Tagad ar ūdeņradi - holandieši pārbūvē "Tesla" un panāk tāldarbību līdz 1000 km 15

 

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 8.novembris 2017 14:43

Holandes kompānija "Holthausen", kas nodarbojas ar gāzes piegādi un ūdeņraža degvielas staciju uzstādīšanu, iepazīstinājusi ar pārbūves komplektu "Tesla Model S" elektromobilim.

Holthausen inženieri atklāj, ka viņiem izdevies uzlauzt Model S elektroniku, piespiežot to strādāt citādā režīmā, kā arī papildināt automobiļa konstrukciju ar degvielas šūniņu iekārtu un ūdeņraža degvielas tvertni.

Pārbūves rezultātā "Model S P100D" automobilis, kas tagad tiek dēvēts par "Hesla", agrāko 613 km vietā bez iebraukšanas uzpildes stacijā veic aptuveni 1000 km. Zīmīgi, ka visu nepieciešamo aprīkojumu holandiešiem izdevies integrēt "Model S" konstrukcijā tik veiksmīgi, ka brīvā vieta salonā nav samazinājusies ne par centimetru.
Mīnuss ir cena, jo amerikāņu elektromobiļa pārbūve par ūdeņraža auto izmaksā pamatīgu summu - 50 000 eiro.

Neraugoties uz to, interese par projektu ir, un, kā apgalvo "Holthausen", kompānija jau esot saņēmusi lielu skaitu pieteikumu.

"Tesla Model S P100D" aprīkots ar elektromotoriem, kas attīsta 773 Zs jaudu un 967 Nm griezes momentu. No vietas līdz simtam šādi aprīkots sedans paātrinās 2,7 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 250 km/h.

 
15 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 8.novembris 2017 16:14
5 0 Atbildēt

Tad labāk būtu būvējuši ar urāna un plutonija degvielu. Es domāju, ka distance būtu vēl tālāka, un ziemā, kad nebrauc, varētu izmantot krāsns vietā, privātmājā.

Pļurkt 8.novembris 2017 15:48
4 2 Atbildēt

Iekšdedzes dzinējam tāpat nav vietas nākotnes automobiļos.

-----

Nu, nu!

Iekšdedzes dzinējam ir tā pat lielāks litderības koeficients nekā tvaika katlam - tvaika turbīnai un tvaika kondensatoram!!

Visa tā elektrības epopeja ir viens vienīgs liels fufels ar ko iebarot dauņus.

Ja jau maz ir ar iekšdedzes dzinējiem tad mierīgi varētu attīstīt Stirlinga dzinējus, kam lietderības koeficientu jau šodien var izdabūt drusku zem 70%, pie kam tajā var dedzināt mazvērtīgas degvielas, ar ārkārtīgi zemu kaitīgo (nevis CO2) izmešu līmeni.

Bet visiem jau vajag caur valdošo kliķu mērķprogrammām izpumpēt nodokļu naudu, nevis reālu pienesumu PLANĒTAS mērogā!

eidis 8.novembris 2017 15:17
3 3 Atbildēt

Bet ūdeņradis ir elektrības pakārtotais produkts. Attiecīgi lietderības koeficients parādās spēlē, kas elektrība > ūdeņradis (ar elektrolīzi) bija visai zems (šķīet ka kautkas ap 60%).

Līdz ar to kamēr neparādīsies efektīva metode kā iegūt ūdeņradi, tie auto būs ļoti neefektīvi (lasi videi nedraudzīgi). Attiecīgi ķēdē elektrība> ūdeņradis jāpanāk tuvu 100% lietderība, vai liekais siltums jādarbina pa tiešo...

Vienvārdsakot ūdeņraža auto ir ļoti tālu līdz gatavam produktam

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

800 Zs mustangs - Shelby izlaiž Mustang Super Snake (+ FOTO) 2

Shelby American parādījis savu pirmo projektu, kas radīts uz jaunās S650 Mustang platformas. Lasīt vairāk

 

Gaidāmā sniegputeņa dēļ Rīgā ievieš "sniega biļetes" un bezmaksas sabiedrisko transportu autovadītājiem 9

Gaidot sniegputeni, Rīgā pirmdien tiek ieviestas "sniega biļetes" un autovadītāji varēs izmantot sabiedrisko transportu bez maksas, aģentūru LETA informēja Rīgas dome. Lasīt vairāk

 

Latvijas elektrisko automašīnu tirgū ienāk Ķīna; vai rietumu ražotājiem ir ko likt pretī? (+ VIDEO) 6

Pasaulē lielākā elektrisko automašīnu ražotāja Ķīna pagaidām gan mazā apmērā, bet sāk startēt arī Latvijā. Pasaulē otras lielākās ekonomikas pārstāvniecība ar šāda tipa transporta līdzekļiem pagaidām nav sevišķi liela, taču tuvāko gadu laikā tas varētu mainīties. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti