"Škoda Kodiaq" iegūst sportisko modifikāciju Sportline (+ foto) 21

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 27.janvāris 2017 12:19

Čehijas autobūves kompānija "Škoda" iepriecinājusi savus fanus, piesakot vēl vienu septiņvietīgā krosovera „Kodiaq” modifikāciju – sportisko „Sportline”, kas pievienojas nedēļas sākumā atklātajai visādceļu versijai „Scout”.

No „Kodiaq” standarta versijas „Sportline”  atšķiras ar melnas krāsas radiatora režģi, spoguļu korpusiem un jumta reliņiem. Melnā krāsā būs arī stiklu ierāmējums, turklāt aizmugures un aizmugures sānu stikli būs tonēti. Automašīnas aizmuguri (zem bampera) grezno sudrabkrāsas dekors, bet sānus sargājošie moldingi ir virsbūves krāsā. Standartā „Sportline” tiek uzstādīti speciāla dizaina 19 collu vieglmetāla riteņu diski, bet 20 collu diski iekļauti papildaprīkojuma sarakstā.

Automašīnas salons veidots uz komplektācijas „Ambiente” bāzes, ko bagātina Alkantara sporta sēdekļi, stūres un ātrumpārslēga ādas apdare, alumīnija pedāļi un papildu informācijas devēji multimediju sistēmas ekrānā. Salonam ir LED komforta apgaismojums ar 10 variantu izvēli, bet elektriski regulējamiem sānu atpakaļskata spoguļiem ir atmiņas funkcija un iebūvētas spuldzītes, kas izgaismo zonu pie durvīm. 

Jau no rūpnīcas „Sportline” būs aprīkots ar "Driving Mode Select" braukšanas režīmu izvēli, bet DCC adaptīvos amortizatorus varēs iegūt par papildmaksu.

"Škoda Kodiaq Sportline" pieejami   divi benzīna un divi dīzeļa dzinēji. Pirmos pārstāv 1,4 un 2,0 litru turbo agregāti ar 150 un 190 Zs, bet otrus – divi divlitru motori ar 150 un 190 Zs.

Visas "Sportline" versijas ir 4x4 variantā un visas 100 km/h var sasniegt ātrāk nekā 10 sekundēs. Ņiprākais ir jaudīgākais TSI benzīnnieks, kas to paveic 8,0 sekundēs.

Sportiskās modifikācijas pirmizrāde paredzēta Ženēvas autoizstādē marta sākumā.

Škoda Kodiaq Scout

 
Visi komentāri
 
experc 27.janvāris 2017 12:43
5 7 Atbildēt

Un cik tad maksās šis dizaina šedevrs? + 20 000 eiro?

Tāds škodu krāniņu pagarinātājs. Viens brauks ar parastu škodu, cits varēs pateikt - "bet man sport! Tā ir par 10 zs jaudīgāka un plastmasas sūds pielīmēts".

...

gunbox 27.janvāris 2017 13:25
1 4 Atbildēt

Skodai steidzami jāmaina dizainers, tā pat kā VW. Šiem nav ne mazākās saprašanas par to, kā būtu jāizskatās sporta līnijas auto.

VW Golf GTE Sport koncepts jau 2015 gadā tika parādīts un vēl joprojām ne smakas no sporta. Noteikti tam pašam konceptam apgraizīs visu un auto izskatīsies tāds pats kā pirms 10 gadiem. Tā pat kā Skodai nu jau tikai VersijaiRS ir 10 gadus vecs dizains.

experc 27.janvāris 2017 13:31
7 6 Atbildēt

Kāpēc naudu tērēt? Kāpēc tas ir vajadzīgs? Lai dizaineri zīmē pižikus un citramonus. VW tāpat pērk. Golfs pirktākais auto pasaulē. Audi dizains nemainās jau 20 gadus, bet tik un tā gopņiki fano. Skodas vispār dizaineri nav redzējušas. Ko rūpnīcā atrada, no tā sataisa un viss.

Redzēsi, pirks tāpat. Pēc kāda gada uzradīsies Škoda Kodiaq GTR, un pelēkie mietpilsoņi skries vērt vaļā maciņus. Pelēkajā Eiropas auto tirgū nemaz nevajag mainīt kaut ko. Pietiek nomainīt nosaukumu un cenu uz augšu.

gunbox 27.janvāris 2017 15:19
1 0 Atbildēt

Nu jau par Audi pārspīlēji. Tā pat kā BMW izskats mainās 8-10 gados. Pēc idejas abiem tagad vajadzētu nomainīties, bet ļoti šaubos tieši tevis pieminētā iemesla pēc un otru iemeslu var Merša konceptā redzēt - āmurgalvas vēl tam nav gatavas.

www.rad-ab.com/2015/12/06/me...ar-des-jahres/

experc 27.janvāris 2017 16:48
4 3 Atbildēt

tas ka 8 -10 gados pamainās dizains, tā vēl ir puse bēdas. Viņiem VISI modeļi ir vienādi. VW vienādi ir sākot no polo, beidzot ar transportieri. Izņēmums ir UP un Beetle. Laikam tas, kurš ieteica ražot beetle, riskēja ne tikai ar karjeru, bet pat ar dzīvību. Audi A1 izskatās tāpat kā S8. Kāds prieks pirkt S8, ja tu neatšķiries no A1? Tas pats arī BMW, Volvo.

Paņemsim piemēru ASV. Ševrolē. Es pat negribu salīdzināt dažādu klašu auto. Ņemsim par piemēru pikapus. Viņiem ir pikaps Colorado, un pikaps Silverado. Viņi atšķiras ar izmēriem, UN DIZAINU. Tik kardināli, ka liekas, ka viņi ir ražoti ar 10 gadu starpību vai tie ir dažādu kompāniju ražojums. Tas pats ar pārējām klasēm. Ja cruze ir nedaudz līdzīga malibu, tad viņiem vēl ir impala, kas atšķiras no tiem abiem.

FORD.Krossoveru segmentā - escape līdzīgs edge, bet explorer jau atšķiras no tiem, fleksis vispār ir VW stilā, mustangs un taurus atšķiras no mazajiem....

Ir ko izvēlēties. Dodge visi modeļi ir atšķirīgi.

Bet Eiropā visus vienādus štancē un idiņi pērk.

msh 28.janvāris 2017 2:42
4 11 Atbildēt

Nu redzi, tā realitāte ir otrāda nekā tu to pasniedz. Jebkurš normāls ražotājs veido savu brenda tēlu. Tāpēc arī ražotāji cenšas lai tā mašīnas gan no ārpuses, gan iekšpuses izskatītos kā šī ražotāja mašīnas, un arī sajūtas rastos kā šī ražotāja mašīnas. Kamēr tevis nosauktais ševrolets - tas nav ražotājs - tā ir bļemba, kuru GM vadība uzlipina saviem lētākajiem sūdiem, dažādas, pa visām lētajām divīzijām salasītas kastes, kur tāpēc arī, kā jau tu esi novērojis, nav nekāda kopēja tēla. Veidojumi cilvēkiem, kam ir pie dirsas, vai viņi brauc ar ševrolet, vai varbūt hujolet, vai varbūt šrotolet. No bembja, vienalga kura, pircējs sagaida sportisku mašīnu, kura izskatīsies un radīs sajūtas kā bembijs. Tikmēr no šķībā krusta pircējs sagaida lētumu, un kāda šķirba, vai lētu urnu ražojis daewoo, vai tomēr tur ir kaut kas no GM, un varbūt pat paša chevrolet - tāpēc arī negaida ka chevrolet radīs chevrolet sajūtas un izskatīsies pēc chevrolet, bet tā vietā var štancēt pa lēto un ekonomēt pat uz izskatu.

Fordam visdrīzāk daļa ir globālie un daļa jeņķu modeļi. Par dodge slinkums skatīties.

msh 28.janvāris 2017 2:44
2 2 Atbildēt

P.N. To ka kevrolets spiež uz lētumu, un tas ir kevroleta galvenais tēls, uzskatāmi parāda tas, ka šie vienlaicīgi var zem sava brenda tirgot lētas daewoo kastes un korveti - jebkuram eiropas ražotājam šāds gājiens būtu pašnāvība - reku GM eiropā pat neriskē daewoo uzlikt opeļa rūsas zibeni - tā vietā liek virsū šķībo krustu, lai ar lētajiem daewoo nejātu kopā opeļa tēlu.

Experc 28.janvāris 2017 10:50
1 1 Atbildēt

1.) Pirmkārt, kāpēc runājot par ševrolē, piemini daewo, kurš nezinu vai ASV vispār ir nopērkams. Getz ( Matiz) tika radīts priekš Āzijas tirgus, bet redzot, ka Eiropā mīl tādas nabagu mašīnas, tika piedāvāts Eiropai. Pirktākais Ševrolē modelis ir Silverado. Tos gada laikā Amerikas Savienotajās Valstīs pārdeva aptuveni 500 000 eksemplārus. Bet Silverado tas nav tas pats kas mūsu Navara, Hilux un Amorak. Mūsu šie mazie pikapi ir līdzīgi Chevrolet Colorado. Bet pirktākais ir Silverado. Tas ir tas pats, kas divi Hiluksi, Navaras vai Amoraki. Tās nopirka tik pat daudz cik Eiropā Golfus. Bet ASV dzīvo divas reizes mazk cilvēku, tāpēc procentuāli sanāk vairāk. Plus vēl - ASV pērk arī Ford F sēriju un Dodge RAM. Visi šie lielie pikapi maksā tik pat cik tas Eiropas Golfs.

Tas tā, viela pārdomām.

2) Otrkārt. Tavs golfs jau arī ir tas pats kas tevis pieminētais daewo. Ar ko viņi atšķiras? Motori tādi paši – eco-turbo-1 litrs, elektronika tāda pati. Salona apdare? Paņem golfa cenu ( labi, taisnības labad – polo) atņem daewo cenu un paskaties cik maksā tā salona apdare. Par ko tu maksā. Maksā arī par “zīmolu” par to, ka 30 gadus atpakaļ VW ražoja lieliskus, nenokaujamus aparātus. Bet 30 gadus atpakaļ nenokaujamus ražoja arī VOLVO, AUDI, BMW, MERCEDES, FORD un tas pats Chevrolet.

Es saprotu, ka tev kremt, ka tu pērc kredītā golfu, kamēr studenti citur braukā ar kamaro, mustang, bet citi tava vecuma vīri – ar normāliem auto. Tāpēc izgāz dusmas uz vājāko posmu – getz ( spark). Un neraksti muļķibas, ka eiropieši nevarētu tirgot tādu lētu sūdu. Bet kā tad ar clio, pežo 200to ssēriju, up, ? Tas jau arī ir eiropas līmenis – mazi lēti ( dārgi) sūdi. Un kāpēc nepiemini citus ševrolet mazauto – Sonic, Bolt.

3) viņi nespiež uz lētumu. Viņi maksā tā, kā jāmaksā auto.

msh 28.janvāris 2017 14:05
1 1 Atbildēt

Es izgāžu dusmas uz spark un matiz? :D Tos tu sāki pieminēt, ierāvis atpakaļgaitā, lai ieņemtu labākas pozīcijas :) Kad es rakstīju "daewoo", es domāju to pašu cruzi, kuru tu te atļaujies par kevroletu saukt. Jā, aizstāja tā kaste īstu kevroleta kompaktu, jā tā kaste ir bāzēta uz GM globālas platformas, bet savādāk, kad paskatās ka tā kaste tiek stellēta visās pasaules malās, trešajās pasaules valstīs [nu arī ASV, protams], komplektējas ar visādiem nemotoriem, un tirgos, kuros daewoo brends ir stiprs, to tā arī sauc - tas ir daewoo :) Tevis nosauktos silverado un colorado neviens nebūvē ne indijā, ne kazahstānā, ne krievijā.

Ar ko tā cruze atšķiras no pasāta? Ar kvalitāti. Ja pērkot cruzi, tu maksā kā par auto, un nopērc auto, tad stārķis ir lidmašīna. Pazīstamam cilvēkam ir epica - līdz B6 passātam tur diezgan jūtami pietrūkst :) Nerunājot nemaz par to ka nevar ieķeksēt kaut ko pieklājīgāku - passātam ir pieejama pseidopilnpiedziņa - parādīsi epicu vai cruzi ar tādu? Passātam kopš B6 laikiem pakaļā ir neatkarīgā piekare - dārgāks risinājums kurš nodrošina to ka mašīna labāk turas uz ceļa - tikmēr GM, zinot ka šķībajā krustā pircējiem galvenais ir lētums, tā nepūlējās - tur ir klasiskais risinājums ar viengabala tiltu.

Un, protams, man patīk kā tu sabiezini krāsas un sagrozi faktus, kad runā par cenām. "citur", tas ir, ASV, studenti brauc ar mustangiem un indivīdi, kuri vīrišķības trūkumu kompensē ar lielu pikapu, ar lieliem pikapiem, jo tur vienkārši ir ļoti lēta degviela un labs ienākumu līmenis. Tikmēr tevis nosauktā cenas atšķirība pa lielam ir nodokļu politika turpat uz vietas [tas pats golfs tur arī maksā lētāk nekā eiropā] - nē nu protams, arī lētums. Rietumeiropā noteikti arī studenti brauktu ar mustangiem - pie noteikuma ka mustangu sāktu aprīkot ar pusotra litra turbodīzeli un samazinātu/atvieglinātu tiktāl, lai tas turbodīzelis to spētu pavilkt :D

msh 28.janvāris 2017 17:19
2 2 Atbildēt

Un, starp citu, tu tādā mistiskā kārtā esi ne tikai piemirsis degvielas cenu atšķirības, bet arī to mazo sīkumiņu ekoloģijas normās - gan ES, gan amūrikā autoražotājiem ir noteiktas vidējās konkrētā gadā saražoto mašīnu oglekļa dioksīda normas - bet ja eiropā viss ir kā nākas, un amaroks skaitās kopā ar tuaregu un golfu kā vieglā mašīna, tad tevis nosauktie silverado un colorado iekš ASV, pateicoties ražotāju lobijam, neskaitās tas, kas tie ir - vieglās mašīnas - bet gan kravas mašīnas, kuras tajā aprēķinā iekšā neskaitās, neradot ražotājam nopietnu motivāciju domāt par ekonomiju, un radot tevis nosaukto situāciju, kur kaut kāds silverado ir populārs. Ja eiropā degviela maksātu tik lēti ka pat reāli kāds būtu gatavs pirkt lielu pikapu ar sešlitrīgu benzīnnieku, ražotāji būtu spiesti uzlikt tiem tādu cenu, lai neradītu motivāciju lielām masām tos pirkt, jo savādāk ES prasītu ražotājam klapēties ciet, jo neierakstās normās. Bet ja ASV novērstu šo kāsi, tad tevis nosauktie īstie vīri, kam biksēs ir V8 motors, brauktu ar colorado kam motortelpā atrodas divlitrīgs turbodīzelis, jo silverado būtu cena uzcelta tā, lai šie īstie vīri viņu bez vajadzības negribētu pirkt.

experc 28.janvāris 2017 18:58
2 1 Atbildēt

Tu pats esi aizmirsis sīkumiņu ekoloģijas normās. Tās normas paši eiropieši ( autoražotāju lobijs) arī izdomāja. Salīdzini arī nodokļus uz degvielu Eiropā un ASV. Norvēģija eksportē naftu, to pārstrādā ( Statoils) bet Kāpēc tad tur cenas ir 1,9 eiro litrā? Tas ir augstākais rādītājs Eiropā.

Tāda ir tā politika.

Redzi dažādi ir tie autoražotāju lobiji katrā okeāna pusē. Bet tu pērkot atbalsti augsto cenu politiku.

p.s.

Nopērc Mercedes S klasi ar mehānisko kārbu.

Visām normālām mašīnām ir tomāts. Tas tika izgudrots jau 40,-tajos gados. Ja tev ir tādi aizspriedumi, tad kāpēc izmanto auto ar stūres pastiprinātāju? Tas taču tika radīts, lai sievietēm vieglāk stūri būtu grozīt.

msh 28.janvāris 2017 17:30
1 3 Atbildēt

Vēl interesanti palasīt par to, ar kādiem spēka agregātiem tas silverado komplektējas - izrādās ka ar silverado vīrieši vispār nebrauc - viņš tikai ar tomātu komplektējas :)

experc 28.janvāris 2017 18:44
2 1 Atbildēt

īsti vīri darbina mašinu ar kurbuli?

Nu tu pateici. Laucinieki un nabagi brauc ar mehāniku, jo automāts ir dārgāks.

Kas ir slikts, ka Viena kompānija piedāvā lētus modeļus, un dārgākus. Nepatīk tev cruze ( daewo), pērc dārgāku - malibu. Nepatīk malibu, pērc impala. Impala tev liekas pārāk lēta, pērc SS Sedan ( no 47 000). Padomā par visiem klientiem, pārklājot plašas patērētāju masas.

tu man atgādini vienu pazīstamu čomu. Tas nopirka Ali ekspress austiņas par 80 centiem. Tās viņam salūza pirmajā vai otrajā dienā. Tad viņš sāka žēloties, ka ķīnieši nemāk austiņas ražot. Vajadzēja pirkt vāciešu vai japāņu, nesaprotot, ka pats pirka par 80 centiem sūdu. Par tādu cenu arī japāņu izjuks.

experc 28.janvāris 2017 19:16
0 1 Atbildēt

degvielas ( benzīna cenas) šī gada janvārī.

Japāna - 1,04 eiro

Nīderlande - 1,568

Lielbritānija 1,4

Kāpēc japānā, kurā nav naftas, bet to pērk cenas ir lētākas?

Speciāli pierakstīju nīderlandi, jo tajā ir lielākās ostas pa kurām uzņem tankerus, ir naftas vadi no ziemeļjūras.

Paši eiropieši cenas sataisīja augstas. Mākslīgi.

Turcija 1,3 eiro ( blakus Persijas līcim), Grieķija 1,55. Bet tur pat blakus ir Rumānija, kurā 1,08. Vai tad Rumānija pērk benzīnu citā vietā, kur Turcija?

msh 28.janvāris 2017 21:51
1 2 Atbildēt

Nu, un ko tu ar tām degvielas cenām centies parādīt? Jā, tām degvielas cenām ir viens pluss - rada motivāciju ekonomēt. Tajā pašā ASV katrs īsts vīrs ar īsu krānu var izdomāt to kompensēt, nopērkot sešas tonnas smagu pikapu [jā, ir arī lielāki nekā silverado], kurš patērē degvielu kā trīs četri golfi, bet ikdienā neko vairāk kā viens golfs nedara. Esi pie mums redzējis kādu īstu veci kā ģimenes transporta līdzekli izmantojot smago mašīnu? :D Neesi. Iedomājies kādā murgā pārvērstos rīgas sviests, ja katrs, kurš tagad kompensē savas pašnovērtējuma problēmas ar pseidodžipu, tā vietā būtu motivēts pirkt silverado vai līdzvērtīgu SUVu - un tad tās visas lielās kastes vajadzētu kaut kur novietot, un uz ielām tām vietu arī vajadzētu atrast... Vai arī nāktos izlases veidā katru otro braucēju apšaut...

Un kā tu zini ka man ir mašīna ar stūres pastiprinātāju? :) Nē nu ir, jā, apkārt jau nepilns gads - donoram bija pastiprinātājs un vienkāršāk bija ielikt ar visu, nekā meklēt dažas detaļas lai no tā tiktu vaļā - nu un tas ir aprīkojuma punkts, lai jau ir - kaut gan savādāk tas ir pieraduma jautājums, braucot ar mašīnu bez pastiprinātāja, pēc 1-2 nedēļām ir pierasts un tā vairs nav problēma. Visām normālām mašīnām ir mešalka un par to, ka tik daudzas jaunās kastes ir aprīkotas ar tomātu, pa lielam var pateikties bankām ka dod kredītus; būtu skaidrā naudā jānoloka tās pāris trīs štukas, ko tas ķeksītis maksā, tas procents būtu jūtami mazāks. Jaunu kastu braucējiem vēl pa lielam ir poksuj, tā robeža kad cilvēki mašīnu ar tomātu pērk ar sakostiem zobiem, un kur mašīna ar mešalku maksā jūtami dārgāk, ir ap 10-15 gadiem. Nē, protams, ir atsevišķi modeļi kam motori ir tik jaudīgi ka tomāts ir ielikts lai pasargātu lietotāju no sevis, jo neuzmanīgāk apejoties ar sajūgu, mešalku varētu izģērbt - audī pirmais tāds modelis bija pirmais RS6 pirms kaut kādiem 15 gadiem. Bet nu šajā gadījumā runa vispār bija par pikapu, lielu, smagu kasti, kas pēc idejas ir kravas mašīna - tur jau laikam ir pajāt par kārbas izturību? Par to ka pikapu braucējiem ir pajāt par degvielas patēriņu, mēs jau esam noskaidrojuši. Nabaga fūru braucēji, tiem gan ir jātaupa nauda, un tāpēc augstākais ko viņi var dabūt ir robots, bet lielākoties tomēr pastiprināta mešalka...

msh 28.janvāris 2017 2:46
2 2 Atbildēt

Audī dizains nemainās 20 gadus?! Laikam man tev jāatgādina kā agrāk izskatījās audī - lūk, audī pirms 25 gadiem audicoupetyp89.de/jpeg/AudiModelle_klein.jpg - pirms 20 gadiem tie izskatījās gandrīz tāpat, tikai bik noapaļotāki priekšas un pakaļas lukturi - kabriķis gan nemainījās.

Kanibaals 28.janvāris 2017 12:07
2 1 Atbildēt

Sit mani nost, bet Audi tiešām dizainā neredzu nekādas atšķirības, tas pats ar BMW. It kā skatos uz tiem auto, nu jā it kā jauns auto, it kā jauns diazains, bet nu neredzu dižu starpību. Vienīgie BMW kuri atsķiras ir tie, ko dizainēja ne BMW.

Ar Škodu viss ir kārtībā, tādai tai ir jābūt.

msh 28.janvāris 2017 14:07
0 0 Atbildēt

Starpību starp ko?

LMT 28.janvāris 2017 10:14
0 0 Atbildēt

smuks

rt 28.janvāris 2017 14:23
0 0 Atbildēt

Bazarē tā, itkā kāds no komentētājiem varētu šito atļauties!

rty 28.janvāris 2017 22:14
0 0 Atbildēt

Izskatas lielos violcienos nokopets no bmw

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti