Tesla Model 3 izgāžas Consumer Reports testā 4

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 23.maijs 2018 11:09

ASV populārā organizācija Consumer Reports, kas pārbauda, testē un izmēģina dažādus ražojumus, tostarp automobiļus, neieteiks pircējiem Tesla cenu ziņā pieejamāko modeli – Model 3.

Consumer Reports speciālisti bija “šokēti” par Model 3 bremžu sistēmas darbību un atzīmēja, ka dažas elektromobiļa funkcijas ir neparocīgas un sarežģīti pārvaldāmas.

Testu laikā Model 3 bremzēšanas ceļš (100 km/h – 0 km/h) sasniedzis 46,33 metrus. Pēc šī rādītāja Model 3 zaudē ne tikai visiem savas klases automobiļiem, bet pat pilnizmēra pikapam Ford F-150, kas apstājas pēc 44,2 metriem.

Nepastāvīgo rezultātu dēļ Consumer Reports nācās notestēt vēl vienu Model 3 eksemplāru, taču rezultāti izrādījās gandrīz identiski – bremzēšanas ceļa garums par 6,3 m pārsniedza vidējo rezultātu klasē un bija par 7,62 m garāks nekā krosoveram Model X.

Komentējot Model 3 testu rezultātus, izdevuma Car and Driver vadītājs K.S. Kolvels sacījis, ka 11 gadu laikā viņam nav gadījies redzēt mašīnu, kura demonstrē tādu nepastāvību testu laikā - “Varbūt daži kravas auto… tas ir ļoti dīvaini”, viņš rezumējis.

Savukārt Tesla pārstāvji apsolījuši izmainīt bremžu sistēmas darbības algoritmu nākamās iebūvētā programmnodrošinājuma atjaunošanas laikā.

Consumer Reports ziņojums noteikti nenāks par labu jau tā iedragātajai Tesla reputācijai un akciju vērtībai. Model 3 ir modelis uz kuru īlons Masks liek vislielākās cerības, taču pagaidām tā ražošana nesekmējas un krietni atpaliek no nospraustā grafika. 2017.gada vasarā, kad startēja Model 3 ražošana, Masks solīja 20 000 eksemplāru īsā laikā, taču visā ceturtā ceturkšņa laikā no konveijera nobrauca vien 2425 mašīnas. Tad tika prognozēti 10 000 eksemplāri viena mēneša laikā, bet atskaites liecināja, ka 2018.gada pirmo trīs mēnešu laikā izdevies saražot vien 9800 automobiļus.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Konsumers 23.maijs 2018 17:22
7 0 Atbildēt

Diezin vai - ja jāapstājas ekstrēmā situācijā, tad nepieciešamas bremzes nevis strāvas uzkrāšana

iciks 23.maijs 2018 14:06
7 4 Atbildēt

Vai tik tā nebūs brīnišķīgā sistēma, kas nevis prasti bremzē, bet gan bremzē prātīgi un uzkrāj enerģiju, kā arī lādē aķīti?

Testētāji nudien nav gatavi inovācijām.

iciks 23.maijs 2018 22:23
4 1 Atbildēt

Es atsaucos uz vienā no tiem autožurnāliem aprakstu par 200k vērto Teslas bulcinieku, kur bijušas ļoti savdabīgas bremzes, kuru dēļ testētājs gandrīz sirmus matus dabūjis. Kas zina, varbūt arī te kas tāds...

Manā skatījumā ir tā - ja bremzē mierīgi, manis pēc tas auto tur var taisīt savas reģenerācijas u.t.t. Ja bremžu pedālis grīdā - pajāt to visu, jābremzē un nevajag taupīt bremžu klučus, kas citādi tām teslām kalpojot dikti ilgi.

It kā jau varētu nelikties nopietni mans teiktais, jo pagrūti iedomāties, ka kāds ražotājs varētu neiedomāties, ka bremzes ir bremzēšanai un tas nav joks, bet mūsdienās jau visādi brīnumi notiek.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Blogeris Krievijā sadedzina savu "Mercedes AMG GT" vismaz 180 000 eur vērtībā, jo viņu pieviļ Maskavas oficiālais serviss (+ VIDEO) 22

Krievu blogeris Ļitvins sadedzina savu Mercedes-AMG GT 63 S četrdurvju kupeju, tādēļ, ka nespēj izturēt Maskavas dīlera attieksmi. Lasīt vairāk

 

BMW 4.sērijas jaunā paaudze piedzīvojusi Latvijas pirmizrādi (+ VIDEO) 2

Ar enerģisku gaismu un dūmu priekšnesumu sestdien, 24. oktobrī, pie tirdzniecības centra Spice tika atklāts provokatīvais, izteiksmīgais un mūsdienīgais BMW 4. sērijas Coupé. Lasīt vairāk

 

Rolls-Royce Ghost ar pilnpiedziņu (+VIDEO) 2

Britu luksuszīmola Rolls Royce modelim Ghost pirmo reizi būs ne tikai pilnpiedziņa, bet arī visu riteņu stūrēšana. Lasīt vairāk

 

Pauls Timrots izsaka savu viedokli par stabiņiem Rīgas ielās (+ VIDEO) 1

Māra Ozoliņa saruna ar Paulu Timrotu par satiksmi, drošību un elektroauto - 3.daļa. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti