss troksnis), un ir Kabrioleti, kuros neciešami pūš jau pie 70 km/h.

Lielākoties pirmie ir jau būvēti kā kabrioleti, otri ir kupejas/sedani ar nozāģētu jumtu...

Līdz ar to pirmajiem veidojot auto ir izstrādāti aerodinamiskie risinājumi, otrajiem tie ir tikai mēģināti pielāgot apzāģētam auto...

Palaidniex 17.maijs 2016 9:27
1 1 Atbildēt

Varbū vienkārši ir jātaisa kabriolets ar tam atbilstoši aerodinamiku, nevis jāzāģē nost jumti sedaniem un kupejām un tad jācīnās ar blakusefektiem?

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Aviācijas šovā ASV eksplodē ar reaktīvo dzinēju aprīkots kravinieks (+ VIDEO) 4

Mičiganas (ASV) aviācijas šovs beidzies ar traģēdiju - paraugdemonstrējumā, kur ar reaktīvo dzinēju aprīkots kravas auto sacentās ar divām lidmašīnām, notika avārija, kuras rezultātā gāja bojā 40 gadus vecais Shockwawe kravinieka vadītājs. Lasīt vairāk

 

Elektriskais Hummer jāgaida 17 gadus 1

Ja GMC ražošanu turpinās līdzšinējā tempā, klienti, kas iestājas rindā šodien, savu automobili saņems… pēc 17 gadiem. Lasīt vairāk

 

Kādam nolūkam kalpo šis "lielgabals"? (+ VIDEO) 5

Laikam gan retais iedomāsies, ka tas nepieciešams, lai izgatavotu kravas automašīnu bremžu trumuļus nelielā ražotnē kaut kur Pakistānā. Lasīt vairāk

 

Renault atrāda 2022. gada Zoe modeli 4

Renault ZOE, kas ir pārdotākais pilsētas elektroautomobilis Eiropā, tagad pieejams jaunā versijā ar jaunu aprīkojuma līmeni (2022. gada modelim), kā arī jaunu “Shadow Grey” virsbūves krāsu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti