Vērtējiet – internetā nonāk jaunās "Opel Insignia" attēli (+ foto) 14

Foto: ekrānšāviņš

iAuto | 5.decembris 2016 19:27

Pateicoties interneta vietnei "Autoevolution", globālajā tīmeklī pieejami "Opel" vidējās klases modeļa "Insignia" jaunās paaudzes modeļa attēli.

Attēli uzņemti reklāmas materiālu veidošanas laikā un "Insignia" II tajos redzama sportiskajā "OPC" ietērpā, turklāt, gan hečbeka, gan universāla versijās.

Aizvadītajā nedēļā Opel publicēja informāciju par jauno modeli un inženiera Andreasa Cipsera vadībā izbrauca ar to pa Nirburgringas sacīkšu trasi.

Jaunpienācējs ir atbrīvojies no 175 kg, kas acīmredzami uzlabo gan vadāmību, gan veiktspēju. Atlēts ir par 29 mm zemāks un 11 mm platāks par savu priekšgājēju, ir būtiski samazinātas virsbūves pārkares un riteņu bāze ir pagarināta par 92 mm – tas nodrošina papildus virzienstabilitāti pie lielāka ātruma. Vēl vairāk pilnveidotāFlexRide šasija pielāgo amortizatorus, stūres iekārtu un piedziņu automātiski vai arī izvēloties Standart,Sport vai Tour režīmus. Vislabākais veids, kā to izmēģināt, ir testa braucienā leģendārajā Nirburgringas–Nordšlaifes trasē. Tā ir izaicinājumu pilna, pateicoties tās mainīgajiem segumiem, taisnēm un līkumu kombinācijām. Katra jaunā Opel pēdējais pārbaudījums notiek šeit.

Insignia inženieru komanda ar tās vadītāju Andreasu Cipseru (Andreas Zipser) priekšgalā ar maskētu prototipu devās testa braucienos uz Nirburgringas trasi. Inženieri 21 km garajā trasē meklēja perfekti noregulēta auto pēdējos procentpunktus.

“Jau no iekāpšanas brīža jūs sajūtat, ka Insignia ir radīta no baltas lapas. Vadītāja iesaistīšana braukšanas procesos ir nepārspējama un tā nodrošina labāku auto sajušanu. Insignia ir kļuvusi vēl elastīgāka, pat ar to pašu dzinēju,” saka Cipsers, kurš jau ar nepacietību gaida nākamos ātros apļus.

Galvenais inženieris ar Insignia Grand Sport dodas no servisa boksiem uz Nordšlaifi. Drīz vien viņš jau pārbauda piecdurvju hečbeka iespēju maksimumu, ienirst Brünnchen līkumu sērijā un meistarīgi tiek galā arPflanzgarten – motorsporta fanu aprindās slavenu posmu. Opel jaunais flagmanis traucas ātri. Cipsers izbauda jauno, precīzo, ātrumam pielāgojamo stūres iekārtu un uz vadītāju vērsto priekšējo paneli. Vadītāja sēdpozīcija, salīdzinot ar iepriekšējo modeli, ir par 3 cm zemāka un sniedz sajūtu, ka vadītājs ir daļa no automašīnas – viduskonsole nodrošina papildus atbalstu, instrumentu panelis ir tieši pret vadītāju un visi vadības slēdži ir viegli sasniedzami. Tas viss rezultējas sēdpozīcijā, kas līdzīga tai, ko piedāvā sacīkšu auto un ir piemērota dinamiskai braukšanai – ne tikai Nirburgringā.

Īpaši dinamiskai braukšanai vadītājam būtu ieteicams izvēlēties FlexRide šasijas Sport režīmu – amortizatori tiek padarīti stingrāki, stūres un gāzes pedāļa atsaucība ir tiešāka. Turklāt, ESPpretizslīdēšanas sistēma pieslēdzas vēlāk, tādā veidā sniedzot vadītājam lielāku rīcības brīvību. Kombinācijā ar automātisko pārnesumkārbu, Sport režīmā pārnesumi tiek pārslēgti vēlāk – Insignia ir pilnībā saregulēta dinamiskākai braukšanai.

Atpakaļceļā no Nirburgringas, vadītājs, atkarībā no ceļa rakstura un savām vēlmēm, var izvēlēties starp trim režīmiem:

  • Standart – automātiskā sistēma izvēlas piemērotākos uzstādījumus, balstoties uz automobiļa sensoru iegūto informāciju.
  • Tour – komfortabls šasijas regulējums, degvielas patēriņam labvēlīgi piedziņas uzstādījumi – piemērotākais režīms relaksējošiem garas distances braucieniem.
  • Sport – bremzēšanas sagāzums (brake dive) ir samazināts, šasija mazāk sasveras līkumos pie lielāka ātruma un stūres iekārta nodrošina lielāku atgriezenisko saiti, ņemot vērā ceļa apstākļus.

FlexRide elektrohidrauliskā šasija pieregulē amortizatorus atbilstoši ceļam un braukšanas situācijai 500 reizes sekundē jeb 30 000 reizes minūtē. Turklāt ar Sport režīma pogu vadītājs var saglabāt personalizētos uzstādījumus stūres iekārtai, gāzes pedāļa atsaucībai un amortizācijai.

“Jaunā centrālā Drive Mode Control sistēma ir adaptīvās šasijas sirds un dvēsele. Tā nepārtraukti analizē sensoru sniegto informāciju un uzstādījumus un atpazīst individuālo braukšanas stilu. Individuālās sistēmas tiek pielāgotas labākai saķerei un pozīcijai,” skaidro Cipsers.

Ja, piemēram, braucot ar Opel Insignia Grand Sport Standart režīmā, vadītājs izdomā izbraukt ceļa līkumus nedaudz sparīgāk, sistēma, balstoties uz paātrinājuma un bremzēšanas rādītājiem, atpazīst dinamiskāku braukšanas stilu un momentā pārslēdz šasijas un piedziņas komponentus uz sportisko režīmu. 

 
14 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Opelists 5.decembris 2016 22:45
19 4 Atbildēt

aizmirsti to rūsu. Merši un Auģigi rūsē trakāk par Opel.

LMT 5.decembris 2016 21:31
9 15 Atbildēt

Izskatās glīts, rūsu arī vēl neredz!

nomiks 6.decembris 2016 8:49
7 0 Atbildēt

Es arī pirmo, ko saskatīju, bija TESLA. Bet vispār izskatās glīts.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pirmie attēli ar jauno Volkswagen Golf (+ FOTO) 1

Auto jaunumiem veltītajos izdevumos parādījušies pirmie attēli ar jaunās, astotās paaudzes Golf, kas pilnīgi bez maskas nobildēts pie kāda no ātrās ēdināšanas uzņēmumiem Vācijā. Lasīt vairāk

 

Valsts policija par degvielas zagšanu meklē attēlā redzamās personas (+ FOTO) 5

Valsts policija par mantiska rakstura noziegumu meklē attēlā redzamās personas Lasīt vairāk

 

Mini svin 60.gadu jubileju ar īpašo modeli (+ VIDEO) 3

Britu kompānija Mini laiž klajā īpašo modeli „60 Years Edition”, kas veltīts pirmajam Morris Mini Minor eksemplāram, kas no konveijera noripoja tālajā 1959.gadā. Lasīt vairāk

 

Nissan aprīko ar kāpurķēdēm sedanu Altima (+ VIDEO) 1

Japānas autobūves kompānija Nissan Monreālas autoizstādē prezentējusi sedana Altima kāpurķēžu variantu, kas izgatavots modeļa pilnpiedziņas versijas reklamēšanai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti