Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volkswagen prezentē ilggaidītu flagmani – jauno Touareg (+ FOTO) 8

 

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen | 23.marts 2018 13:58

Šodien Ķīnas galvaspilsētā Pekinā Volkswagen prezentēja ilggaidītu flagmani – pilnībā no jauna radītu Touareg.

→ Innovision Cockpit: iespaidīgs digitālā instrumenta paneļa, kā arī izklaides un informācijas ekrāna apvienojums – lielākais SUV klasē.
→ Nakts redzamība un IQ.Light Matrix LED priekšējie lukturi: termālā attēlveidošanas kamera un augstākās klases apgaismojums nakti pārvērš dienā.
→ Līdz šīm plašākais vadītāja asistentu un komforta sistēmu klāsts: inovatīvas tehnoloģijas drošākai, ērtākai un intuitīvākai braukšanai, kas nodrošina jaunu veiktspējas līmeni.
→ Dinamika un praktiskums: alumīnija un tērauda virsbūves svars samazināts par 106 kilogramiem, taču bagāžas nodalījuma tilpums palielināts par 133 litriem.

Trešās paaudzes Touareg apliecina jaunu stila un digitalizācijas līderību ar līdz šim plašāko inovatīvo vadītāja asistentu un komforta sistēmu klāstu, kā arī vienu no lielākajām virtuālām vadītāja informācijas un izklaides sistēmām Innovision Cockpit. Tajā pat laikā visu riteņu stūrēšana un elektromehāniska pretapgāšanās stabilizācija nodrošina jaunu vadāmības un veiktspējas līmeni. Jaunais Touareg ir šobrīd tehniski attīstītākais Volkswagen.

Innovision Cockpit pirmizrāde. Touareg ir pirmais Volkswagen modelis, kas aprīkots ar jauno virtuālo informācijas un izklaides sistēmu Innovision Cockpit, kurā digitālais instrumentu panelis (ar 12 collu ekrānu) saplūst ar Discover Premium informācijas un izklaides sistēmu (ar 15 collu ekrānu), lai izveidotu digitālu kontroles, informācijas, komunikācijas un izklaides vienību, gandrīz pilnībā atsakoties no tradicionāliem taustiņiem vai slēdžiem. Innovision Cockpit ļauj pielāgot vadības un komforta palīgsistēmas savām personīgajām vajadzībām un vēlmēm, tādējādi sniedzot iespēju katram lietotājām izveidot pilnīgi “savu” Touareg.

Jaunu vadītāja asistentu un komforta sistēmu mijiedarbība. Touareg ir aprīkots ar līdz šīm plašāko vadības un komforta palīgsistēmu klāstu, kāds jebkad integrēts Volkswagen automašīnās. Starp tām ir tādas inovatīvas tehnoloģijas kā Night Vision sistēma (kas tumsā spēj ieraudzīt cilvēkus un dzīvniekus ar termālās attēlveidošanas kameras palīdzību un brīdināt autovadītāju), Roadwork Lane Assist (nodrošina pusautomātisku stūrēšanu un uzturēšanu joslā, paātrināšanu un bremzēšanu līdz 60 km/h), Front Cross Traffic Assist (reaģē uz šķērsojošu satiksmi automašīnas priekšā, lai novērstu iespējamo sadursmi), aktīvā visu riteņu stūrēšana (nodrošina jaunajā Touareg kompaktklases automašīnas vadības ērtību), elektromehāniska pretapgāšanās stabilizācija, „IQ.Light” Matrix LED priekšējie lukturi (interaktīva, uz kameru balstīta tuvo un tālo gaismu kontrole) un Windshield Head-up displejs, kas tiek projicēts tieši uz vējstikla. Autovadītājs spēj izbaudīt šīs sistēmas kā vienotu veselumu, kas nemanot darbojas fonā un padara ceļošanu drošāku, ērtāku un intuitīvāku kā līdz šim.

Jauni izmēri un samazināts svars. Salīdzinot ar priekšgājējiem, trešās paaudzes Touareg ir platāks un garāks. Jaunie izmēri rada pozitīvu ietekmi gan uz automašīnas proporcijām, gan interjera plašumu. Piemēram, lielāks automobiļa garums nodrošina ievērojami plašāku bagāžas nodalījumu – tā tilpums palielināts no 697 līdz 810 litriem (ar nenolaistiem aizmugurējiem sēdekļiem). Neskatoties uz palielināto garumu un platumu, automašīnas virsbūve ir par 160 kg vieglāka, pateicoties alumīnija (48%) un augsto tehnoloģiju tērauda (52%) sakausējuma izmantošanai.

Aprīkoti ar V6 dzinējiem. Latvijā un citur Eiropā vispirms tiks piedāvāti divi V6 dīzeļdzinēji ar 170 kW/231 Zs un 210 kW/286 Zs jaudu. Tiem sekos arī V6 benzīna dzinējs (250 kW/340 Zs) un V8 turbodīzelis (310 kW/421 Zs). Ķīnā jaunais Touareg tiks piedāvāts arī jaunā plug-in hibrīda versijā (270 kW/367 Zs). Precīzs datums, kad Touareg plug-in hibrīda modelis tiks laists Eiropas tirgū, vēl nav zināms.

Piedāvājumā trīs apdares līnijas. Augstas kvalitātes pamatkomplektācijas versija būs papildināma ar trim ekskluzīvām apdares līnijām – Atmosphere, Elegance un R-Line. Atmosphere raksturo klasisks interjers, kurā dominē koks un dabiskas krāsas. Elegance ir tehnisks interjers, kurā dominē metāls un aukstie toņi. Savukārt R-Line konfigurācija pārvērš Touareg par īsti sportisku auto.

 

 
Visi komentāri
 
Bils 23.marts 2018 14:20
6 1 Atbildēt

Traks var palikt, cik daudz iespēju, elektronikas kļūdas dēļ, palikt uz ceļa...

eidis 23.marts 2018 14:23
5 1 Atbildēt

ļoti ļoti ļoti garlaicīgs. Vecais Tuareg ar lieliem ripuļiem. No koncepta nav paņemta neviena ideja.....

viencexperc 23.marts 2018 14:50
5 3 Atbildēt

Kam gaidītais?

Lauksaimniecības tehnika.

ezis71 23.marts 2018 20:34
0 2 Atbildēt

Visi VAG auto vienādi,bezgaumīgs auto.

Conqueror 24.marts 2018 5:40
0 0 Atbildēt

nūū, diez vai šitam galā var pielikt arklu un uzart lauku

Jucis 24.marts 2018 11:17
3 0 Atbildēt

Dargie komentetaji jums pasiem nav apnicis visu nodirst neveiksminieki?? ;))

Touareg 24.marts 2018 19:21
1 3 Atbildēt

Potenciālie jaunu Touareg pircēji šeit neapgrozās, šis modelis kļūs aktuāls šejieniešiem pēc gadiem 10, ar "orģinālajiem" 120 tkm odometrā un tikai vājākajā dīzeļa versijā.

eidis 25.marts 2018 19:20
0 0 Atbildēt

Kāpēc lai šo saistītu ar kkādu īpašu zlobu uz Tuaregu?

Mēs vnk atbildam uz to VW asprāšu relīzēm.

Tauta saliedējas un mēģina palabot kļūdas. Piem, ka "neatkārtojams" vietā jāraksta "vecais", "vienreizējs" vietā "tas pats", "ieguvumi" vietā "pārmaksa", etc

Tieši tikpat daudz iebildumu būtu, ja Ferrari relīzē būtunosaukts par: neinteresants, mazjaudīgs, blāvs, etc.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Par 20 000 eiro lētāk - īpašais kolekcionāru Golf R 333 Limited Edition par super cenu

76 400 eiro vērtais un 333 vienībās izlaistais ierobežotā skaita Golf skaitījās izpirkts, taču tagad tas negaidot parādījies pārdošanā, turklāt ar ievērojamu atlaidi. Lasīt vairāk

 

Naudas trūkuma dēļ mazāk nozīmīgi ceļi var kļūt neizbraucami (+ VIDEO) 9

Reģionos liela daļa ir grants ceļi, un to uzturēšana prasa papildu izmaksas. Tuvojoties gada beigām, pašvaldības Vidzemē atzīst – naudas visu ceļu uzturēšanai labā kārtībā nav un nebūs arī nākamgad. Tagad vietvarās lielākā uzmanība veltīta sniega tīrīšanai, līdz ar to tā daļa ceļu, kas ir vismazāk noslogotie, sliktos laikapstākļos var palikt gandrīz neizbraucami. Lasīt vairāk

 

11 gadījumi, kad uz autobāņa "izbeidzas motors" (+ VIDEO) 8

AutoTopNL padalījies ar video no sava 10 gados krātā materiāla, kurā no vairāk kā 1000 izmēģinātiem automobiļiem, ir 11 epizodes, kad ātruma testu uz autobāņa neiztur automašīnas motors. Lasīt vairāk

 
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti