Vērtējiet – internetā nonāk jaunās "Opel Insignia" attēli (+ foto) 14

 

Foto: ekrānšāviņš

iAuto | 5.decembris 2016 19:27

Pateicoties interneta vietnei "Autoevolution", globālajā tīmeklī pieejami "Opel" vidējās klases modeļa "Insignia" jaunās paaudzes modeļa attēli.

Attēli uzņemti reklāmas materiālu veidošanas laikā un "Insignia" II tajos redzama sportiskajā "OPC" ietērpā, turklāt, gan hečbeka, gan universāla versijās.

Aizvadītajā nedēļā Opel publicēja informāciju par jauno modeli un inženiera Andreasa Cipsera vadībā izbrauca ar to pa Nirburgringas sacīkšu trasi.

Jaunpienācējs ir atbrīvojies no 175 kg, kas acīmredzami uzlabo gan vadāmību, gan veiktspēju. Atlēts ir par 29 mm zemāks un 11 mm platāks par savu priekšgājēju, ir būtiski samazinātas virsbūves pārkares un riteņu bāze ir pagarināta par 92 mm – tas nodrošina papildus virzienstabilitāti pie lielāka ātruma. Vēl vairāk pilnveidotāFlexRide šasija pielāgo amortizatorus, stūres iekārtu un piedziņu automātiski vai arī izvēloties Standart,Sport vai Tour režīmus. Vislabākais veids, kā to izmēģināt, ir testa braucienā leģendārajā Nirburgringas–Nordšlaifes trasē. Tā ir izaicinājumu pilna, pateicoties tās mainīgajiem segumiem, taisnēm un līkumu kombinācijām. Katra jaunā Opel pēdējais pārbaudījums notiek šeit.

Insignia inženieru komanda ar tās vadītāju Andreasu Cipseru (Andreas Zipser) priekšgalā ar maskētu prototipu devās testa braucienos uz Nirburgringas trasi. Inženieri 21 km garajā trasē meklēja perfekti noregulēta auto pēdējos procentpunktus.

“Jau no iekāpšanas brīža jūs sajūtat, ka Insignia ir radīta no baltas lapas. Vadītāja iesaistīšana braukšanas procesos ir nepārspējama un tā nodrošina labāku auto sajušanu. Insignia ir kļuvusi vēl elastīgāka, pat ar to pašu dzinēju,” saka Cipsers, kurš jau ar nepacietību gaida nākamos ātros apļus.

Galvenais inženieris ar Insignia Grand Sport dodas no servisa boksiem uz Nordšlaifi. Drīz vien viņš jau pārbauda piecdurvju hečbeka iespēju maksimumu, ienirst Brünnchen līkumu sērijā un meistarīgi tiek galā arPflanzgarten – motorsporta fanu aprindās slavenu posmu. Opel jaunais flagmanis traucas ātri. Cipsers izbauda jauno, precīzo, ātrumam pielāgojamo stūres iekārtu un uz vadītāju vērsto priekšējo paneli. Vadītāja sēdpozīcija, salīdzinot ar iepriekšējo modeli, ir par 3 cm zemāka un sniedz sajūtu, ka vadītājs ir daļa no automašīnas – viduskonsole nodrošina papildus atbalstu, instrumentu panelis ir tieši pret vadītāju un visi vadības slēdži ir viegli sasniedzami. Tas viss rezultējas sēdpozīcijā, kas līdzīga tai, ko piedāvā sacīkšu auto un ir piemērota dinamiskai braukšanai – ne tikai Nirburgringā.

Īpaši dinamiskai braukšanai vadītājam būtu ieteicams izvēlēties FlexRide šasijas Sport režīmu – amortizatori tiek padarīti stingrāki, stūres un gāzes pedāļa atsaucība ir tiešāka. Turklāt, ESPpretizslīdēšanas sistēma pieslēdzas vēlāk, tādā veidā sniedzot vadītājam lielāku rīcības brīvību. Kombinācijā ar automātisko pārnesumkārbu, Sport režīmā pārnesumi tiek pārslēgti vēlāk – Insignia ir pilnībā saregulēta dinamiskākai braukšanai.

Atpakaļceļā no Nirburgringas, vadītājs, atkarībā no ceļa rakstura un savām vēlmēm, var izvēlēties starp trim režīmiem:

  • Standart – automātiskā sistēma izvēlas piemērotākos uzstādījumus, balstoties uz automobiļa sensoru iegūto informāciju.
  • Tour – komfortabls šasijas regulējums, degvielas patēriņam labvēlīgi piedziņas uzstādījumi – piemērotākais režīms relaksējošiem garas distances braucieniem.
  • Sport – bremzēšanas sagāzums (brake dive) ir samazināts, šasija mazāk sasveras līkumos pie lielāka ātruma un stūres iekārta nodrošina lielāku atgriezenisko saiti, ņemot vērā ceļa apstākļus.

FlexRide elektrohidrauliskā šasija pieregulē amortizatorus atbilstoši ceļam un braukšanas situācijai 500 reizes sekundē jeb 30 000 reizes minūtē. Turklāt ar Sport režīma pogu vadītājs var saglabāt personalizētos uzstādījumus stūres iekārtai, gāzes pedāļa atsaucībai un amortizācijai.

“Jaunā centrālā Drive Mode Control sistēma ir adaptīvās šasijas sirds un dvēsele. Tā nepārtraukti analizē sensoru sniegto informāciju un uzstādījumus un atpazīst individuālo braukšanas stilu. Individuālās sistēmas tiek pielāgotas labākai saķerei un pozīcijai,” skaidro Cipsers.

Ja, piemēram, braucot ar Opel Insignia Grand Sport Standart režīmā, vadītājs izdomā izbraukt ceļa līkumus nedaudz sparīgāk, sistēma, balstoties uz paātrinājuma un bremzēšanas rādītājiem, atpazīst dinamiskāku braukšanas stilu un momentā pārslēdz šasijas un piedziņas komponentus uz sportisko režīmu. 

 
Visi komentāri
 
Smuks 5.decembris 2016 19:34
4 0 Atbildēt

tak sedana versijā traki līdzīgs Volvo

VWfans 5.decembris 2016 19:56
1 2 Atbildēt

Būs nikns Škoda-Superb konkurents!

nordic 5.decembris 2016 21:04
0 0 Atbildēt

Aizmugurējās daļas līnijas universālim labāk izskatās pirmajai paaudzei.

Kanibaals 5.decembris 2016 21:06
6 2 Atbildēt

Insignia smuki izskatās tikai kā CP auto. Bez krāsojuma ir nekāda.

LMT 5.decembris 2016 21:31
9 15 Atbildēt

Izskatās glīts, rūsu arī vēl neredz!

Opelists 5.decembris 2016 22:45
19 4 Atbildēt

aizmirsti to rūsu. Merši un Auģigi rūsē trakāk par Opel.

EXPERC 6.decembris 2016 1:09
0 0 Atbildēt

Tas tak opelis, nevis MAZDA

Martin 5.decembris 2016 21:54
5 0 Atbildēt

Kkas ari no tesla ir.

valerijs 5.decembris 2016 23:15
2 5 Atbildēt

Euu Tu suuda gabals? Kur war buut rusa? Tiko no salona izdzitai mashinai,kropli tu!?

Mercedes-Benz 6.decembris 2016 1:51
1 0 Atbildēt

Labs Bmw un Passat CC krustojums. :D Universālim aizmugure kā E klases mersim (w213).

Mercedes-Benz 6.decembris 2016 1:56
2 2 Atbildēt

Opeļi nerūsē kopš kāda 2002. gada (vispār) un visvairāk rūsēja ap 90 gadu sākuma/vidus automašīnas, tā ka skaidrs, kādos laikos dzīvo. Varbūt vēl padomju, kas zin.. Ar meršim situācija līdzīga - rusēja agrīnie W202, W210, Vito, Sprinteri. Pēc kāda 2005. gada nerūsē vispār (par jaunajiem busiem nemāku teikt)! Audi nerūsē prakstiski neviens modelis! Ko tu tur muldi opelist?

reku 6.decembris 2016 23:45
3 0 Atbildēt

Diemžēl tā viš nav,redzēju pajaucam bagāžnieku 2012 gada insignija un jau uzgriežņi bija aprūsējuši un vietām jau sāka veidoties rūsa.Nav tik spīdoši.

nomiks 6.decembris 2016 8:49
7 0 Atbildēt

Es arī pirmo, ko saskatīju, bija TESLA. Bet vispār izskatās glīts.

Kanibaals 8.decembris 2016 18:12
0 0 Atbildēt

KIA Optima līdzīgs

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 6

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti