Čehijas autobūves kompānija "Škoda" iepriecinājusi savus fanus, piesakot vēl vienu septiņvietīgā krosovera „Kodiaq” modifikāciju – sportisko „Sportline”, kas pievienojas nedēļas sākumā atklātajai visādceļu versijai „Scout”.
No „Kodiaq” standarta versijas „Sportline” atšķiras ar melnas krāsas radiatora režģi, spoguļu korpusiem un jumta reliņiem. Melnā krāsā būs arī stiklu ierāmējums, turklāt aizmugures un aizmugures sānu stikli būs tonēti. Automašīnas aizmuguri (zem bampera) grezno sudrabkrāsas dekors, bet sānus sargājošie moldingi ir virsbūves krāsā. Standartā „Sportline” tiek uzstādīti speciāla dizaina 19 collu vieglmetāla riteņu diski, bet 20 collu diski iekļauti papildaprīkojuma sarakstā.
Automašīnas salons veidots uz komplektācijas „Ambiente” bāzes, ko bagātina Alkantara sporta sēdekļi, stūres un ātrumpārslēga ādas apdare, alumīnija pedāļi un papildu informācijas devēji multimediju sistēmas ekrānā. Salonam ir LED komforta apgaismojums ar 10 variantu izvēli, bet elektriski regulējamiem sānu atpakaļskata spoguļiem ir atmiņas funkcija un iebūvētas spuldzītes, kas izgaismo zonu pie durvīm.
Jau no rūpnīcas „Sportline” būs aprīkots ar "Driving Mode Select" braukšanas režīmu izvēli, bet DCC adaptīvos amortizatorus varēs iegūt par papildmaksu.
"Škoda Kodiaq Sportline" pieejami divi benzīna un divi dīzeļa dzinēji. Pirmos pārstāv 1,4 un 2,0 litru turbo agregāti ar 150 un 190 Zs, bet otrus – divi divlitru motori ar 150 un 190 Zs.
Visas "Sportline" versijas ir 4x4 variantā un visas 100 km/h var sasniegt ātrāk nekā 10 sekundēs. Ņiprākais ir jaudīgākais TSI benzīnnieks, kas to paveic 8,0 sekundēs.
Sportiskās modifikācijas pirmizrāde paredzēta Ženēvas autoizstādē marta sākumā.
Kāpēc naudu tērēt? Kāpēc tas ir vajadzīgs? Lai dizaineri zīmē pižikus un citramonus. VW tāpat pērk. Golfs pirktākais auto pasaulē. Audi dizains nemainās jau 20 gadus, bet tik un tā gopņiki fano. Skodas vispār dizaineri nav redzējušas. Ko rūpnīcā atrada, no tā sataisa un viss.
Redzēsi, pirks tāpat. Pēc kāda gada uzradīsies Škoda Kodiaq GTR, un pelēkie mietpilsoņi skries vērt vaļā maciņus. Pelēkajā Eiropas auto tirgū nemaz nevajag mainīt kaut ko. Pietiek nomainīt nosaukumu un cenu uz augšu.