Francijas autobūves kompānija "Peugeot" modernizējusi kompakto hečbeku "308". Būtiskāko jaunievedumu skaitā "Aisin" astoņu pakāpu automātiskā pārnesumkārba un jauns dīzeļdzinējs.
Modernizēto variantu no priekšteča atšķirs jauns radiatora režģis, kas pieņēmis no motora pārsega pārcelto lauviņu, priekšējais buferis un citādas formas gaisa pieplūdes atveres. Jauns dizains arī miglas lukturiem, bet dienasgaismas tagad izmanto diožu tehniku.
Lai gan agrāk tika ziņots, ka līdzīgi kā jaunais "3008", arī modernizētais "Peugeot 308" varētu iegūt otrās paaudzes "i-Cockpit" tehnoloģijas, mazais brālis palicis bešā un modernizācijas procesā ticis vien pie jaunas navigācijas, kas tagad atbalsta "TomTom" piegādātos satiksmes sastrēgumu paziņojumus tiešsaistē, savukārt multimediju sistēma papildināta ar "Mirror Screen" funkciju, kas tās ekrānā ļauj dublēt viedtālruņa displeju.
Jaunā astoņu pakāpju "Aisin" automātiskā pārnesumkārba paredzēta sportiskajai versijai "308 GT", bet motoru klāstam pievienots jauns 1,5 litru četru cilindru dīzeļdzinējs, kas attīsta 180 Zs jaudu.
Vēl vienu jaunu kombināciju "308" hečbeka paletē veido modernizēts 130 Zs benzīna motors, kas strādās kombinācijā ar sešu pakāpju manuālo transmisiju.
Palīgsistēmu arsenālam pievienota modernāka kruīzkontrole, kas spēs palēnināt automobili līdz 0 km/h (ja tas komplektēts ar mehānisko pārnesumkārbu) vai 30 km/h (ja dzinējs kombinēts ar MK), sistēmu, kas brīdina par iespējamo sadursmi ar priekšā braucošo, elektronisko uzraugu, kas seko joslas apzīmējumiem.
Jaunais PEUGEOT 308 - tehnoloģijas iemiesojums
Peugeot koncerns pāršķir jaunu lapaspusi visvairāk pārdoto automobiļu "mūža grāmatā" un izlaiž atjauninātu 308 modeli. Automobilis iegūs atsvaidzinātu izskatu, jaunu dzinēju un pārnesumkārbas, kā arī jaunas autovadītāja palīgsistēmas.
Iespaidīgs virsbūves dizains - slaveno lauvas logotipu spēcīgi aptver vertikāls dekoratīvais režģis, elegants dzinēja pārsegs un LED gaismas signatūra visiem aprīkojuma variantiem.
Aprīkojumā ir iekļautas vairākas jaunas autovadītāja palīgsistēmas: ceļazīmju atpazīšanas sistēma, Active Safety Brake automātiska avārijas bremzēšanas sistēma, automātiskas tālās gaismas, autovadītāja uzmanības uzraudzības sistēma, aktīva braukšanas joslu uzraudzības sistēma u.c. Peugeot 308 kā pirmajam starp PSA grupas automobiļiem būs aktīvā kruīza kontrole ar ACC Stop sistēmu. Automobiļa novietošanu stāvvietā atvieglos 180 grādu leņķa atpakaļgaitas kamera, bet Park Assist funkcija noteiks brīvā laukuma izmērus un automašīnas novietošanas laikā pati pagriezīs stūri.
Peugeot automobilī izmantota šim zīmolam raksturīgā ergonomiskā un lietošanai draudzīgā i-Cockpit vadītāja vieta. Šim modelim ir kompakta izmēra sportiska stūre, un drošību paaugstina augstāk paceltais vadības ierīču panelis, kas tagad atrodas tieši autovadītāja redzes laukā, līdz ar to braukšanas laikā gandrīz nav jānovērš skats no ceļa.
Stilīgo salona interjeru raksturo tīra un plaša priekšējā daļa ar nedaudzām uzreiz pamanāmām pogām un kvalitatīvu materiālu. Viduskonsoles 9,7 collu ekrānam tagad ir jauna grafika, 3D navigācijas sistēma ar balss vadību un optimāli ātra piekļuve automobiļa funkcijām un lietotnēm. Jaunais PEUGET 308 ir aprīkots ar Mirror Screen sistēmu, kas savienojama ar Mirrorlink™ un Apple Carplay® tehnoloģijām, un ļauj autovadītājam savu viedtālruni pieslēgt automobiļa ekrānam.
Peugeot 308 automobiļi būs aprīkoti ar jauniem dzinējiem un pārnesumkārbām, turklāt izvēlē iekļauts pilnīgi jauns 1,5 BlueHDi 130Zs dīzeļdzinējs un šim segmentam neparasta 8 pakāpju automātiskā pārnesumkārba. Kā benzīna, tā arī dīzeļdzinēji būs nodrošināti ar jaunām izmešu samazināšanas sistēmām, ar kurām Peugeot jau tagad būs gatavs atbilst jaunajiem piesārņojuma robežnormu kritērijiem.
Jaunais Peugeot 308 tiks izlaists Francijā Sošo rūpnīcā un autosalonos pārdošanā parādīsies šā gada septembrī.
Paši saprata, ka nav tik daudz kolhoznieku, kuri brauc ar mehānisko kārbu.
Nāc piesakies, mums tādus vajag!
www.usadiversitylottery.com/