Visi komentāri - Tesla Model 3 izgāžas Consumer Reports testā

Tesla Model 3 izgāžas Consumer Reports testā 4

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 23.maijs 2018 11:09

ASV populārā organizācija Consumer Reports, kas pārbauda, testē un izmēģina dažādus ražojumus, tostarp automobiļus, neieteiks pircējiem Tesla cenu ziņā pieejamāko modeli – Model 3.

Consumer Reports speciālisti bija “šokēti” par Model 3 bremžu sistēmas darbību un atzīmēja, ka dažas elektromobiļa funkcijas ir neparocīgas un sarežģīti pārvaldāmas.

Testu laikā Model 3 bremzēšanas ceļš (100 km/h – 0 km/h) sasniedzis 46,33 metrus. Pēc šī rādītāja Model 3 zaudē ne tikai visiem savas klases automobiļiem, bet pat pilnizmēra pikapam Ford F-150, kas apstājas pēc 44,2 metriem.

Nepastāvīgo rezultātu dēļ Consumer Reports nācās notestēt vēl vienu Model 3 eksemplāru, taču rezultāti izrādījās gandrīz identiski – bremzēšanas ceļa garums par 6,3 m pārsniedza vidējo rezultātu klasē un bija par 7,62 m garāks nekā krosoveram Model X.

Komentējot Model 3 testu rezultātus, izdevuma Car and Driver vadītājs K.S. Kolvels sacījis, ka 11 gadu laikā viņam nav gadījies redzēt mašīnu, kura demonstrē tādu nepastāvību testu laikā - “Varbūt daži kravas auto… tas ir ļoti dīvaini”, viņš rezumējis.

Savukārt Tesla pārstāvji apsolījuši izmainīt bremžu sistēmas darbības algoritmu nākamās iebūvētā programmnodrošinājuma atjaunošanas laikā.

Consumer Reports ziņojums noteikti nenāks par labu jau tā iedragātajai Tesla reputācijai un akciju vērtībai. Model 3 ir modelis uz kuru īlons Masks liek vislielākās cerības, taču pagaidām tā ražošana nesekmējas un krietni atpaliek no nospraustā grafika. 2017.gada vasarā, kad startēja Model 3 ražošana, Masks solīja 20 000 eksemplāru īsā laikā, taču visā ceturtā ceturkšņa laikā no konveijera nobrauca vien 2425 mašīnas. Tad tika prognozēti 10 000 eksemplāri viena mēneša laikā, bet atskaites liecināja, ka 2018.gada pirmo trīs mēnešu laikā izdevies saražot vien 9800 automobiļus.

 
Visi komentāri
 
iciks 23.maijs 2018 14:06
7 4 Atbildēt

Vai tik tā nebūs brīnišķīgā sistēma, kas nevis prasti bremzē, bet gan bremzē prātīgi un uzkrāj enerģiju, kā arī lādē aķīti?

Testētāji nudien nav gatavi inovācijām.

Konsumers 23.maijs 2018 17:22
7 0 Atbildēt

Diezin vai - ja jāapstājas ekstrēmā situācijā, tad nepieciešamas bremzes nevis strāvas uzkrāšana

iciks 23.maijs 2018 22:23
4 1 Atbildēt

Es atsaucos uz vienā no tiem autožurnāliem aprakstu par 200k vērto Teslas bulcinieku, kur bijušas ļoti savdabīgas bremzes, kuru dēļ testētājs gandrīz sirmus matus dabūjis. Kas zina, varbūt arī te kas tāds...

Manā skatījumā ir tā - ja bremzē mierīgi, manis pēc tas auto tur var taisīt savas reģenerācijas u.t.t. Ja bremžu pedālis grīdā - pajāt to visu, jābremzē un nevajag taupīt bremžu klučus, kas citādi tām teslām kalpojot dikti ilgi.

It kā jau varētu nelikties nopietni mans teiktais, jo pagrūti iedomāties, ka kāds ražotājs varētu neiedomāties, ka bremzes ir bremzēšanai un tas nav joks, bet mūsdienās jau visādi brīnumi notiek.

Damn 23.maijs 2018 20:28
0 0 Atbildēt

Būs jāizvēlas - labas bremzes, bet īsa distance vai sūdīgas bremzes un garāks range

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti