"Peugeot 308" modernizēts (13.30 papildināts ar ražotāja PR) 6

 

Peugeot 308 hečbeks Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 8.maijs 2017 11:24

Francijas autobūves kompānija "Peugeot" modernizējusi kompakto hečbeku "308". Būtiskāko jaunievedumu skaitā "Aisin" astoņu pakāpu automātiskā pārnesumkārba un jauns dīzeļdzinējs.

Modernizēto variantu no priekšteča atšķirs jauns radiatora režģis, kas pieņēmis no motora pārsega pārcelto lauviņu, priekšējais buferis un citādas formas gaisa pieplūdes atveres. Jauns dizains arī miglas lukturiem, bet dienasgaismas tagad izmanto diožu tehniku.

Lai gan agrāk tika ziņots, ka līdzīgi kā jaunais "3008", arī modernizētais "Peugeot 308" varētu iegūt otrās paaudzes "i-Cockpit" tehnoloģijas, mazais brālis palicis bešā un modernizācijas procesā ticis vien pie jaunas navigācijas, kas tagad atbalsta "TomTom" piegādātos satiksmes sastrēgumu paziņojumus tiešsaistē, savukārt multimediju sistēma papildināta ar "Mirror Screen" funkciju, kas tās ekrānā ļauj dublēt viedtālruņa displeju.

Jaunā astoņu pakāpju "Aisin" automātiskā pārnesumkārba paredzēta sportiskajai versijai "308 GT", bet motoru klāstam pievienots jauns 1,5 litru četru cilindru dīzeļdzinējs, kas attīsta 180 Zs jaudu.

Vēl vienu jaunu kombināciju "308" hečbeka paletē veido modernizēts 130 Zs benzīna motors, kas strādās kombinācijā ar sešu pakāpju manuālo transmisiju.

Palīgsistēmu arsenālam pievienota modernāka kruīzkontrole, kas spēs palēnināt automobili līdz 0 km/h (ja tas komplektēts ar mehānisko pārnesumkārbu) vai 30 km/h (ja dzinējs kombinēts ar MK), sistēmu, kas brīdina par iespējamo sadursmi ar priekšā braucošo, elektronisko uzraugu, kas seko joslas apzīmējumiem.  

Jaunais PEUGEOT 308 - tehnoloģijas iemiesojums

Peugeot koncerns pāršķir jaunu lapaspusi visvairāk pārdoto automobiļu "mūža grāmatā" un izlaiž atjauninātu 308 modeli. Automobilis iegūs atsvaidzinātu izskatu, jaunu dzinēju un pārnesumkārbas, kā arī jaunas autovadītāja palīgsistēmas.

Iespaidīgs virsbūves dizains - slaveno lauvas logotipu spēcīgi aptver vertikāls dekoratīvais režģis, elegants dzinēja pārsegs un LED gaismas signatūra visiem aprīkojuma variantiem.

Aprīkojumā ir iekļautas vairākas jaunas autovadītāja palīgsistēmas: ceļazīmju atpazīšanas sistēma, Active Safety Brake automātiska avārijas bremzēšanas sistēma, automātiskas tālās gaismas, autovadītāja uzmanības uzraudzības sistēma, aktīva braukšanas joslu uzraudzības sistēma u.c. Peugeot 308 kā pirmajam starp PSA grupas automobiļiem būs aktīvā kruīza kontrole ar ACC Stop sistēmu. Automobiļa novietošanu stāvvietā atvieglos 180 grādu leņķa atpakaļgaitas kamera, bet Park Assist funkcija noteiks brīvā laukuma izmērus un automašīnas novietošanas laikā pati pagriezīs stūri.

Peugeot automobilī izmantota šim zīmolam raksturīgā ergonomiskā un lietošanai draudzīgā i-Cockpit vadītāja vieta. Šim modelim ir kompakta izmēra sportiska stūre, un drošību paaugstina augstāk paceltais vadības ierīču panelis, kas tagad atrodas tieši autovadītāja redzes laukā, līdz ar to braukšanas laikā gandrīz nav jānovērš skats no ceļa.

Stilīgo salona interjeru raksturo tīra un plaša priekšējā daļa ar nedaudzām uzreiz pamanāmām pogām un kvalitatīvu materiālu. Viduskonsoles 9,7 collu ekrānam tagad ir jauna grafika, 3D navigācijas sistēma ar balss vadību un optimāli ātra piekļuve automobiļa funkcijām un lietotnēm. Jaunais PEUGET 308 ir aprīkots ar Mirror Screen sistēmu, kas savienojama ar Mirrorlink™ un Apple Carplay® tehnoloģijām, un ļauj autovadītājam savu viedtālruni pieslēgt automobiļa ekrānam.

Peugeot 308 automobiļi būs aprīkoti ar jauniem dzinējiem un pārnesumkārbām, turklāt izvēlē iekļauts pilnīgi jauns 1,5 BlueHDi 130Zs dīzeļdzinējs un šim segmentam neparasta 8 pakāpju automātiskā pārnesumkārba. Kā benzīna, tā arī dīzeļdzinēji būs nodrošināti ar jaunām izmešu samazināšanas sistēmām, ar kurām Peugeot jau tagad būs gatavs atbilst jaunajiem piesārņojuma robežnormu kritērijiem.

Jaunais Peugeot 308 tiks izlaists Francijā Sošo rūpnīcā un autosalonos pārdošanā parādīsies šā gada septembrī.

Peugeot 308 universāls SW

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 8.maijs 2017 11:37
3 1 Atbildēt

Paši saprata, ka nav tik daudz kolhoznieku, kuri brauc ar mehānisko kārbu.

kasinsh79 8.maijs 2017 12:27
2 0 Atbildēt

Jācer gan, ka jaunais automāts PEUGEOT izdevies BAUDĀMS, jo tagad braucu ar PEUGEOT 6 ātrumu automātu, tas ir derdzīgs, auto tiks mainīts drīzumā galvenokārt tā darbības algoritma dēļ.

msh 9.maijs 2017 0:11
1 0 Atbildēt

Morāle - būtu paņēmis mešalku, nebūtu izdevies atrast kārtējo iemeslu paļurkas maiņai, jo tad kārba nebesītu...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti